Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bruce2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2007
    Innlegg
    384
    Antall liker
    201
    Torget vurderinger
    1
    Det har vært spennende å følge din prosess med plassering av anlegg i ny stue. Du endte vel opp med å plassere det i den største delen av stua? Oversiktsbilde og forklaring hadde vært gøy. Hva er det som kommer inn til torsdag?
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    20.077
    Antall liker
    36.916
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Kan ikke røpe nå hva som kommer inn!!! La oss bite negler frem til det....
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Det har vært spennende å følge din prosess med plassering av anlegg i ny stue. Du endte vel opp med å plassere det i den største delen av stua? Oversiktsbilde og forklaring hadde vært gøy. Hva er det som kommer inn til torsdag?
    Skal komme med en forklaring etterkvart. Har berre prøvd 1 par høgtalarar i stua egentlig. Og dei spela mest den veien dei står no. Stua blir også brukt meir av meg sida tv fint kan stå slik den står no. Kva som skjer framover med plasseringa av tv og oppsett spørst veldig korleis hovedhøgtalarane respondera og trives i stua. Om dei spela best framfor vindauga så vert tv flytta tilbake til det andre musikkrommet. Slik tanken var i utgangspunktet.

    Det som blir hovedoppsettet er en par størrelsa opp fra det forrige oppsettet eg hadde. Et oppsett eg likte veldig veldig godt.
    Diptyque 160 høgtalarar og Leema Pyxis II og Leema Hydra II blir hovedkomponenta. Platespelar som kjem blir Perperuum Ebner 25/25 og den får pickup frå Shelter. Står myllå 301 og 501. Driv å prøva å lese meg opp på dei to.

    Det vert også et høytalarar til fra Davis Acoustic og nåke meir frå Frankrike. Mykje spennande hifi frå Frankrike.
     

    bruce2

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.12.2007
    Innlegg
    384
    Antall liker
    201
    Torget vurderinger
    1
    Det var da heftig! Blir gøy å lese mer i denne tråden etterhvert da! Ha en fin dag.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    20.077
    Antall liker
    36.916
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Diptyque 160 - WOW! Det kommer til å bli rått. PE 2525 er nydelig.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Diptyque 160 - WOW! Det kommer til å bli rått. PE 2525 er nydelig.
    Likte 107 modellen fra Diptyque så utrolig godt. Så håper at 160 modellen passer inn på stua. Har hørt den i Stavanger med 2x hydra 2. Regna med at 1 held godt her sida rommet her er såpass mykje mindre.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hovedhøgtalarar på det minste rommet blir Revival Atalante 3
    FB_IMG_1697359683848.jpg


    Og så blir det en platespelar også der inne, men venta på at produsent skal lage sin eiga arm. Dokke som var på HiFi messa såg den svarte platespelaen som sto bak i rommet.
    Muarah MT1 Evo heite den.
    MT1_EVO_Best_2021-scaled (1).jpg

    Har so sjukt lysst på den, men mulig det blir den mindre modellen.. Det ligg nok litt opp og fram i tid uansett.
     

    Zeke1983

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.11.2007
    Innlegg
    1.042
    Antall liker
    392
    Nei ikkje fått med meg den. Må finne å få lytta til den. Du synes den var bra altså, høyrast veldig lovande ut det.
    Jeg syns inteoen er fantastisk og resten og… de gamle er fortsatt eldst!
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.781
    Antall liker
    1.089
    Torget vurderinger
    2
    Blir moro å følge med framover Peter😀
     
    Sist redigert:

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.796
    Antall liker
    3.914
    Sted
    Sunnmøre
    108.5kg det kom et gisp fra ho, kordan er det mulig, kor ligge alle kg lo ho....
    :ROFLMAO:

    Det same seier vel folk om meg (183cm): 75 kg, kvar då?

    Får du tid, og det går bra med kroppen, sjekk ut Varg Academy viss MT, BJJ og yoga (!!!) er interessant. Mi erfaring er at det ufatteleg meir motiverande å sparka og slå enn å løfta ting. Hadde trent der dersom eg hadde hatt noko i nærheita av tid til å driva med regelmessig trening.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Skal sjekke ut dei. Slag og spark trening har eg holdt på med før i gamle dage. Når kroppen var i bedre form. Så trur ikkje det er noko for meg. Men Yoga og Taichi feks ville nok gått greit sjøl om eg nok hadde trengt sikkert 3 år for å kunne utføre mykje av posisjonana. So tenke eg starta med vekter, roing og sykling. Før eg evnt prøva nåke anna. Skal teste ut fyrste runda i morga. 👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ser ut til at Varg kun er å finne i Ulsteinvik. At avdelinga i Volda er stengt. Finne vertfall ikkje info om Volda og alle linkane finnast ikkje lengre.

    Fe holde meg til styrke og kondisjon først i mitt eige tempo og belastning.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.796
    Antall liker
    3.914
    Sted
    Sunnmøre
    Ser ut til at Varg kun er å finne i Ulsteinvik. At avdelinga i Volda er stengt. Finne vertfall ikkje info om Volda og alle linkane finnast ikkje lengre.
    Ok, sorry. Er visst ikkje heilt oppdatert, det er fem år sidan eg prøvde å koma i gang med MT der, og veit dei har prøvd seg på nytt lokale og sannsynlegvis nye trenarar sidan dess. Høyrest rimeleg ut at dei måtte leggja ned etter kvart.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ok, sorry. Er visst ikkje heilt oppdatert, det er fem år sidan eg prøvde å koma i gang med MT der, og veit dei har prøvd seg på nytt lokale og sannsynlegvis nye trenarar sidan dess. Høyrest rimeleg ut at dei måtte leggja ned etter kvart.
    Ser litt slik ut. Ikkje nåke å tenke på. MT er nok uansett litt vel heftig for meg slik det er i dag.

    Det vert uansett veldig intr å sjekke korleis kroppen vil reagere på trening.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Mandag igjen igjen, ny veke og nye muligheiter.
    Dinne veka har blir ei spennande veke der det skjer masse.
    Starta opp med trening i dag, tenkte å fare om ikkje so altfor lenge. Må berre sette insulinpumpa i treningsmodus og vente litt. Tenkte å fare på et tidspunkt folk flest ikkje er våkne sida det er fyrste gongen. Men dreg ikkje ut så tidleg at eg må vente utafor Kiwi på veg heim. Treng litt i kjøleskapet.

    PÅ onsdag så er det fyrste møte med Søre Sunnmøre Lydlaug. Gleda meg til å bli kjent med fleire som har lyd som lidenskap. Eg kjenne godt til 1 av dei som kjem og en nr 2 var med å bar inn sakene mine den dagen flyttebilen kom til Volda. Men så er det nokre til eg ikkje veit på nick kven er. Kanskje eg veit det når vi møtast. Ikkje so store plass det her....

    Så på Torsdag så kjem Moet Audio oppover med utstyret mitt, pluss nåke attåt. Det ser eg skikkelig fram til blir nokre par høgtalarar til begge romma, litt forsterkarar, platespelar, litt digitalt være med, et par pickupar og litt stasj. Eg kjenne at eg gleda meg veldig til å kunne spele plater igjen. Satt å tenkte på det etter at eg la ut bilde av platene mine som berre står der i hylla si. Eg har nok ikkje snurra ei einaste ei sidamai pga salg av alt utstyret, styling og salg av forringe bolig.Så det blir garantert mykje speling i helga. Må berre får rydda litt saker på plass slik at det blir lett å snu stua spesiellt når dei kjem. Det eine paret med høgtalarar er så tungt at eg vil slite med å flytte dei åleine.Mulig det må nokre slike skliputer til under dei. Har ikkje dørstokkar og alle golva er hadre.

    Innimyllå der så må eg kome meg på trening. Tenkte at 3 daga i veka er en passelig start. Om eg tåle det godt. Så kan det være at eg dela opp kroppen i 2 slik at eg kan trene 6 daga i veka.... Dog med kortare daga. Men det ligg nok litt opp og fram i tid.

    Helsemessig så ventar eg på tlf fra en anestesilege som også driv smerteklinikken her lokalt. Det er mulig eg skal få være med på et prosjekt med en "ny" type "behandling" Eller det er vel meir rett å seie tiltak for lindring av smerter silk at men kan få fleire gode daga i løpet av en mnd. Kanskje ivertfall fleire medium daga slik at eg slepp dei dårlige, for dei er ikkje nåke morsomme.

    Så dinne veka her blir skikkelig spennande.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så var man heime frå første treninga på vertfall 7-8år
    Merka at det er et stykke å gå til samme form som eg var i. Men det var slettes ikkje så raute gale som eg hadde trudd. Forutenom pulsen og kondisjon vel og merke.

    Varma godt og lenge opp på sykkel og på romaskin, tok vel ca 29sek før pulsen var oppe i 110-120, men så låg den der. Ikkje høgare og ikkje lavare før eg slutta med det eg heldt på med. Over på vektmaskinene. Ja må bruke maskinene sida eg av og til mista signalet til underarm og legg og føtene. Så må ha sikring. No visste eg at det var fryktelig lenge sida eg hadde løfta vekte, så starta veldig forsiktig. Tenkte å finne ballansen der eg ikkje heilt klarte heilt 10rep på det 3. settet. Alle rep skulle utførast skikkelig og kontrollert. Etterkvart så fant eg vel ut at eg ligge ca midt på vektmagasinet på alt som går på skulder, bryst og ned mot 2/3 av magasinet på det som går på alt frå midja og ned. Det same med rygg og mage. Er en sånn øvelse der man sit med henda over haudet, held der fast i nokre handtak og beina/låra sit fast under nokre pute. Så skal man crunshe seg saman. Den øvelsen klarte eg faktisk nesten alle vektskivene trur det var 3 igjen og 3 set med 10 rep. Det same med en øvelse som det går på rompemusklatur. Man set seg inn i maskina, og bøye seg litt fram. Sette beina på en dings. og så skal man presse ryggen bakover. Det magasinet også blir nok snart for lite!!! lol

    Men øvelsa der eg bruker dei små musklane som feks nedtrekk der er det mykje å gå på. Biceps og triceps også Men alt i alt så vart eg litt positivt overraska. Det står ikkje så forferdelig til. Vertfall ikkje så galt som eg hadde trudd. Så no blir det spennande å sjå korleis kroppen reagera på det. Kan fortelle at å gå heim frå senteret, det var nok et skue for folk som gikk og kjørte forbi. Det såg sikkert ut som om eg hadde drite på meg.... lol Er vel teikn på at man har trent litt. Kryssa fingrane for at det går bra utover dagen.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Bevis for at eg har kome meg ut døra idag 😁 Er fotoforbud der inne, men tenkte at sida det kun var meg der....

    IMG_20231016_071031.jpg

    Fortjena den klapp på skuldra, skulle gjerne gjort det sjæl, men rekke ikkje bak der akkurat no... 😂 Blir nok ganske støl utover dagen ja....
     
    Sist redigert:

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.918
    Antall liker
    8.558
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Bra jobba Peter (y)
    Av erfaring så kan det være lurt å starte pent selv om du skulle føle at du har mer å "gønne" på med.
    Hatt et par kamerat som har blitt overivrig etter noen år i dvale og det kan da være lett å dra på seg en betennelse eller noe annet drit som gjør at man må ta en pause igjen.

    Blir spennende at du får inn Revival da, interessant merke. Låt veldig bra i Horten.
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.886
    Antall liker
    663
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    :ROFLMAO:

    Det same seier vel folk om meg (183cm): 75 kg, kvar då?

    Får du tid, og det går bra med kroppen, sjekk ut Varg Academy viss MT, BJJ og yoga (!!!) er interessant. Mi erfaring er at det ufatteleg meir motiverande å sparka og slå enn å løfta ting. Hadde trent der dersom eg hadde hatt noko i nærheita av tid til å driva med regelmessig trening.
    Det er bare og sette av tid til trening.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Bra jobba Peter (y)
    Av erfaring så kan det være lurt å starte pent selv om du skulle føle at du har mer å "gønne" på med.
    Hatt et par kamerat som har blitt overivrig etter noen år i dvale og det kan da være lett å dra på seg en betennelse eller noe annet drit som gjør at man må ta en pause igjen.

