Sevalds rosablogg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.405
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Fikk denne platen i gave av selveste @Vegard0

IMG_5400.jpeg

Frank Znort Quartet med Perler fra svin.
    Må innrømme at dette ikke er en plate jeg selv hadde kommet på å kjøpe, men en artig plate.

Musikken ganske leken. Litt jazz, litt rølp, litt teatralsk og masse energi.

For en som fremdeles er trøtt og sliten etter helgen var dette definitivt en plate som gir godt humør og som står som et morsomt og annerledes innslag i samlingen.

En sånn plate som gjør seg både på hylla og på en sen kveld når man vil høre noe helt utenom det vanlige. Artig gave!

Sist redigert:

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.405
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Gleder meg til å sette av en dag eller to i slutten av uken til å re-kalibrere anlegget. Det høres kanskje ut som fryktelig mye tid, men planen er å ikke bare måle. Flere parametere som skal testes skikkelig ut. Da skal ørene og få lov til vurdere litt.

Litt spent på resultatet og om jeg klarer å kneppe litt mer juice ut av anlegget.

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.405
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Er litt i tenkeboksen om jeg skal la den pene Sony XA5ES gå på brukten. Egentlig ganske urasjonelt å selge den. Det jeg vurdere er å droppe hele cd greia, eller kaste inn mer peng å gå for et rent drivverk som Teac VRDS 701. Akkurat nå kjenner jeg ikke på en behov for å stresse med en avgjørelse.

IMG_5409.jpeg

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    7.408
    Torget vurderinger
    1
    Er det et medium du bruker mye eller bare slik inne mellom, det er vel det som avgjør om du skal gå for et rent cd drev.

Mvh

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    29.405
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Er det et medium du bruker mye eller bare slik inne mellom, det er vel det som avgjør om du skal gå for et rent cd drev.

Mvh
    Jeg kunne jo fint brukt Sony som ren drev og. Har testet litt begge deler. Må tygge litt på hva jeg vil. Selger jeg Sony så er det ikke sikkert jeg finner en like fin igjen hvis jeg angrer. Liker puck og at den er bygget som en tanks. Ingen slarkete skuff, bare lekker mekanikk.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn