Korrekt! Ja, hva er det dere ikke vet?Necroth skrev:Det er dattera til Mick Jagger, Elisabeth og sønnen til John Lennon, Seancostello skrev:...Og disse fedrene var/er SVÆRT berømt(e)!costello skrev:Er ute etter fedrene til disse barna..
Korrekt! Ja, hva er det dere ikke vet?Necroth skrev:Det er dattera til Mick Jagger, Elisabeth og sønnen til John Lennon, Seancostello skrev:...Og disse fedrene var/er SVÆRT berømt(e)!costello skrev:Er ute etter fedrene til disse barna..
;D Nei, det er håpløst å sette dere fast !rolfozzy skrev:Steve Marriot. Vokalist i Small Faces.
costello skrev:Denne er muligens enklere.
Hvem er det som inhalerer her (og han ble ikke veldig gammel)?
Det er mulig, men karen på bildet er ikke Charlierolfozzy skrev:Veldig lik Charlie Daniels den fyren.
Har sett Small Faces live - 66. Tida går gitt.rolfozzy skrev:Steve Marriot. Vokalist i Small Faces. Og Humble Pie.
Tida går fort ja. Var på konsert med et av de første engelske banda som besøkte Norge. Mulig det var det første. Mener det var i 1965 sånn ca. Ble vist som en nyhet på Dagsrevyen også. Noen som kan ha peiling på hvem det var ?erato skrev:Har sett Small Faces live - 66. Tida går gitt.rolfozzy skrev:Steve Marriot. Vokalist i Small Faces. Og Humble Pie.
Stones i Ekeberghallen? Og Faces var også i 65 - tror jeg ved litt ettertanke.rolfozzy skrev:Tida går fort ja. Var på konsert med et av de første engelske banda som besøkte Norge. Mulig det var det første. Mener det var i 1965 sånn ca. Ble vist som en nyhet på Dagsrevyen også. Noen som kan ha peiling på hvem det var ?erato skrev:Har sett Small Faces live - 66. Tida går gitt.rolfozzy skrev:Steve Marriot. Vokalist i Small Faces. Og Humble Pie.
Yessss...rolfozzy skrev:Sandie Shaw ?
Necroth skrev:Hvem er dette,bonusspoeng for bilmerke 8)
Mente selvsagt Small Faces; bare litt for rasjonell skriving...rolfozzy skrev:Ikke Stones. Og Faces eksisterte ikke i 65. Small Faces derimot eksisterte.
Nei ingen av de. Det var The Zombies.
Kan det være Edgar Winter da? Har iallfall noen likheter da...Necroth skrev:Necroth skrev:Hvem er dette,bonusspoeng for bilmerke 8)
Klarte jeg rett og slett og sette fast geniene? 8)
Desverre 8) Endelig tenker jeg da, men hintNailhead skrev:Kan det være Edgar Winter da? Har iallfall noen likheter da...Necroth skrev:Necroth skrev:Hvem er dette,bonusspoeng for bilmerke 8)
Klarte jeg rett og slett og sette fast geniene? 8)
I Necroths fravær vil jeg opplyse om at Wergelands svar er rett. Ronnie Hawkins er mannen.Wergeland skrev:Ronnie Hawkins
Forsøker meg med Electric Light Orchestra, og deres album "A New World Record" fra 1976?erato skrev:Hvilken gruppe fikk i oppgave å lage en rockebasert versjon av Dvoraks 9 symfoni (som en demonstrasjon av nye studioteknikker) og endte opp med noe helt annet? Og hva het albumet som kom ut av prosessen?
det står litt om dette i Wikipedia ja....pedal skrev:Moody blues - Days of Future Passed. (Innrømmelse: Måtte google...)
Selvfølgelig.rolfozzy skrev:Graham Nash
Det var nesten helt riktig....Roosevelt .........? (psevdonymet altså - ikke det egentlige navnet jeg er ute etter)rolfozzy skrev:Roosevelt Sykes
Ronnie Hawkins er selvfølgelig riktig.SaltyDog skrev:I Necroths fravær vil jeg opplyse om at Wergelands svar er rett. Ronnie Hawkins er mannen.Wergeland skrev:Ronnie Hawkins
(et raskt google bildesøk etter Ronnie Hawkins vil vise akkurat dette bildet på side 2... ;D )
Så nå kan tråden fortsette, bilmerke eller ei!
Riktig! Det var Al Kooper jeg tenkte på!rolfozzy skrev:Javel sånn å forstå.
Er det Al Kooper du tenker på ? Roosevelt Gook som han kalte seg av og til.
pedal skrev:Hvis alle spørsmål nå er besvart, så iler jeg til men en liten sak her om noe som alle gjør men ikke snakker om. Ikke så ofte i hvert fall.
Altså: Hvem hadde den første låta om onani på gutterommet?