    Blir spennende at du får inn Revival da, interessant merke. Låt veldig bra i Horten.
    Jau, trur det er lurt å ta det litt forsiktig i starten. Kunne nok ha gønna på en del til, men hadde på forhand bestemt meg for å kanskje ligge rundt 80%
    Vart alikevel svært positivt overraska over mykje av treninga gikk såpass greit. Virka som core musklaturen min har holdt seg svært godt og av det er dei delane av kroppen nerveskadane er mest utbrett at eg er svakast. Som feks det å holde en maual. Men igjen altså veldig positiv dag på treninga.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Bra jobba Peter (y)
    Av erfaring så kan det være lurt å starte pent selv om du skulle føle at du har mer å "gønne" på med.
    Hatt et par kamerat som har blitt overivrig etter noen år i dvale og det kan da være lett å dra på seg en betennelse eller noe annet drit som gjør at man må ta en pause igjen.

    Blir spennende at du får inn Revival da, interessant merke. Låt veldig bra i Horten.
    Og ja, dei Revival Atalante 3 på det minste rommet trur eg kan værte særdeles vellukka
     

    Zeke1983

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.11.2007
    Innlegg
    1.042
    Antall liker
    392
    Og ja, dei Revival Atalante 3 på det minste rommet trur eg kan værte særdeles vellukka
    Hørte disse i Horten! Låt meget bra!!!
    Ellers grattis med å komme igang med treninga igjen, nesten sikker på at det bare kommer positive ting med dette Peter! Gøy når styrken har holdt seg!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hørte disse i Horten! Låt meget bra!!!
    Ellers grattis med å komme igang med treninga igjen, nesten sikker på at det bare kommer positive ting med dette Peter! Gøy når styrken har holdt seg!
    Ja dei låt meget bra dei gongane eg har hørt dei. So det skal verte veldig veldig spennende å bli skikkelig kjent med dei, og få plassere dei litt rundt om.
    Styrken har holdt seg bra ja. Serlig i dei store muskelgruppene. Trur det er alle åra med trening tidlegare og alle åra på kjøttrommet i arbeid som har satt sitt preg i positiv retning. Tungt handarbeid rett og slett 8 timar for dag.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Dei aller fleste som lese tråden min veit kor glad eg er i appa og dingsebomsa...
    Har en Samsung vaskemaskin ser displayet er har lenge våre litt av og på. No i går var det kun av og det same i dag også. Dvs at den er fryktelig vanskeleg å bruke uten displayet. Så idag har eg chatta med Samsung og fått god hjelp. Både til å bestille sørvice på den. Dei sjekka når maskina var laga og ba meg ringe Elkjøp, då den her var under garanti..
    Men steik for el tålmodig dame som sat på chat. 45min med hendelse før eg klarte å koble maskina til appen. Så nå ser eg kva program som skal brukast, temperatur og trommel, forvask osv osv. Og det funka F meg..

    Screenshot_20231016_164035_com.samsung.android.oneconnect.jpg

    Og eg fikk opp fleire program. Faktisk så har den ege sjølvask program.
    Screenshot_20231016_164044_com.samsung.android.oneconnect.jpg


    I tilegg så fortelle den meg at eg bør kjøre Eco Drum Clean.
    Screenshot_20231016_165552_com.samsung.android.oneconnect.jpg


    Litt morsomt å sjå kor mykje støm den bruka osv osv. Så heilt klart greit å få den kobla opp til appen..
    Må prøve å få tørketrommel på appen også
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Stivna ganske greit til no ja. Mest i overkroppen men kanskje ikkje meir enn eg burde forvente sida det nok er 7år sida eg trente med vekte. Det som er verre er at eg ikkje får opp blodsukkeret
    IMG_20231016_202612.jpg

    Det skal ligge ca midt myllå den gule og den raude linja og bakgrunnen skal være grå..

    Har ikkje medisin sida i går kveld. Og pumpa går enda i treningsmodus. Altså den sikta seg inn på et blodsukker på 8 istaden for 5.5

    Håpe det snart gir seg med dei droppa. Ellers so blir det vanskelig å gå ned i vekt... Har vel spist sikkert 3x så mykje karbo som eg bruka.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jau, korleis gikk det her da skal tru. Vel fikk etterkvart kontroll på pumpa. Må legge inn en anna profil som eg skal bruke dei dagane eg skal trene.
    Med kroppen så er eg ganske so stiv over brystet og skuldrane. Kjenne at nåke nytt har skjedd for å seie det slik. Låra kjennes fine ut, det same med magen og ryggen. Leggane har det litt tøft i dag. Alt i alt så har det gått ganske så greit. Men ja det BLIR inga trening i dag. Fe heller ta ei økt i morga igjen.

    Fikk ei melding av en kompis i går. Fikk beskjed om å holde av laurdag 4.november... Ikkje heilt sikker på kvifor men tapeten er ikkje så full at det burde verte nåke problem egentlig. 🙃 Må ut for døra en tur i dag også. Må til Ørsta for å hjelpe muttern med å handle inn litt saker og ting og så må eg få tak i nåke enkelt å servere folka som kjem til meg i morga.

    Ellers så blir det nok å henge her inne litt, høre litt på musikk og berre nyte
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har dei siste dagane brukt litt tid på youtube. Har hatt en drøm i mange mange mange å å dra på en stor Rave/trance EDM festival. Som feks Tomorrowland, Trancemission, Reverze, Mysteryland ol.... Kanskje ikkje heilt stuereint her inne på HFS... Uansett så tenker eg at neste år då blir det tur en el annen plass. Berre for å oppleve stemminga, energien, showet, opplevelsen rett og slett.

     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Morgen igjen igjen, blir det kvar dag...

    SIt her med frukosten og nyte en roleg start. Sit å kjenne på om eg burde gå å trene eller ikkje. Har så sjukt lysst å ta turen, så det gjer eg nok uansett, men lurer fælt på om eg burde skippe vekt trening idag på overkroppen. Er framleis litt støl, men med full bevegelse, noko eg ikkje hadde i går. Var vondt å støvsuge. Beina, rygg og mage kjennast omtrent heilt fine ut. Er no litt redd for å ta i for mykje og gå for hard igong...? Nåken som er oppe, som trena og som kan seie noko om dei trena sjøl om dei er støle?? Tenke då på vekt trening. Regnar med eg kan gjere roing og sykling uansett.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.918
    Antall liker
    8.558
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Morgen igjen igjen, blir det kvar dag...

    SIt her med frukosten og nyte en roleg start. Sit å kjenne på om eg burde gå å trene eller ikkje. Har så sjukt lysst å ta turen, så det gjer eg nok uansett, men lurer fælt på om eg burde skippe vekt trening idag på overkroppen. Er framleis litt støl, men med full bevegelse, noko eg ikkje hadde i går. Var vondt å støvsuge. Beina, rygg og mage kjennast omtrent heilt fine ut. Er no litt redd for å ta i for mykje og gå for hard igong...? Nåken som er oppe, som trena og som kan seie noko om dei trena sjøl om dei er støle?? Tenke då på vekt trening. Regnar med eg kan gjere roing og sykling uansett.
    Jeg er ingen treningsekspert, men de gangene jeg har vært støl har jeg heller kjørt med litt lettere vekter.
    Så selv om du er i startgropa nå så tror jeg det bør gå helt fint å ta en litt rolig runde med vekter etter å ha varmet opp med sykling og roing (y)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg er ingen treningsekspert, men de gangene jeg har vært støl har jeg heller kjørt med litt lettere vekter.
    Så selv om du er i startgropa nå så tror jeg det bør gå helt fint å ta en litt rolig runde med vekter etter å ha varmet opp med sykling og roing (y)
    Er litt på den tanken sjøl. Berre det å kome seg ned på senteret få sykla og rodd litt, få brukt augene litt også er på en måte kjekt. Blir litt sånn brakkesjuke når det kun er meg sjøl her heime av og til. Må uansett i butikken for å kjøpe inn litt til dei som kjem i kveld og treninga ligg omtrent i same bygget
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.518
    Antall liker
    12.797
    Sted
    Sørlandet
    Hjertet er også en muskel og MINST like viktig å trene som de mer synlige musklene.

    Ikke ta det som kritikk men planen om å øke til 6 ganger i uken mener jeg er altfor ambisiøst. Å starte med 3 styrketreningsøkter i uken er også ambisiøst men kan gå så lenge man kontrollerer vektene og ikke lar seg friste til å ta tunge løft. Dette vet også instruktørene/PT`ene på senteret. 3 dager styrke i kombinasjon med 2 til 3 dager med rolig kondisjon kan kanskje også funke for deg? Da kommer du deg ut nesten hver dag og effekten av det skal man ikke kimse av.

