Takk for det. Om det blir noe cd kjør vil tiden vise. CDP-X779ES er en eldre spiller enn min, hvordan de står i forhold til hverandre er jeg usikker på. Den store skuffen, med puck gir en litt vinyl light feeling når en setter på en cd.Gratulerer med med X-5´n. (Nei.... ikke BMW)
Om du nå ender opp på CD-kjøret og får mersmak..........
Har hatt en haug med Sony CD-spiller opp gjennem årene.
I mine ører slår ingenting en (aldeles umodifisert) CDP-X779ES, så er det sagt. (Og ja... den fås i champagne)![]()
Det medføre riktighetEr det synsbedrag, eller har de grå-sorte hyllene begynt å bøye seg?
Jeg tror Amy var trans. Kjenner ingen kvinnfolk som knekker treerTa lærdom, lån aldri noe ut til kvinnfolk!
Air er ikke feil. Kanskje et album som en gang fikk meg til å like mer enn bare rock i sin tid.Heisann og fin lørdag Sevald!
Skimter en kjent artist på vinyl i bakgrunnen. Akkurat samme tanke her så sender et stemningsbilde fra periferien.
Amy ligger fortsatt som en konstant rumble i bakgrunnen så da kompenseres det mer øl og mer volum!
Vis vedlegget 1150628
Oraklet fra Foldnes er taus i kveld så hilsen kommer herfra istedenfor.
Atle
Kan ha vært hennes venninne Cecilia som varmet opp...Jeg tror Amy var trans. Kjenner ingen kvinnfolk som knekker treer![]()
Sikkert dopaKan ha vært hennes venninne Cecilia som varmet opp...