Jeg satt akkurat der på Metallica i april, regn med å høre konserten minst fem ganger. :'(Supertramp skrev:Tro da om min "sweetspot" billett på felt J er det verste stedet lydmessig - eller av det bedre......
Å, da får jeg ekstra mye for pengene........... hahaaudiomur skrev:Jeg satt akkurat der på Metallica i april, regn med å høre konserten minst fem ganger. :'(Supertramp skrev:Tro da om min "sweetspot" billett på felt J er det verste stedet lydmessig - eller av det bedre......
Jeg fant ingen, så endte opp med å kombinere det med en tur til London i mai. Litt spent på O2 Arena der.VilhelmW skrev:Finnes det billetter å oppdrive?
mvh. VilhelmW
Ser at det er 50+ annonser på finn akkurat nå, så det finnes billetter å oppdrive.VilhelmW skrev:Finnes det billetter å oppdrive?
mvh. VilhelmW
Alle konserter jeg har vært på så selges de til pålydende rett før start, men da skal du være temmelig iskald ;DSaltyDog skrev:Ser at det er 50+ annonser på finn akkurat nå, så det finnes billetter å oppdrive.VilhelmW skrev:Finnes det billetter å oppdrive?
mvh. VilhelmW
En annen sak er prisen (du får dem neppe til pålydende...)![]()
Om det er samme mann som har spillt for Waters tidligere så er han noe av det beste som finnes på trommer i følge mine kilder.pedal skrev:Trommisen var rå.
Jåsskuk!pedal skrev:Beste bass jeg har hørt, med perfekt balanse mellom dypbass og mellombass som virkelig slo i brystkassa. Vokalen ble litt hard til tider, men generelt veldig ren og luftig lyd til arenakonsert å være.
DET er jeg enig i 8)en høydare.
Bare 5 timer igjen til årets høydare...RoDa skrev:Jåsskuk!pedal skrev:Beste bass jeg har hørt, med perfekt balanse mellom dypbass og mellombass som virkelig slo i brystkassa. Vokalen ble litt hard til tider, men generelt veldig ren og luftig lyd til arenakonsert å være.![]()
DET er jeg enig i 8)en høydare.