    Har du regnet ut ditt hvileforbruk / hvileforbrenning? Det kan du gjøre her: kaloribehov Deretter kan du gange hvileforbrenningen din med en aktivitetsfaktor (PAL)

    stille/sengeliggende1,2
    Stillesittende arbeid1,4
    Stillesittende arbeid – med en viss gangaktivitet til og fra jobb1,6
    Stående/gående arbeid som husarbeid og butikkarbeid1,8
    Regelmessig fysisk aktivitet tilsvarende 30–60 minutt 4–5 i uken2,0–2,2

    Selvfølgelig stumper man også røyk og andre uvanner som nattmat. Det harmonerer dårlig med en sunnere livstil. Og husk, man fjerner gram med trening og kilo med kosthold.

    -BB-
     
    Sist redigert:

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hjertet er også en muskel og MINST like viktig å trene som de mer synlige musklene.

    Ikke ta det som kritikk men planen om å øke til 6 ganger i uken mener jeg er altfor ambisiøst. Å starte med 3 styrketreningsøkter i uken er også ambisiøst men kan gå så lenge man kontrollerer vektene og ikke lar seg friste til å ta tunge løft. Dette vet også instruktørene/PT`ene på senteret. 3 dager styrke i kombinasjon med 2 til 3 dager med rolig kondisjon kan kanskje også funke for deg? Da kommer du deg ut nesten hver dag og effekten av det skal man ikke kimse av.

    Har du regnet ut ditt hvileforbruk / hvileforbrenning? Det kan du gjøre her: kaloribehov Deretter kan du gange hvileforbrenningen din med en aktivitetsfaktor (PAL)

    stille/sengeliggende1,2
    Stillesittende arbeid1,4
    Stillesittende arbeid – med en viss gangaktivitet til og fra jobb1,6
    Stående/gående arbeid som husarbeid og butikkarbeid1,8
    Regelmessig fysisk aktivitet tilsvarende 30–60 minutt 4–5 i uken2,0–2,2

    Selvfølgelig stumper man også røyk og andre uvanner som nattmat. Det harmonerer dårlig med en sunnere livstil. Og husk, man fjerner gram med trening og kilo med kosthold.

    -BB-
    Nei ikkje sjekka det. Vart mykje sykling med pils rundt 120 idag. Litt roing og så bein. Tenkte at overkropp skal få kvile en dag til.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    20.077
    Antall liker
    36.916
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Min puls her helt syk. Når jeg spiller innebandy så er det utrolig sjeldent den detter under 160, ofte oppe i 180, men jeg har ikke noe problemer med å holde på i 2timer uten stans. I går for eksempel så trente jeg i 2.5t det ble 14km "intervalløping" med gjennomsnittpuls på 171
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.085
    Antall liker
    20.349
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Innebandy er nok over for min del. Er for tung og har skrøpelige kne feks. Men huska at det var en morsom måte å få springe mykje på. Likte godt å halde på med det i yngre dager.
    180 i puls under trening høres mykje ut. Men kan for lite om det. Folk er nok veldig ulike. Fikk beskjed fra min "støttekontakt" at eg burde ligge rundt 120-130 i puls på lange drag. I dag sykla eg i over 1 time med 120-130 i puls. Eg er jo heilt utrent. Men pulsen fell ganske raskt. Som jo er en indikasjon på at formen nok ikke er fullstendig på bærtur... ;) Men har mykje mykje å gå på.

    Uansett veldig kjekt å få trent i dag også. Men det derre langtids fallet på blosukker må eg finne ut av. Akkurat same no idag som på mandag. Hjelpe jo ikkje å forbrenne masse om eg må tilføre så mykje karbohydrat som eg no må gjere. Har laga en profil kor eg har senka nivået med ca20% på basal dosen. Det er tydeligvis ikkje nok. Driv å går mot lavt blosukker hele tiden selv om eg spis et par brødskiver og tar et stort glass melk. Blodsukkeret stig som det skal gjere før det fell igjen... Må finne ut av det her. Få satt opp en døgnprofil som stemme betre til dager med trening. Dager utan trening så er blodsukker veldig bra og jevnt. Men dette er nok ikkje rett forum å prate om slikt.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    20.077
    Antall liker
    36.916
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Pulsen min synker veldig raskt ned til det normale også. Har lyst til å sjekke med en vanlig joggetur etter hvert, for å se hvor mye jeg tåler, det er bare at det er utrolig kjedelig med tradisjonell løping.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn