Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Slett ikkje so monge pirkeplassa. Så då blir det å gå laus på list rundt vindu og altan dør.. Lita børste, lite på den og god tid... Satsa på at det går bra. 👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Du får flotte omgivelser rundt deg i nyheimen ! (y) :D
    No er dei forrige bilda frå Ørsta. Ei lita mil frå Volda. Heimbygda mi det her. Så satsa på at eg kjem til å trivs. Skulle det vere slik at eg saknar litt meir liv so we det jo berre å selge igjen og flytte på seg...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Då skal kontakta og brytarar på igjen, mens eg venta på at malinga tørka mellom vindauga på stova. Kanskje eg skal pakke ut kvitevarene også...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Dei to listene på innerst på vindauget gir meg litt hodebry gitt... Er en tynn flis som skal være LinBlå mylla dei..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    4 akkorda er det du treng for å lage ikkje berre en hit, men en heile gjeng.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Siste dagen i Volda for dinne gongen. Skal gi karmen på stua ett strøk til og det samme med altan døra. Så blir det å rydde opp og vaske litt. Flytte på en sofa og et par skap.

    Hjem på lørdag til Østlandet. Så er det berre å samle sammen utstyr som står rundt om på østlandet og levere tilbake. Flyttebil kjem veka 21-25 august. Så blir det overtagelse 1 sept. Så då sette eg meg på flyet og så er Østlandet historie for no.

    Gleda meg til nytt kapittel i Volda men kjem til å sakne fleire folk på Østlandet. Heldigvis så er det fleire messer som skjer kvart år så rekna med å sjå fleire på slikt. Dessutan så er Volda kun en 1 med fly unna. Gode sjansa til å kome seg nedover å besøk.

    FB_IMG_1639727911679.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så då er bagen pakka og ut av leiligheita. Fått bekrefta flyttebil 21-25 august.
    Det har vist seg å være vanskelig å få hjelp til bæring inn i Volda. Mykje tja frå gamle kjente. Men karane på HFS stille opp. Skulle gjerne fått tak i en til, håpe det løyse seg.

    Blei 95% ferdig med det eg ville. Er litt småplukk som må tas på nytt. Men det kjem etterkvart.

    👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Østlandet
    IMG_20230715_220031.jpg


    No blir det godt å sove i ei seng igjen. Blir nok nokre rolige daga no. Treng å komme meg. Hu eg har hus saman med nokre veke til meinte eg såg heilt jævlig ut. Fikk berre beskjed om å gå å legge meg.... 😂

    Må ringe litt rundt i morga å avtale levering av hifi utstyr, både som eg låna og som eg har lånt bort. Og så må eg ringe forsiktig selskap ol på mandag. De kreve peng av meg, sjøl om eg ikkje fikk grønn lys på syk og døds forsikring...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Dagen idag har vorte brukt i senga eller i umoddelbar nerheit av den. Skikkelig dårlig form enkelt å greit. Håpe på en bedre dag i morga. Den vil nok verte brukt til å få litt meir oversikt over kassene som det står flyttegods i. No veit eg meir om kva eg har plass til så det er nok nåke som ikkje skal være med.

    Har fått litt musikk idag, så heilt bortkasta har ikkje dagen våre. X fingrane for at dagen i morga blir betre. Er helt skyld i det sjøl, blei nok "litt" mykje bevegelse på Sunnmøre den siste tida. 😂
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jauda, har fått pakka nokre kasse i dag også og våre med å flytta litt saker og ting til leligheita til hu andre. No er det beina opp og han herre her som skal stå for underholdninga..
    IMG_20230717_231853.jpg

    😂 Er så dårlig at det faktisk blir litt morsomt
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Driv også å tenker på å få tak i en god cd spelar. Skal jo ha et dedikert musikkrom i den nye leligheita også og då må jo cd platene mine få stå framme. Treng nåke å spele dei på. Har sansen for marantz sine redbook maskinar. Så godt mulig det blir en slik etterkvart. Men held alle muligheiter åpne.

    Lure fælt på om det dedikerte rommet skal få en 7.2.4 kino... 🙈 Så kan eg ha stereo som hovedfokus på stua. Litt sånn jatakk begge dela på en måte

    Mykje tanka som flyge rundt om dagen. Tenke at først får eg komme meg i hus med det eg har. Prøve ut det og ikkje minst sjekke ut forholda for lyd i dei to romma FØR eg handla inn nåke større..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ok no klarte eg ikkje meir
    1mnd til flyttebil kjem, så då måtte eg pakke ut igjen noko slik at eg får lyd og musikk.
    IMG_20230718_110906.jpg


    Og musikken er siste plata fra Eleine
    Screenshot_20230718_111141_com.luminmusic.lumincontroller.jpg


    Straks mykje betre no
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Haha sit å designer eget dørskilt.... Kanskje det her hadde våre nåke for meg..

