- Ble medlem
- 18.08.2004
- Antall liker
- 889
Da får jeg bare stille meg i rekke og gratulere.
det er for liten tiltak å bytte album med sbPrøvd å legge vekk SB-fjernkontrollen, HoJ?
![]()
Hva som låter best handler ofte om pris. Jeg innbiller meg at du har fått en spiller som låter bedre enn alt av nytt som kan fremskaffes for den prisenTakker så mye FrodeR! Jeg må si jeg er glad for valget. Tipper at Pro Ject og Rega låter minst like godt, men det er noe spiesielt med hvordan disse gamle ser ut synes jeg.
Grattis med pen spiller! Gir inspirasjon til å fortsette med eget vinylprosjekt![]()
Det er en gammel AP2500 "Signature Series". Ikke spesielt spreke saker, tror jeg.Ja, jeg så det var en "H/K sak", men hvilken? Er litt interesseret i specs. Den må da ha ganske mye gain den.
Og den sterke motvilje til å lese data/bruksanvisning skyldes?Men tar det noe skade av å stå i mc? Rart at det er en mc når den skal stå i mm...
Gratulerer med fin spiller og velkommen inn i vinylverdenen.Takker så mye FrodeR! Jeg må si jeg er glad for valget. Tipper at Pro Ject og Rega låter minst like godt, men det er noe spiesielt med hvordan disse gamle ser ut synes jeg.
Kjipe er absolutt en smakssak, og jeg synes at de ser kjipe ut i forhold til en flott Luxman fra 70-80sKjipe? Det er en smakssak, det da. Er forresten enig i det mtp Pro-Ject..de ER kjipe..hrhr..Men klassisk 70s-80s er tøft. det!
jeg må ha volumet på maks på pre-ampen, dette var ikke gøyVil det si du slipper å dra på så mye som med MC-innstillinga? Eller har du fått et signal du kan leve med, bare du drar på enda litt mer? Isåfall fungerer det etter hensikten.
Bare hyggelig!jeg må ha volumet på maks på pre-ampen, dette var ikke gøyVil det si du slipper å dra på så mye som med MC-innstillinga? Eller har du fått et signal du kan leve med, bare du drar på enda litt mer? Isåfall fungerer det etter hensikten.
@JanOlav, takker så mye