Dos Canales
litt bedre bilder.
tror jeg.
litt bedre bilder.
tror jeg.
Vedlegg
-
142.5 KB Visninger: 137
-
139.9 KB Visninger: 141
RoDa skrev:Lite innspill fra transportør:
(Ja, du lurte kanskje på hvordan racket kom seg fra Mo i Rana til Østfolds skoger hvor en mann i McIntosh skinnjakke (!!) hentet det..? (kaap Mo -> TrHeim og RoDa Trheim -> Østfold) Jævli tungt var det racket der og!)
Ser bra ut dette, herlig hvor bra det matcher høyttalerne.
Lurer på om jeg ikke må søke audiens snart.
R
Kan svare for Canales jeg.....jepp, klart den brukes. ;Dbjornh skrev:Jo, men brukes den? ;D
ser den, du bytter jo utstyr relativt ofte, har ihvertfall gjort det tidligere, og da er nok din løsning bestCanales skrev:jeg er stadig mer fornøyd med racket, øyne har vendt seg til muttere og gjengestenger...
hadde planer om allu-rør, men dropper det.
et viktig poeng med racket er jo fleksibiliteten, og jeg orker ikke å få sagd til nye allu-rør i passende lengde hver gang jeg justerer hylleavstand.
demontere, sette inn allu-rør, montere på nytt... grøss...
KnB skrev:Veldig bra!
Mye som blir skiftet i s20?
Skink_123 skrev:Først nå kjenner jeg igjen platespilleren! Men hvordan får du lokket til å passe når du har den isoplatformen i fra Avid? Blir det ikke kabelklem? Men du har jo kanskje strømforsyningen til platespilleren på selve saken?
Lekkert er det iallefall!
Ikke verst. ;DBHO skrev:Kan svare for Canales jeg.....jepp, klart den brukes. ;Dbjornh skrev:Jo, men brukes den? ;D
Så vidt jeg vet bruker han effektdelen i 3020i, og alle har vel en slik tass i bakhånd? 8)
Skink_123 skrev:Vi har samme rack og samme finnish på platespilleren, hva om det ble horn på meg og? Men fra spøk til alvor, hvem mekka coveret du har nå?
HCS skrev: