Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Snakk om å gå fra himmel til helvete... lol er nok steike galen. gløymte at eg skulle trene sammen med nåken i dag, Fikk mld for litt sida. Og no er eg så låk i kroppen at eg nok ikkje klare å gå ned på senteret... Skikkelig nedtur etter en skikkeleg opptur med hifi og plater...

    Jaja slik går dagane, skal love at det er travelt i toppen
     

    Powercon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.09.2022
    Innlegg
    1.412
    Antall liker
    1.298
    Sted
    Horten
    Men det er jo det som er en ordentlig opptur, dette at man holder på med noe som er så interessant og morro, at man glemmer tid og sted en stund.
    Kvalitetstid! (y)

    Det å glemme en treningsavtale er ikke farlig, bare si et ærlig beklager for at man glemte det og heller satse på neste gang.
    -Kan jo være at de du skal trene med sender deg en vennlig påminnelse neste gang også, så er det god steming.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Men det er jo det som er en ordentlig opptur, dette at man holder på med noe som er så interessant og morro, at man glemmer tid og sted en stund.
    Kvalitetstid! (y)

    Det å glemme en treningsavtale er ikke farlig, bare si et ærlig beklager for at man glemte det og heller satse på neste gang.
    -Kan jo være at de du skal trene med sender deg en vennlig påminnelse neste gang også, så er det god steming.
    Akkurat, slik skal man reagere. Men slik funka ikkje toppen min.... lol
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Bytta plass på Diptyque no og fått kobla opp Leema Acoustic settet. Er en viss fare for at dei vert ståande her, så får Perreaux gjere jobben inne på stua. For det låter fryktelig bra..

    IMG_20231218_192808.jpg

    IMG_20231218_192724.jpg


    Får teste nokre andre på stua..
    IMG_20231218_192747.jpg
     
    Sist redigert:

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.719
    Antall liker
    1.949
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Det her kommer fra et godt sted...
    Jeg tror du gjør deg selv godt hvis du jobber med å si deg fornøyd med tingenes tilstand.
    Det kan ikke være bra for hverken helsa eller psyken å flytte rundt på tunge gjenstander hele dagen for siden å forvirre deg med hva som blir best.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Det her kommer fra et godt sted...
    Jeg tror du gjør deg selv godt hvis du jobber med å si deg fornøyd med tingenes tilstand.
    Det kan ikke være bra for hverken helsa eller psyken å flytte rundt på tunge gjenstander hele dagen for siden å forvirre deg med hva som blir best.
    Trur du har rett i det der.. Vert nok Diptyque tilbake på stua i morga og Kudos Titan, Revival Atalante 3 og Davis Krypton 6 på tv rommet. Diptyque og Davis courbet på stua.

    Men no har eg prøvd verfall
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Oppe tidleg igjen. Held på å rydde etter utprøvinga i går. Men no veit eg vertfall at Diptyque 160 inne på et rom rett rundt 12m2 fungera svært bra. Spesiellt godt på kortveggen rett ved døra inn til buda.

    Held på å koble opp litt andre kabler no slik at eg slepp å ha dei liggande under teppet og slepp å bytte kabla frå platespelar og streamer til Leema settet og Audio Hungary. Vert spennande å slå på og høre om eg får lyd frå begge forsterkarane. Trur det skal fungere men veit no aldri.

    Vert rolig dag i dag kjenne eg. Rydde opp frå i går og so legge inn nokre plater i appen igjen. Kanskje eg får til en kasse til idag. 👍

    Må prøve å kome meg på trening også litt seinare. Kome igong igjen. Men skal på møte i morga so kanskje det vert trening i morga så slepp eg å gå ut i dag.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hadde blitt sykemeldt fra jobben med halvparten av omrokkeringene du har holdt på med... Ta det med ro, nyt musikk..
    Har et i par triks up my sleve... 😁 Men ja, vert roleg i dag. Må være fungerande i morga.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.350
    Antall liker
    5.833
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Som flere hinter om til deg Peter. Aktivitets nivå på uttesting av plasseringer ville tatt på for selv de med god helse. Sett ned tempoet å ta det litt med ro. Kom deg på trening og treff folk og kos deg med musikken.
    Det er mange av oss her inne som ønsker deg alt vel og at du snart kommer deg tilbake til normalen🤘😎🎶🎵
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Fikk flytta saker og ting les hifi, tilbake på plass. Dog med et par endringa. Nåken som ser den største endringa??

