Oslo2 skrev:Denne er det sikkert delte meninger om.
Jeg håper at dette er positivt.Lyden er luksuriøs uten noen gang å bli overlesset; i Sades verden er mindre alltid mer.
hmmm.... etter hva jeg har hørt av diverse mp3/youtube klipp så er en sub ett must.et lyddesign fra Peter Gabriels Real World-studio som er så perfekt at det nesten blir for mye av det gode
Jepp Morten, men kona bestemmer, Melodi Grand prix her nå :mteinum skrev:Frister mer å sette på den DVD'en vs. MGP
Terningkast 5 i vg
Jeg håper at dette er positivt.Lyden er luksuriøs uten noen gang å bli overlesset; i Sades verden er mindre alltid mer.
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=597444
Litt må vi tillate decibelius, det er bare vakkertdecibelius skrev:Jeg syns hun har pådratt seg litt ølmage jeg - neida bare kødda, hun har det lille xtra![]()
Noen av de tidligere sangene hennes har store mengder dypbass. Merkes også godt på DVD`en linket til over (som forøvrig er en knallkonsert). Spesielt en av sangene høres ut som en av disse test-CD`ene man bruker på DB-drag innen bilstereo-verden (uten sammenligning forøvrig).mteinum skrev:hmmm.... etter hva jeg har hørt av diverse mp3/youtube klipp så er en sub ett must.
Høres bra ut, gleder meg til den kommer i posten, håper på i morgen siden de sendte den fra Amazon UK på lørdaggismo skrev:Lyttet litt rask gjennom sporene på Spotify nå
Ja jeg smiler...hun leverer hver gang.
Her er bare å glede seg til den dukker opp i posten, da er det duket for å gli godt ned i sweetspot og nyte både god musikk og lyd
Herlig ;D
gismo
Hørt igjennom den siste i kveld, syns hun leverer bra denne gangen også, men stiller meg bak din mening angående Lovers Rock ToddTodd skrev:Fin den siste plata ja, ingen tvil. Men Lovers Rock stiller i en egen klasse etter min mening.
![]()
Har også hørt den 2 ganger nåmikefish skrev:hører den for andre gang i skrivede stund.bedre enn forventet ! bra at hun har holdt seg ved sin lest.har bestillt 'diamond life' i dag
mvh. s,