Roger Waters - 30 april 2011 - Telenor Arena!

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
0
dere kjøpte via forsalget på livenation?

Jeg tenkte å handle i morgen tidlig på billettservice, men kan noen forklare meg om man får sitte noe sted?
Samboer er avhengig av det for å være med!

edit: kremt, kone, kremt

edit2: fant ut nok, takk! :)

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
213
Sted
Alltid lofotværing
Hvor mange av oss "gammelrockere" klarer de å klemme inn på Telenor Arena? Tror jeg må ta med fruen på dette. Hmmm; fly t/r, høvelig hotell, spise+kveld på byen, konsertbiletter osv. osv...Der rauk nok den planlagte forsterker-oppgraderinga det nærmeste året! Men pyttsann; sikkert verd det!

PS: Skal ikke Elton John spille i Oslo like før jul?

mvh. VilhelmW

audiomur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.01.2005
Antall liker
6
Billettsalget er utsatt til tirsdag, så vennligst hold dere unna billettservice.no i morgen. ;D
Neida, jeg har allerede fått tak i billett til Waters i Nederland 9.april. Vi blir 12 stk nedover, og det blir jo helt kanon regner jeg med.

Til dere som ikke får tak i billett i løpet av det lille kvarteret det selges i morgen så er det forsatt ledige billetter på lørdagen i Arnhem.

sandecker

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.11.2009
Antall liker
301
Sted
Oslo / Viksfjord
Torget vurderinger
5
ivar skrev:
dere kjøpte via forsalget på livenation?

Jeg tenkte å handle i morgen tidlig på billettservice, men kan noen forklare meg om man får sitte noe sted?
Samboer er avhengig av det for å være med!

edit: kremt, kone, kremt

edit2: fant ut nok, takk! :)
Jeg tror det er sitteplasser på hele arenaen (men har ikke funnet noen arena kart)

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
2 billetter i boks.. Vet dog ikke om jeg har mulighet til å dra :p

Godt å ha, hvertfall!

PK

S

Supertramp

Guest
2 billetter til søndagen også i boks.
Da er de julegavene sikret :)

spurv

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
1
Blir London på meg :p. gadd ikke å vente jeg ass, makan til system... men samme problemer i danmark da :).

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
4
Torget vurderinger
1
Ikke engang Roger Waters får meg til å dra tilbake til Telenor Arena... ::)

Bartesam

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
5.225
Sted
Hus
Lyden er håpløs der inne, men dette må sees :)

S

Supertramp

Guest
Tro da om min "sweetspot" billett på felt J er det verste stedet lydmessig - eller av det bedre......

AN-M

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.02.2010
Antall liker
0
Fikk biletter til 1. Mai showet! ;D

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
0
Måtte billettservice brenne langsomt inni h*. En nettside og en telefontjeneste vel verdt kun en plass i et kikkertsikte!

gpjonas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.12.2006
Antall liker
1
Nettsiden nede...Når en endelig kom inn var det ikke noe å trykke på annet en tilbake og da havnet en bakerst i køen....arghhh. Men fikk tilslutt 2 billetter 1 mai. De burde ikke ta på seg oppdrag de ikke har utstyr eller kompetanse til å klare er min mening...

audiomur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.01.2005
Antall liker
6
Supertramp skrev:
Tro da om min "sweetspot" billett på felt J er det verste stedet lydmessig - eller av det bedre......
Jeg satt akkurat der på Metallica i april, regn med å høre konserten minst fem ganger. :'(

Begge dagene utsolgt i løpet av få timer tyder på brukbar interesse for å si det mildt. Jeg skal på denne turneen minimum to ganger, men etter den miserable opplevelsen av lyd og logistikk i Telenor Arena sist jeg var der har jeg egentlig bestemt meg for aldri å sette mine bein der igjen. Jeg tror jeg går for Budapest som konsert nummer to i stedet.

MML

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.02.2010
Antall liker
442
Torget vurderinger
1
Fikk nesten 4 billetter... Dvs da jeg kom frem til betalingen, viste det seg at det forp**** datasystemet på jobben "ikke kunne laste inn Java-applet" slik at jeg ikke fikk signert for VISA-kortet... Rykk tilbake til start... Får se om jeg får tak i billetter et annet sted og tar med fruen på en langhelg.

saschagabor

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2010
Antall liker
2
Seks billetter til lørdagen og to billetter til søndagen er i boks! Det blir show med venner på lørdagen og en liten ekstratur søndagen med madammen (siden hun betaler) ;D (fikk bedre plasser på søndagen)

Men jo, måtte billettservice brenne hardt og kraftig! Makan til møkkagreier!

N

nb

Guest
Kjøpte nå på en presale-link jeg fikk med nøyaktig null stress.

S

Supertramp

Guest
audiomur skrev:
Supertramp skrev:
Jeg satt akkurat der på Metallica i april, regn med å høre konserten minst fem ganger. :'(
Å, da får jeg ekstra mye for pengene........... haha

saschagabor

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2010
Antall liker
2
Dette er ikke første gang jeg har hatt problemer med dem, for å si det sånn. Verste var når Stones kom til Bergen. Ble ingen billetter på oss...

Denne gangen var vi to på saken og fikk tidlig napp via nett, bra plasser. Dessverre konket nettsiden i prosessen. Kom gjennom på telefon etter 45 (!) minutter, kun billigste alternativ igjen.

saschagabor

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2010
Antall liker
2
Dersom det er noen som har fått billetter, på f.eks første rad, og frykter de skal få et snev av "sceneskrekk", så er jeg villig til å bytte tvert med gode og trygge seter lengre bak i salen. ;D

Xevious

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.09.2010
Antall liker
219
Sted
Langhus
Torget vurderinger
3
Jeg vil bli å se smilende bredt på rad 7 på felt M den 30.april ;D

S

Stereo_Mono

Guest
VilhelmW skrev:
Finnes det billetter å oppdrive?

mvh. VilhelmW
Jeg fant ingen, så endte opp med å kombinere det med en tur til London i mai. Litt spent på O2 Arena der.
Knall blir det uansett hvor du ser konserten :)

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Antall liker
1.543
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
Nå er det kun dager igjen...
Roger Waters er en av de store imo; gleder meg stort til søndag 1. mai.
The Wall Live på Fornebu blir helt sikkert en opplevelse!
Jeg har billetter på felt 2 rad 18; håper at lyden blir bra her...

Vedlegg

Topp Bunn