Ny dag nye ting å ta tak i. Har våre oppe et par tima alt, fått montert en lampe på kjøkkenet. Det var svært velykka må eg sei. Den lyse godt og fint både inne og ute. Heng i vindauget slik at eg får lys på altanen.
So no er alle lampane oppe foruten "skallelampen" den kjem nok ikkje opp før eg har fått plassert stuebordet litt meir permanent. Men det ser ut til at det bordet blir ståande på en av to måta og eg trur at eg kan få lampen over bordet uansett korleis det bordet vert ståande, Så kanskje det kjem opp i dag, Treng egentlig berre å få tak i lampett ledning og en kontakt.
Kjennes ut som det vert en ok dag i dag, så tenkte å få gått nokre tura opp på loftet med nokre flire kasser og stasj som eg nok ikkje kjem til å bruke heilt endå. Skal også ringe til søppelplassen for å høre om dei har nåke som ligna på spnne store søppelposa som eg kan kaste restavfall i og dei kjkem å henta. Er et heilt slik garderobeskap og nokre hylle som eg har tatt vekk i utebuda. pluss en heil del meir. Buda er propp full av ting eg ikkje skal ha, så må få gjort nåke med det før eg bestille inn litt ved. Vil ha mulihheita til å fyre med med ved. Er nok ikkje økonomisk lurt, men synes det gir litt digg stemming i huset.
Ellers so har eg starta med å titte på en platespelar igjen. En vintage en som eg tenkte å ha i ett av romma saman med Pioneer forsterkaren. Kjenne på savnet etter å spele lp ja. Er nokre som ligg ute som kan være aktuelle, venta på tilbakemelding på en som eg er litt meir intr i enn andre. Får no sjå om det verte kjøp...