Nei jobber kun deltid.Så du har fått full jobb hos Mala Audio nå eller ?
Står ganske tydelig i bransjereglene. Så ja, får ikke nevne eller vise bilder av saker og ting som kommer fra butikken i denne eller noen andre tråder. Jeg får heller ikke snakke om feks "jeg liker ikke lyden av abidabi fordi den er innestengt. Jeg kan skryte å si at jeg liker lyden av mine gode gamle Dynabel Euforia. Men ikke noe negativt. For meg er det helt greit. Men når jeg ikke får skrive om oppsettet eller endringer, så blir det innsnevra litt hva jeg kan snakke om her i tråden.Høvdingen er det virkelig så strengt? Dette er en tråd av høy underholdningsverdi for mange. At han jobber for mala kommer jo frem i signatur å er jo ingen hemmelighet. Å det er jo naturlig å ha noen av disse produktene i eget oppsett.
Ja we vel max 2 og noe tid. Men jeg kan legge ut ting privat også har jeg forstått. Altså komponenter jeg selv eier og ikke har kjøpt fra jobben. Det er ikke noe problem å forholde seg til. Har nesten fått rensa ut alt nå. Euforia blir nok stående i nr 3 oppsettet. Mangler egentlig bare en pre for å få det opp å gå.Og det er egne regler for annonser på Torget![]()
Så fint at tråden tin lever videre da
Står ganske tydelig i bransjereglene. Så ja, får ikke nevne eller vise bilder av saker og ting som kommer fra butikken i denne eller noen andre tråder. Jeg får heller ikke snakke om feks "jeg liker ikke lyden av abidabi fordi den er innestengt. Jeg kan skryte å si at jeg liker lyden av mine gode gamle Dynabel Euforia. Men ikke noe negativt. For meg er det helt greit. Men når jeg ikke får skrive om oppsettet eller endringer, så blir det innsnevra litt hva jeg kan snakke om her i tråden.Høvdingen er det virkelig så strengt? Dette er en tråd av høy underholdningsverdi for mange. At han jobber for mala kommer jo frem i signatur å er jo ingen hemmelighet. Å det er jo naturlig å ha noen av disse produktene i eget oppsett.
Men jeg får finne på noe å tyte om. Er jo intr i musikk, mat, snømåking.... Film ol. Så noe blir skrevet her. Jeg drar jo også mye rundt på lyttebesøk til folk så noe blir der jo å ta tak i.
Jeg tenker at reglene er slik, så da får man bare innfinne seg i det. Selv om det hadde vert gøy å skrive om produkter jeg etterhvert vil få god kjennskap til. Og jeg har jo hatt en god del opp igjennom. Og en bok hvor jeg har notert ned pluss og minus på de fleste av tingene.
Uansett folkens, bransjeaktør status på meg var ønsket av folk i bransjen og av moderatorer. Så da ble det slik. Om denne tråden etterhvert dør ut får man se, og det er litt opp til dere som besøker den også å holde den igang.
Noe annet som jeg ser i reglene...
Om jeg inviterer til treff her og får folk inn. Så kan man ikke kommentere det man hørte i denne tråden. Selv om jeg inviterer som privatperson. Jeg kommer ikke til å stå å selge komponerer, høyttalere ol som står her. Er først å fremst en entusiast og vil alltid være det.
Du må fint kunne snakke om dine egne bokser i din egen tråd. Spesielt siden du har merket signaturen din med at du jobber for Mala. Høvdingen kan kanskje kommentere og forklare hvordan reglene skal tolkes i dette henseende?9) Dersom du tilhører hifibransjen har du lov til å delta i diskusjoner på Hifisentralen, men det er ikke tillatt å reklamere for egen person/virksomhet eller produkter som du har tilknytning til eller er fabrikant av. Med reklamering menes anbefalinger, skryting, lydbeskrivelser, enten direkte eller indirekte måter, som er ment å påvirke eller manipulere brukere til å bli interessert i din person/virksomhet eller det aktuelle produktet. Regelen gjelder ikke for reklamering for hifimagasiner.
10) Det er heller ikke tillatt for folk med tilknytning til bransjen å starte diskusjoner som dreier seg om egne produkter, men du har lov til å svare på direkte spørsmål fra private brukere angående pris, teknisk oppbygging og produktets tilgjengelighet på markedet.
Men jeg får finne på noe å tyte om. Er jo intr i musikk, mat, snømåking.... Film ol. Så noe blir skrevet her. Jeg drar jo også mye rundt på lyttebesøk til folk så noe blir der jo å ta tak i.
Jeg tenker at reglene er slik, så da får man bare innfinne seg i det. Selv om det hadde vert gøy å skrive om produkter jeg etterhvert vil få god kjennskap til. Og jeg har jo hatt en god del opp igjennom. Og en bok hvor jeg har notert ned pluss og minus på de fleste av tingene.
Uansett folkens, bransjeaktør status på meg var ønsket av folk i bransjen og av moderatorer. Så da ble det slik. Om denne tråden etterhvert dør ut får man se, og det er litt opp til dere som besøker den også å holde den igang.
Noe annet som jeg ser i reglene...
Om jeg inviterer til treff her og får folk inn. Så kan man ikke kommentere det man hørte i denne tråden. Selv om jeg inviterer som privatperson. Jeg kommer ikke til å stå å selge komponerer, høyttalere ol som står her. Er først å fremst en entusiast og vil alltid være det.
Tror du tolker litt for strengt.
Du må fint kunne snakke om dine egne bokser i din egen tråd. Spesielt siden du har merket signaturen din med at du jobber for Mala. Høvdingen kan kanskje kommentere og forklare hvordan reglene skal tolkes i dette henseende?9) Dersom du tilhører hifibransjen har du lov til å delta i diskusjoner på Hifisentralen, men det er ikke tillatt å reklamere for egen person/virksomhet eller produkter som du har tilknytning til eller er fabrikant av. Med reklamering menes anbefalinger, skryting, lydbeskrivelser, enten direkte eller indirekte måter, som er ment å påvirke eller manipulere brukere til å bli interessert i din person/virksomhet eller det aktuelle produktet. Regelen gjelder ikke for reklamering for hifimagasiner.
10) Det er heller ikke tillatt for folk med tilknytning til bransjen å starte diskusjoner som dreier seg om egne produkter, men du har lov til å svare på direkte spørsmål fra private brukere angående pris, teknisk oppbygging og produktets tilgjengelighet på markedet.
Derfor jeg har gitt opp hele hfs, kan ikke åpne kjeften før en trår over regler både her og der.Kanskje reglene for bransjeaktører er for strenge? Ikke sikkert det er riktig at du skal knebles i din egen tråd så lenge det går tydelig fram at du er bransjeaktør. Tror vel de fleste av forumets brukere ønsker at du fortsetter som tidligere. Men det er kanskje noe mer komplisert juss i bunnen her som jeg ikke helt har oversikt over?
Ja jeg vil nok tro at dette er både spennende og slitsomt på samme tidDa har man fått sovet ut etter en lang messe i Warszawa. Lange dager, mye lyd gjør at man blir sliten på en helt annen måte. Alikevel så var dette for min del svært spennede. Å vere førstegangs utstiller på en så stor messe er utrolig lærerikt, spennede, utfordrende, slitsomt og intr på samme tid.
Siden vi stillte ut så var det desverre begrenset hvor mye jeg fikk gått rundt, men fikk lytta på en del rom etterhvert på hotellet våres.
Det var flere rom som hadde god lyd oppover i etg. MYE ukjent utstyr for min del. Som gjør det ekstra spennede å reise til denne messa i Polen. Jeg håper jeg får mulighet neste år også.
Synes vi fikk til bra lyd. Litt trøbbel helt nede i bassen, og vi satt opp dette for 5 sitteplasser. Så ikke helt optimalt. Men trur de fleste fikk et bra inntrykk. Hadde flere som var innom 8-10 ganger og som satt veldig lenge. Så vi traff noen vertfall. Vi fikk til en stor scene med bra dybde. Og en god senter. Så må vere fornøyd, tenker jeg.Ja jeg vil nok tro at dette er både spennende og slitsomt på samme tidDa har man fått sovet ut etter en lang messe i Warszawa. Lange dager, mye lyd gjør at man blir sliten på en helt annen måte. Alikevel så var dette for min del svært spennede. Å vere førstegangs utstiller på en så stor messe er utrolig lærerikt, spennede, utfordrende, slitsomt og intr på samme tid.
