Der har jeg ikke hatt audiens endaSjåast i 2.etasje på Shabby
(gratulerer med ventepølse)
TakkGratulerer! Fin spiller det!
Fikk meg CD-spiller i sommer og, men har forsatt ikke spilt av en CD. Kjekt å ha, ett anlegg er liksom ikke komplett uten![]()
TakkGratulerer med flott spiller.
Nei, den må via Postman Pat.Har du fått den?
Ok, så bare gratulasjonene. Venter til du har koblet den opp og den spiller jeg.Nei, den må via Postman Pat.
Det kan være lurt. Ikke sikkert den virker en gangOk, så bare gratulasjonene. Venter til du har koblet den opp og den spiller jeg.![]()
Virker sikkert! Min McInTEAC fra 95 går som en klokke.Det kan være lurt. Ikke sikkert den virker en gang![]()
Selv om det finnes nyere cd spillere med bedre dac osv, så går kanskje ikke drivverk blitt bedre de siste 30 åreneVirker sikkert! Min McInTEAC fra 95 går som en klokke.
DAC er irrelevant, drivverk er en slitedel, men spinner plata og laseren lyser, er alt bra.Selv om det finnes nyere cd spillere med bedre dac osv, så går kanskje ikke drivverk blitt bedre de siste 30 årene
Jeg har kun en litt nostalgisk tilnærming. Skal ikke ha 3 kubikk med CD-erDAC er irrelevant, drivverk er en slitedel, men spinner plata og laseren lyser, er alt bra.CD er uansett et overflødig media i dag og CD plater verdiløse! Ingen vits å investere for mye...
Har spilt én CD siden reolen ble sortert og fyllt!Jeg har kun en litt nostalgisk tilnærming. Skal ikke ha 3 kubikk med CD-er![]()
Nope...Du har vel og bare spilt en monoplate med mono pu din![]()
Takk, fine i sølv eller champagne. I svart er de egentlig ikke så pene.De Sony'ene i den familien der er fine, grattis!
De blir litt anonyme i svart. Jeg har en litt enklere modell, XA20ES, i champagne - veldig sober å se til.Takk, fine i sølv eller champagne. I svart er de egentlig ikke så pene.