Vet ikke helt hva det gjelder i forhold til Rogue henvendelser. Men hvis det gjelder service eller feil så har jeg mye erfaringer på disse rør forsterkene til info.Det er samme nummeret som før og han tar ikke telefonen eller ringer tilbake. Får snakke med svenskene.
Du kan jo evt. prøve eposten hans: snapa@planetsnapa.comHei, vekker tråden til live igjen! Jeg lurer på om noen vet om Rogue har aktiv forhandler her i landet nå? Har ringt Planet Snapa på det telefonnummeret som står på hjemmesiden og sendt en sms, men ikke noe respons.
Hei, jeg kjøpte Rogue Spinx v3 Magnum fra forhandler i Sverige da det ikke var lett å kommunisere med Planet Snapa. Han svarte omsider ok, men tlfnr er feil. Sphinx er en glimrende forsterker, dette er min andre. Service etc skal ikke være problem, det er nok flere som kan kan ta hånd om det her i Norge. Rogue er virkelig gode produkter og burde absolutt større utbredelse i Norge.Til info står så er det ingen norske importører på Rogue i henhold til hjemmesiden deres. Det er bare Sverige som står oppført nå av de nordiske landene.