Siden vi stillte ut så var det desverre begrenset hvor mye jeg fikk gått rundt, men fikk lytta på en del rom etterhvert på hotellet våres.
Det var flere rom som hadde god lyd oppover i etg. MYE ukjent utstyr for min del. Som gjør det ekstra spennede å reise til denne messa i Polen. Jeg håper jeg får mulighet neste år også.
Får håpe dere fikk vist frem det dere hadde med på beste måte. Fikk dere lyden til å sitte i rommet dere hadde eller?
Så bra da , kjekt når man får det til å spille som det skal når man skal vise fram noe daSynes vi fikk til bra lyd. Litt trøbbel helt nede i bassen, og vi satt opp dette for 5 sitteplasser. Så ikke helt optimalt. Men trur de fleste fikk et bra inntrykk. Hadde flere som var innom 8-10 ganger og som satt veldig lenge. Så vi traff noen vertfall. Vi fikk til en stor scene med bra dybde. Og en god senter. Så må vere fornøyd, tenker jeg.Ja jeg vil nok tro at dette er både spennende og slitsomt på samme tidDa har man fått sovet ut etter en lang messe i Warszawa. Lange dager, mye lyd gjør at man blir sliten på en helt annen måte. Alikevel så var dette for min del svært spennede. Å vere førstegangs utstiller på en så stor messe er utrolig lærerikt, spennede, utfordrende, slitsomt og intr på samme tid.
Får håpe dere fikk vist frem det dere hadde med på beste måte. Fikk dere lyden til å sitte i rommet dere hadde eller?
Samme produsent/utstiller merket vi oss også. Laget i Slovenia, og de gjør tydeligvis mye rett.Desverre så fikk jeg ikke tatt så mange bilder av oppsettende jeg likte. Jeg slet mye med at tlf min sletta nøkkelkortet. Så den fikk vere på rommet det meste av tiden.
Dette oppsettet var en av de bedre opplevelsene. Vet svært lite om dette, men det låt bra. Var dsp i bassen vertfall.
Vis vedlegget 560118
Et av de oppsettene som spillte med fundament, bra perspektiv og var egentlig ganske morro å høre på.
Veldig mange av oppsettene mangla en god del nedover, slik at de hørtes slanke ut.
Det var en del produsenter av akustikk tiltak på messa. Som bare spillte musikk. Helt greit det forsåvidt, men man får ikke demonstrert med og uten tiltak. Ikke sikkert det var meningen å gjøre noe annet enn å vise det frem. Men synes det var litt underlig å gjøre det slik.
Gøy å treffe på mange norske på denne messa.![]()
Skjønner hva du mener, har noen "må ha"-produkter jeg også.Ellers så har et par av mine "jeg må ha" høyttalere dukket opp på brukten. Dvs høyttalere jeg faktisk ikke har hørt, men som jeg har lest så mye om og som jeg har blitt nyskjerrig på.
Helicoon 400mk2 limired, er ikke det kun pianolakk som er forskjell?Skjønner hva du mener, har noen "må ha"-produkter jeg også.Ellers så har et par av mine "jeg må ha" høyttalere dukket opp på brukten. Dvs høyttalere jeg faktisk ikke har hørt, men som jeg har lest så mye om og som jeg har blitt nyskjerrig på.
Dali Helicon 400mk2 Limited Edition blant høyttalere og Marantz PM-11s3 på forsterkersiden.
Kos deg med poweramp-testing!
Jo forskjellen er nok kun kosmetisk så vidt jeg vet, allikevel har ofte utseende noe å si for "må ha"-følelsen.Helicoon 400mk2 limired, er ikke det kun pianolakk som er forskjell?Skjønner hva du mener, har noen "må ha"-produkter jeg også.Ellers så har et par av mine "jeg må ha" høyttalere dukket opp på brukten. Dvs høyttalere jeg faktisk ikke har hørt, men som jeg har lest så mye om og som jeg har blitt nyskjerrig på.
Dali Helicon 400mk2 Limited Edition blant høyttalere og Marantz PM-11s3 på forsterkersiden.
Kos deg med poweramp-testing!
Pm11s3 forstår jeg. Angrer på salget av den. Den var skikkelig god.