Sikkert lurt. Jeg blir garanter nova eier om ikke lenge. Men har lite å bidra med før den er i hus.Vente til det faktisk dukker opp flere eiere. Nå er det mest felgsparkere og synsere her inne. Det foreløpig bare jeg som kan teste ut ting i praksis
Sikkert lurt. Jeg blir garanter nova eier om ikke lenge. Men har lite å bidra med før den er i hus.Vente til det faktisk dukker opp flere eiere. Nå er det mest felgsparkere og synsere her inne. Det foreløpig bare jeg som kan teste ut ting i praksis
Hei,hei sailer boy...men sitter fortsatt litt og klør meg på hvordan du og kompisen din tenker å bruke dette?
Har ikke hypex en analog inngang som bypasser DSP? Skal du bruke to DSPer? Jævli klønete! Du kjører seff digital inn på ht og dropper dsp og kjører bass analog!
Nissen i Haugesund våkner sikkert en dag også og kvitter seg med overflødfettet!![]()
Du gjør akkurat hva du vil! Men med mindre preen din er multikanal og kan hektes etter Nova, tilfører den ikke noe positivt, faktisk mindre enn positiv, negativt kalles det! Du har spandert på deg det fineste av høyttalere, men ofrer lydkvaliteten for en feilaktig gammelmodig tvangstanke.Hei,hei sailer boyRolig nå må ha pre
Vet du mener godt når du kommer med råd, så det går bra, vi får se hva tiden bringerDu gjør akkurat hva du vil! Men med mindre preen din er multikanal og kan hektes etter Nova, tilfører den ikke noe positivt, faktisk mindre enn positiv, negativt kalles det! Du har spandert på deg det fineste av høyttalere, men ofrer lydkvaliteten for en feilaktig gammelmodig tvangstanke.
Min direkte tale kommer fra et godt sted, akkurat som den gang jeg frarådet deg å kjøpe McIntosh.
Bli kjent med Nova først, la preen få hvile litt. Det er mitt tips! Du trenger jo ikke selge noe og har god tid. Men start i riktig ende, er du ambisiøs tar det tid før du finner de beste settingene i Nova. Preen din, uansett hvor fin, blir fort en klamp om foten. Som jeg skrev til Palvig tidligere i dag, å tviholde på gamle trygge tilnærminger kan fort holde deg igjen.Vet du mener godt når du kommer med råd, så det går bra, vi får se hva tiden bringer![]()
Jeg har ikke sagt hvem som blir underkjent. De er bare lagt til sides(og glemt)Ram Jam underkjentBlack Betty må jo låte vanvittig kult på oppsettet ditt!
Du må være en motsettningenes mann.Alderen har tatt meg. Før satt jeg lenge oppe om kvelden og spilte musikk, nå er jeg første mann til sengs. Det resultere at jeg er er første mann oppe også. Men musikk kan nytes om morgenen og. Ha en strålende søndag til de som titter innom.
Vis vedlegget 1100018
Det forklarer jo hvorfor jeg fikk lyst på brunt brennevinDu må være en motsettningenes mann.
Er jeg den eneste, som finner det rart å spille "Closing Time" som det første på morgenen??![]()
![]()
Pøh, for deg er det jo ofte helt naturligDu må være en motsettningenes mann.
Er jeg den eneste, som finner det rart å spille "Closing Time" som det første på morgenen??![]()
![]()
Jo jo....... spiller den noen ganger på det, dere kaller morgenen...... Men da er det FØR jeg legger megPøh, for deg er det jo ofte helt naturlig![]()
Musikken har aldri vært så musikalsk!
Siste bra plata fra den kanten.
Selger til og mora mi for å fylle på hifi kontoen minKjipt, men du har så mye til salgs at du tåler litt uvørne parkeringer![]()
Ubiqiuti har glimrende nettverksprodukter.Neste steg. Jeg må ha en kvalitets nettverk switch med muligens Poe+ for Dante. Her er jeg på tynn is![]()
Lenge siden jeg har følt meg mandig, leser jo bloggen til ei husmor i Råde og lar meg påvirkeEr en ting å få fartsbot, men lite mandig å få bot for å stå stille.![]()
www.hifisentralen.no
Data animert? I så fall gjør det vel deg og til en datanisse?
FuckData animert? I så fall gjør det vel deg og til en datanisse?![]()
Bare for å advarte. ChatGPT, det var der det begynte. Bare spør den om du burde fått deg en Trinnov nova
Døh! Kan ikke du rette feil! Du skriver norsk som en nigeriansk svindler...Bare for å advarte. ChatGPT, det var der det begynte. Både spør den om du burde fått deg en Trinnov nova![]()