- Ble medlem
- 14.07.2012
- Antall liker
- 1.891
TakkGod bedring. Ved feber kan du unne deg den største stikkpillen![]()
Jeg har en som ikke smelter i nå, en rosa en som jeg fant på soverommet.
TakkGod bedring. Ved feber kan du unne deg den største stikkpillen![]()
Snakket nylig med læremesteren og fikk vel til svar at både RT60 og Clarity er for store rom og vil gi misvisende resultater, spesielt i bassen. Våre rom karakteriseres som små romTja, det er sikkert en smakssak, men vil tro de i det minste kunne vært litt jevnere.
Har ikke hatt så mye tanker om det egentlig. Sjekket Clarity mest pga mindre demping nå enn tidligere. Fint å viteSnakket nylig med læremesteren og fikk vel til svar at både RT60 og Clarity er for store rom og vil gi misvisende resultater, spesielt i bassen. Våre rom karakteriseres som små rom
RT 20 og 30 er bedre, og forteller noe om tingenes tilstand over 300 hz.
I små rom er spectrogram og vannfall mer nyttig.
Men alt dette visste du vel![]()
Ser du klarer å slippe litt opp for det som ligger helt øverst i frekvensområdet. Det er vel en bra ting.Har ikke hatt så mye tanker om det egentlig. Sjekket Clarity mest pga mindre demping nå enn tidligere. Fint å vite![]()
Har du et bilde som viser plassering av mikrofonen?
Hva tenker du på da?Da har du testet kvantitet..
Kvantitet som i lydtrykksmåling, snø, jallajello... Først karman så du...Hva tenker du på da?
Å ja, ørene er lammetKvantitet som i lydtrykksmåling, snø, jallajello... Først karman så du...
Jepp, det fungerer godt her også nå.Låter ganske slemt her nå. Må teste litt mer. Jeg deler bratt mot basstårn, her synes jeg det funket med 48db/oct.
Skal dele litt info når jeg har testet ferdigJepp, det fungerer godt her også nå.Trodde jeg hørte nøling ved 40Hz, tirsdag. Men etter den andre småtweakingen er den historie.
Vet, dette skal dreie seg om deg, men bare ville bare vise at jeg følger med.![]()
Følger også med og har også en kanal som nøler litt ved 40Hz. Lever ok med de problemene jegJepp, det fungerer godt her også nå.Trodde jeg hørte nøling ved 40Hz, tirsdag. Men etter den andre småtweakingen er den historie.
Vet, dette skal dreie seg om deg, men bare ville bare vise at jeg følger med.![]()
Jålete troll
Det var like før jeg dreit meg ut i dag også , men så tok jeg en Vitaplex og leste engang til. Det var lurtKvantitet som i lydtrykksmåling, snø, jallajello... Først karman så du...
Meg?Jålete troll