Ja, du har nokså rett i det selv om søt og liten kanskje ikke passer helt.Necroth skrev:Søt liten DAC?
Shit happens ;DRojoh skrev:Har du 1 meter å avse fra bakvegg, så bør du ta en grundigere lytt. For å si det slik: Jeg gikk ut på byen i den hensikt å ta et par pils og se fotballkamp sammen med Ellef. Desverre tok vi en liten lytterunde. Enda verre var det at jeg hadde Visakortet med meg. 100% impuls dette. :Sveinung er også i hundre...
Mvh. Johan
Faen, nå må det ikke bli flere veddemål. Ender jo opp med å bli sinnsykt dyre for meg disse høyttalerne da ;D ;DRojoh skrev:Jeg vedder også en hundrelapp på at dette er din neste høyttaler.
Ja, Harbethene låt bra de - så det koker nok litt mer ned på hvilken måte man trives med lyden servert. Gi Harbethene litt luft rundt og førsteklasses elektronikk, så sitter man igjen med en veldig homogen, rytmisk og involverende gjengivelse. Blir dog litt mer monitor-aktig ift. dipolenes litt mer distanserte og avslappede måte å spille på. Litt mer direkte på en måte. Selvsagt ikke så overraskende egentlig - Harbeth har sitt renome fra å levere monitorer til BBC, og denne tradisjonen virker å være videreført i 7ES. Smak og behag imho.thomand skrev:Hva syns du om Harbeth da? Jeg falt pladask for de jeg.
Var den som het Harbeth HL-Compact 7ES-3 jeg hørte mest på.
Ja, vi får reise litt frem og tilbake - mye nytt og spennende rundtom i distriktet nå.FallenA skrev:Forstår deg godt jeg!
Har alltid hatt sansen for dipoler, og når Magnepanene var innen rekkevidde var jeg aldri i tvil.
Nå når jeg oppgraderte igjen ble det også dipoler, men ikke elektrostat/magnesstat denne gangen.
Elektrostater har jo en mikrodynamikk som få andre høytalee kan overgå, og når du da har en hybridløsning som fungerer vil nok dette være helt topp.
Og så passer de i stua..... Det må jo være topp
Håper på å få hørt de hos deg en dag, om ikke så alt for lenge!