Hvis jeg skulle valgt noe mer eksotisk til Arc Deco, så er allikevel Kl D til bassene fornuftig. Har tenkt på andre alternativer til MTM.
Jepp, vet jo at du er en fornuftig mann, med Elbil på tunet og sokker på føttene.Hvis jeg skulle valgt noe mer eksotisk til Arc Deco, så er allikevel Kl D til bassene fornuftig. Har tenkt på andre alternativer til MTM.
Den løsningen din blir nok slik at jeg må løse inn gamle sjekker fra DNC.....og jeg blir kjendis via Hallgeir KvadsheimJoa, skjønner at ditt oppsett ville kunne ha noen utfordringer, men har en løsning for det også jeg...![]()
Ingen vifte i chassis? Hvilke moduler?Min har ventilasjon både på toppen og bunnen, samt knapp i front.
Vis vedlegget 1175659
Har du da 4 utganger, eller 2?Ikke noen vifter, jeg har 2x 2000ss2 (drives som 2x mono). Varmeste jeg har målt i modulen (med ir gjennom luftehull) er 69 grader og 53 på toppen av kabinettet.
Skjønte ikke ikke referansene?Den løsningen din blir nok slik at jeg må løse inn gamle sjekker fra DNC.....og jeg blir kjendis via Hallgeir Kvadsheim![]()
Jeg tenkte løsningen kanskje ble litt voksen med tanke på prisSkjønte ikke ikke referansene?
Ååh? Nei, ville aldri ha kommet med løsninger som koster deg penger. Du vet jo hvordan ståltråd ble oppfunnet? To sørlendinger som fant en krone på bakken...Jeg tenkte løsningen kanskje ble litt voksen med tanke på pris![]()
Oppdaget Live at the Greek for noen år siden, det har blitt ett av mine go-to album. School Days versjonen på den plata inneholder det meste...Tøft som faenVis vedlegget 1175677
Jeg dumpet over dette med en tilfeldighet. Må sjekke det mer utOppdaget Live at the Greek for noen år siden, det har blitt ett av mine go-to album. School Days versjonen på den plata inneholder det meste...
Fordi jeg kjøpte den brukt... Hadde først en 2000as2 så etterpå oppgraderte jeg ekstra modul, da valgte jeg en as2 til.Har du da 4 utganger, eller 2?
Egentlig bare litt nysgjerrig på hvorfor en da ikke heller velger to mono moduler?
Gevinsten vil jo være at du ikke lenger trenger å lure.Tror jeg på gevinst? Not![]()
Tenk om det blir dårligereJeg har i dag, mellom håndballkamper og andre gjøremål, vurdert mine brokoblet fa502 mot ICEpower 2000as1. Jeg tror det er nada å hente. Ikke trenger jeg ekstra krefter hvis i hele tatt er mer å krefter. Så det mest fornuftige er bli med hypex. Men så fornuftig er det ikke sikkert jeg er. Sitter igjen med et argumentet, og det er å velge ICE og droppe dsp modulen som er i Hypex. Tror jeg på gevinst? Not![]()
En edruelig tilnærming, er aldri feil. Denne tanken om ICE handler ikke bare om basstårn, men og midbassene i Arc Deco. Gevinst ligger ikke i forsterker bytte, men et fremtidig firmware i nova og aktiv deling.Gevinsten vil jo være at du ikke lenger trenger å lure.![]()
Tror du ikke de er omtrent like bra? Har en behov for dsp lokal, så velger en hypex? Jeg har ingenting å utsette på hypex egentlig.Tenk om det blir dårligere
Driver å tenker på forsterkere i forhold til bak subbene jeg bygger, så følger spent med på om det blir hypex eller ice hos deg.![]()
Jeg er sannelig ikke helt sikker, og jeg holder vel egentlig en liten knapp på hypex. Ser også hvor du vil i forhold til å fjerne en dsp med tilhørende ad konvertering.Tror du ikke de er omtrent like bra? Har en behov for dsp lokal, så velger en hypex? Jeg har ingenting å utsette på hypex egentlig.
Så lenge vi snakker fremmeles om bass, så tror jeg ikke på forskjellenr. Hvis det blir aktuelt å bytte forsterkere for MTM hos meg, så er det ikke sikkert verken ice eller hypex står på menyenJeg er sannelig ikke helt sikker, og jeg holder vel egentlig en liten knapp på hypex. Ser også hvor du vil i forhold til å fjerne en dsp med tilhørende ad konvertering.
Det jeg leser om ICE er at det nesten låter like bra, men står jo ikke det låter like bra
Har ikke hørt ICE selv enda.
Tror du at det er snakk om å benytte alle Dante kanalene?Nei, og oppgraderingen kommer, så man kan like godt begynne å planlegge. Har selv begynt å tenke. Ikke på oppsettet slik det er nå, men veien videre. Har man plutselig 24 korrigerbare/delte kanaler åpner det nye dører. Basert på erfaringen jeg har med aktiv deling på Amethyst vil ikke 24 kanaler være noe issue.
Kanskje ikke, men potensialet ligger jo der. Kanskje det bare er snakk om 3 veis, vet ikke hva de legger i multivei jeg. Det skal vel være rom for waveforming også og om den skal kunne brukes til atmos osv osv. Man kan sikkert organisere forskjellige konfigurasjoner og lagre i presets.Tror du at det er snakk om å benytte alle Dante kanalene?