    IMG_20231221_133920.jpg

    Må snart kjøpe meg ny tlf ser eg på bilete. Er dårlig kombo av skjelven på handa og at den lika dårlig motlys. Men så mørkt er det ikkje her... Jaja

    Satt å håpe på at julegava til seg sjøl skulle kome fram i tide men det gikk skeis. Men då har eg nåke å sjå fram til i romjula.
    Screenshot_20231221_133653_no.posten.sporing.controller.jpg


    Vert ei stille og veldig roleg jul for min del i år. Kun å slappe av, og holde seg mykje heime med anlegga og god musikk. Kjenne at det ikkje er tida for å reke rundt og være sosial. Et par - tre runde på trening skal eg nok også få til. Gjeld å kome seg heilskinna igjønå jula for min del. Vert å starte opp med målretta arbeid med med sjøl sammen med Helse over nyttår. Skal vidare utredast for å ha nåke å levere til NAV. Ja held på med dei endå, men no får eg heldigvis hjelp til å takle dei.

    Ikkje sikkert eg skriv nåke meir før den 24. Så får berre takke for støttemld og ynskje alle ei god jul
    IMG_20231221_135337.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.378
    Antall liker
    63.378
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Synes du traff godt med fordelingen av kulene på juletreet 😊 Ha en riktig god jul, og god bedring!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Då tikka det inn ei melding her og jaggu får eg ikkje ei pakke under treet og også.
    Screenshot_20231222_191130.jpg


    Dagen i dag har eg brukt til å sloss med krykkene, snømåka, våte klede, haudet,, svolten, låke kropp og det som verre er... Men eg vant

    Sit ferdig pynta og skal nedover i gata for en litt betre middag. Ett siste sosialt stunt før jula kjem skikkelig. Fikk faktisk en bukett rose på døra i dag. Gud det varma.

    Tenkte også å nevne ut i lufta at jula er en fryktelig kjekk tid for nesten alle. Men ikkje alle,, er det nåken du kan ringe til eller enda til besøke i dagane fram til nyttår, kanskje nåken du ikkje har prata med på lenge. En slik tlf eller besøk kan gjere jula for nokre...

    Om nåken vil ta turen hit, spise litt pepperkake og hjelpe meg med sjokoladen som heilt sikkert kjem så må dykk sende meg en mld. Her er det verfall hjerterom, kaffe og te og litt musikk skal vi nok få til.

    Ha ei fantastisk flott jul folkens
    IMG_20231222_182948.jpg
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.201
    Antall liker
    2.679
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Gode ord til etter tanke retep"
    ønsker deg en god og fredfyllt jul . )
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.719
    Antall liker
    1.949
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    "Tenkte også å nevne ut i lufta at jula er en fryktelig kjekk tid for nesten alle. Men ikkje alle,, er det nåken du kan ringe til eller enda til besøke i dagane fram til nyttår, kanskje nåken du ikkje har prata med på lenge. En slik tlf eller besøk kan gjere jula for nokre... "

    Det du sier der er så viktig
    God jul :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    "Tenkte også å nevne ut i lufta at jula er en fryktelig kjekk tid for nesten alle. Men ikkje alle,, er det nåken du kan ringe til eller enda til besøke i dagane fram til nyttår, kanskje nåken du ikkje har prata med på lenge. En slik tlf eller besøk kan gjere jula for nokre... "

    Det du sier der er så viktig
    God jul :)
    Livets finter gjer nok at eg ser litt med andre auge enn tidlegare. Har 2 stk mi liste eg skal besøke verfall.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn