|
Takk for det. Om det blir noe cd kjør vil tiden vise. CDP-X779ES er en eldre spiller enn min, hvordan de står i forhold til hverandre er jeg usikker på. Den store skuffen, med puck gir en litt vinyl light feeling når en setter på en cd.Gratulerer med med X-5´n. (Nei.... ikke BMW)
Om du nå ender opp på CD-kjøret og får mersmak..........
Har hatt en haug med Sony CD-spiller opp gjennem årene.
I mine ører slår ingenting en (aldeles umodifisert) CDP-X779ES, så er det sagt. (Og ja... den fås i champagne)![]()
Det medføre riktighetEr det synsbedrag, eller har de grå-sorte hyllene begynt å bøye seg?
Jeg tror Amy var trans. Kjenner ingen kvinnfolk som knekker treerTa lærdom, lån aldri noe ut til kvinnfolk!
Air er ikke feil. Kanskje et album som en gang fikk meg til å like mer enn bare rock i sin tid.Heisann og fin lørdag Sevald!
Skimter en kjent artist på vinyl i bakgrunnen. Akkurat samme tanke her så sender et stemningsbilde fra periferien.
Amy ligger fortsatt som en konstant rumble i bakgrunnen så da kompenseres det mer øl og mer volum!
Vis vedlegget 1150628
Oraklet fra Foldnes er taus i kveld så hilsen kommer herfra istedenfor.
Atle
Kan ha vært hennes venninne Cecilia som varmet opp...Jeg tror Amy var trans. Kjenner ingen kvinnfolk som knekker treer![]()
Sikkert dopaKan ha vært hennes venninne Cecilia som varmet opp...
Kokken er fra TemuBetyr det at kjelen er made in China?
Prisen ikke så ille heller. 2500kr, mener denne var til 3700kr sist jeg sjekket. Gleder megDet er virkelig en fantastisk pressing! Eneste UHQR med rød skrift også! Du kommer ikke til å bli skuffet!
Den nye normalen er på en skummel heisturPrisen ikke så ille heller. 2500kr, mener denne var til 3700kr sist jeg sjekket. Gleder meg![]()
Spørs om det er noe poeng med uHQR plater på en pysestrikk spillerDen nye normalen er på en skummel heisturMen for all del, når man har en seriøs platespiller gir det mening å hanke inn den beste vinylen/innspillingen, jaffal på favoritt-innspillinger
![]()
Det eneste jeg bidrar til er å tømme kontoenJeg er glad for å se at dere bidrar til å holde interessante mastere utenfor det digitale medium slik at vi slipper at disse blir tilgjengelige for alle.
Den finnes på digitalt medium også.Jeg er glad for å se at dere bidrar til å holde interessante mastere utenfor det digitale medium slik at vi slipper at disse blir tilgjengelige for alle.
Uansett, godt å se du strekker strikken!Spørs om det er noe poeng med uHQR plater på en pysestrikk spiller![]()
Det var et lite sleivspark mot bransjen egentlig. Jeg mistenker at det er mange innspillinger som er mastret annerledes for vinyl for å ivareta vinyl som et eksklusivt produkt. Bransjen bidrar på den måten til å gjøre det til et faktum at en del ting låter bedre på vinyl enn digitalt. Jeg synes kanskje Stimela er et godt eksempel på hvordan samme master på vinyl og digitalt avslører hvor dårlig vinyl egentlig er. Dersom det er massevis av gode mastere der ute som bare gis ut på vinyl så blir det en inntektskilde for plateselskapene, DERSOM folk kjøper det. Men om man i tillegg legger til begrensede opplag blir det et produkt for de få, og noe som det dessverre er verdt å investere i.Den finnes på digitalt medium også.
The White Stripes-Elephant-Hybrid Stereo SACD|Acoustic Sounds
Acoustic Sounds Audiophile Vinyl Recordsstore.acousticsounds.com
Jeg har en enda simplere strikkspiller enn deg. Kanskje derfor UHQR-utgaven av Jethro Tull, Aqualung ikke ga meg noe som helst, sammenlignet med mine Classic Record og Steven Wilson. Tviler likevel på at det blir flere slike på meg.Spørs om det er noe poeng med uHQR plater på en pysestrikk spillerMye penger for et album, men får vurdere å trappe ned på andre innkjøp. (Kjenner på at jeg lyver så det renner av meg på det siste
)
Ja, å utgi den var bare tullDen Jethro Tullen burde de kanskje ha droppet, samme med Hendrix. Resten derimot... Var så heldig å kjøpe disse som en del av et parti. Hadde jeg kun hatt en av disse, er det ikke sikkert jeg hadde kjøpt fler heller
Ja det ville jo være forferdelig hvis en skulle kunne tjene noen kroner på ett kjøp når det gjelder stereoJeg har heller ingen problemer med det. Det jeg synes er dumt er at de samme mastringene potensielt ikke er tilgjengelige for andre, og kanskje bare er tilgjengelige i begrenset opplag.
Kjøpe den, var kanskje Tull.Ja, å utgi den var bare tull![]()