Har sett noen episoder av Jessica Jones og syns den var ganske bra, men er nok fort glemt. Litt generisk, men har sine øyeblikk.
Veldig bra, men dessverre langt unna Yellowstone i kvalitet. Dette blir mere som en vanlig action serie, men når det er sagt, så liker jeg den godt.Noen som har sett Marshalls på TV2 Play ?
Brukte to kvelder på sesong 2, den er bra, men likte sesong 1 bedre.![]()
Eg likte godt første sesong (sjølv om den låg litt tett opp mot Forbrydelsen), så dette ser fint ut. Jamt over liker eg danske seriar tre hakk betre enn norske og to hakk betre enn svenske.
Er det faktisk ei filmatisering av Born Again-historia? Det er ei historie eg hugsar var skilsetjande for meg som ung teikneserielesar, og som også hadde gode kvalitetar når eg kom tilbake til han som vaksen.Har sett sesong 1 og 2 av Daredevil: Born Again. For oss som vokste opp med Frank Miller's Daredevil tegneserier på 80 tallet og kanskje har lest noen av de grafiske novellene, er dette ganske bra saker. De to første sesongene i den opprinnelige serien kan også varmt anbefales.
Nei, det er nok ikke det. Jeg måtte se igjennom min egen utgave for å være sikker, men som så ofte ellers er det nok lånt litt her og der, og gjort tilpasninger for både tidsalder og format. Men jeg vil si viben fra de gamle seriene er der, og kanskje enda mer i den første serien som hadde 2 eller 3 sesonger.Er det faktisk ei filmatisering av Born Again-historia? Det er ei historie eg hugsar var skilsetjande for meg som ung teikneserielesar, og som også hadde gode kvalitetar når eg kom tilbake til han som vaksen.
Må vedgå at eg alltid har tenkt at det er ei historie som kanskje ville gjort seg best som film, ikkje som ein serie over fleire sesongar.
Ja. Det der er ein av dei aller beste teikneseriane eg har lese (innanfor den amerikanske superhelt-tradisjonen). Eg lurer på om han krev at du kan tola at Miller og Mazzucchelli (altså både narrativt og visuelt) forsyner seg med båe hender frå katolske topos, men eg meiner dette er knallgod teikneserieforteljing. Veldig økonomisk.Det er, hvis vi snakker om denne.