    Screenshot_20230718_132511_com.android.chrome.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Møkkadag igjen, så har kun våre på stua og hørt musikk. Tenkt nokre tanka om nye oppsett og litt forskjellig.

    Om man skulle bruke 10-15 tusen max på en ny cd spelar. Er det nokon kandidat som stikke seg ekstra ut idag? Et vel mulig at det er litt begrensa utvalg i den prisklasse å velge i kanskje?
     

    Singh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2006
    Innlegg
    1.675
    Antall liker
    1.774
    Torget vurderinger
    1
    Brukt Electrocompaniet EMC1 er knakende god og fåes fra 10 og opp på brukten.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Brukt Electrocompaniet EMC1 er knakende god og fåes fra 10 og opp på brukten.
    Ja den ligger på en måte på lista mi om eg skulle finne på å kjøpe brukt. Dei til 10K er vel tidlige modeller som kan muligens være vanskelige å få utbedra feil på? Om det skulle oppstå.

    Ser at marantz har kome med en model til 10k som får veldig mykje gode skussmål "ser ute"
     

    Singh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.08.2006
    Innlegg
    1.675
    Antall liker
    1.774
    Torget vurderinger
    1
    EC på Tau tar full service og oppgradering, vis man har eller kjøper en eldre modell. Uansett hva du går for så blir det spennende og se resultatene av lytte rommene du planlegger.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    EC på Tau tar full service og oppgradering, vis man har eller kjøper en eldre modell. Uansett hva du går for så blir det spennende og se resultatene av lytte rommene du planlegger.
    Er egentlig veldig spent sjøl eg på korleis det vil låte på dei ulike romma..
     

    jonas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.12.2004
    Innlegg
    2.981
    Antall liker
    1.226
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    21
    Hva med Eversolo DMP-A6. Tar alle formater, og heller kjøpe et rimelig drivverk? Har denne selv og både streamer og dac er ref klasse.

     

    papaHet

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.09.2012
    Innlegg
    292
    Antall liker
    119
    Denne hadde passet bedre.
    Vis vedlegget 935981
    Oj så rart at Mr Hetfield går sommerkledd når det er sommer 😀. Tar man å bytter sandalene med sko, Såner det vel sånn jeg sjøl er på alle MetallicA konsertene, t-skjorte å shorts. Hvertfall de siste x antall årene, da MetallicA, PanterA osv t-skjortene/gensere har krympet på mystisk vis...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er rydeligvis inne i en dårlig periode igjen så slite med å sove. Er det nåken som har tips til ok seriar på NRK eller pluto tv? Har kansellert alle andre tjenestene fram til eg flytta.

    Såg Catch-22 idag som var bra.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hva med Eversolo DMP-A6. Tar alle formater, og heller kjøpe et rimelig drivverk? Har denne selv og både streamer og dac er ref klasse.

    Er ute etter cd spelar. Streaming og dac har eg nok så eg klara meg.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Happy Valley på NRK TV er bra. Likte også Whitstable Pearl og DNA som også er på same nettstad.
    Konge, skal sjekke. Såg akkurat en dokumentar om et studio i Wales. RockFarm var det det den heite....
     

    Zeke1983

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.11.2007
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    384
    Konge, skal sjekke. Såg akkurat en dokumentar om et studio i Wales. RockFarm var det det den heite....
    Anbefsler også happy valley, og dokumentaren om øya festivalen… ligger mye gøy i arkivet!
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Happy Valley på NRK TV er bra. Likte også Whitstable Pearl og DNA som også er på same nettstad.
    Whirstable Pearl likte eg. Er vel på episode 6 no. Happy Valley fant eg ut at eg hadde sett. Den var ok. Lika Whitstable betre. DNA skal eg prøve, men er noko med meg og norske seriar..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jaja når eg ligg her å ser på seriar så flyte tankane ganske fort.. I hine daga så spelte eg mykje biljard. Veldig mykje, var til og med med i VM. (Voldameisterskap) så no sit eg å tenke litt på om eg skal gjere ståva om til spelebud. Biljard og dart... So kan eg ha tv og hovedanlegg på det eine soverommet som då blir omgjort til lyd rom. Som har våre nemnt tidlegare.

    713-8220.png


    Nåkre fleire som har biljard heime? Lure rett og slett på kva pris eg burde leggje meg på.. Ser det er nokre bord som fe svært god omtale heilt ned i 12000..og det finnst fleire myllå 10-20.000 nåke meir en det trur eg ikkje at eg vil bruke...
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn