H
Hardingfele
Gjest
Congestion Zone only Tube Stations i Mornington Crescent, forklart av tre deltakere til den fjerde, som spiller Mornington Crescent for første gang. De gjør det veldig enkelt for ham:
|
Helt uenig. Er fan av britiske krimserier men denne er den dårligste de har laget på 30 år. Inneholder absolutt alle krimserieklisjêer samtidig. Har en totalt karismafri hovedrolleinnhaver med ett ansiktsutrykk som mumler frem dialogen. Så håpløs dum til tider at man brøler til TV'en. Voldelig for the sake of it.En av de bedre krimseriene som er laget
Har Coast komplett på dvd (og en blu ray)Coast
Herlig og lang serie der noen folk reiser rundt kysten og forteller om steder, folk, skikker og natur. Kan koste mange timer om man får smaken.
Jeremy Brett ER Sherlock Holmes. Har aldri sett en rolletolkning som har vært så lik det litterære forbildet. Helt fantastisk!Jeremy brett, min "all time" favoritt Holmes. Har alle hans episoder på DVD men nå ligger vel også mange/alle episoder på YT.
Ja faktisk og de står alle mitt hjerte nær!Hamish Macbeth, Kingdom (Stephen Fry) og Heartbeat kan vel nevnes her....
Sett et par av de, og har hatt metalldetektor selv ved et par anledninger. Siste en Garret At pro, men den gikk på brukten til slutt grunnet for lite bruk. Har fremdels sympatier for hobbyen men det ble for mye graving og for lite gull. Man blir tilsist litt lei av flaskekorker og rustne spiker.Jeg regner med at folk har oppdaget Detectorists?
The lives of two eccentric metal detectorists, who spend their days plodding along ploughed tracks and open fields, hoping to disturb the tedium by unearthing the fortune of a lifetime.
Vis vedlegget 468996
Dette. Takk! Ligger brakk med influensa og er straks på vei inn i sesong 2. O heiliga London!Jeg regner med at folk har oppdaget Detectorists?
The lives of two eccentric metal detectorists, who spend their days plodding along ploughed tracks and open fields, hoping to disturb the tedium by unearthing the fortune of a lifetime.
Vis vedlegget 468996
Har HELE rekka på DVD!A bit of Fry and Laurie på youtube, klarer ikke å slutte. Fantastisk!
Det burde være god influensakur. Vet ikke om du er kommet så langt og det er uansett bare en liten spoiler, men man må like en tv-serie der ordføreren tar kontakt med metalldetektorklubben for å få hjelp til å finne ordførerkjedet ... jeg ser at du er på vei inn i sesong 2, så jeg lar være å skrive hvor ordføreren har mistet det kjedet.Dette. Takk! Ligger brakk med influensa og er straks på vei inn i sesong 2. O heiliga London!Jeg regner med at folk har oppdaget Detectorists?
Vis vedlegget 468996