Hva bruker du Jan og dere andre under Planeten?JanR skrev:Har sendt mail til UKJEJ skrev:Hei JanR
Har Du fått noe svar? Hvis ikke må Du ta kontakt med UK!
Lykke til!
/jan
Vedlegg
-
39.1 KB Visninger: 896
Hva bruker du Jan og dere andre under Planeten?JanR skrev:Har sendt mail til UKJEJ skrev:Hei JanR
Lykke til!
/jan
Har tenkt litt på Holfi, kanskje det er veien og gå?HCS skrev:Synes de orginale føttene med Holfi gummi matter under der har gitt en hørbar forbedring. Står i et Infint'e Spider rack. Siden Apollo'n har buffer minne tror jeg ikke den er riktig så følsom for underlaget som sine eldre søsken...![]()
Continuo skrev:Har tenkt litt på Holfi, kanskje det er veien og gå?HCS skrev:Synes de orginale føttene med Holfi gummi matter under der har gitt en hørbar forbedring. Står i et Infint'e Spider rack. Siden Apollo'n har buffer minne tror jeg ikke den er riktig så følsom for underlaget som sine eldre søsken...![]()
Eventuelt ei plate i tillegg som Jan har?
JEJ skrev:Nå ble jeg nysjerrig! Noen som har bilder eller link til nevnte Holfi?
JanR skrev:Har sendt mail til UKJEJ skrev:Hei JanR
Lykke til!
/jan
Ikke fått svar fra hverken importør eller Rega uk.HCS skrev:JanR skrev:Har sendt mail til UKJEJ skrev:Hei JanR
Lykke til!
/jan
...er engelsk menna like treige ? ???
Enig at det er irriterende når importør bare lar være å svare på henvendelser. Man føler seg egentlig ganske maktesløs og oppgitt i slike situasjoner. Skulle det nå vise seg at produsenten kjører samme linje, blir dette ganske håpløst.JanR skrev:Ikke fått svar fra hverken importør eller Rega uk.HCS skrev:JanR skrev:Har sendt mail til UKJEJ skrev:Hei JanR
Lykke til!
/jan
...er engelsk menna like treige ? ???
Sende en ny mail til uk.
Begynner å bli litt "irriterende" det her.Vil jo gjerne ha fikset nr2 spilleren min.
Vurderer en mail til sverige,høre om de kan være behjelpelig med spilleren min.
/jan
JanR skrev:Begynner å bli litt utålmodig ja.
Sendte en mail Rega sverige også...går ikke unna.
/jan
K.H. skrev:Rett skal være rett; i mitt tilfelle har saken, som begynte å bli ganske tilspisset, løst seg ved at importøren har tilbudt meg en ny RB700. Den jeg sendte til garantireparasjon i sept.-07, ble ved en forglemmelse ikke sendt Rega.uk.
Mvh.
Ketil
Vi snakker jo latterlig lang tid her.K.H. skrev:Rett skal være rett; i mitt tilfelle har saken, som begynte å bli ganske tilspisset, løst seg ved at importøren har tilbudt meg en ny RB700. Den jeg sendte til garantireparasjon i sept.-07, ble ved en forglemmelse ikke sendt Rega.uk.
Mvh.
Ketil
Fatter ikke at en imortør (samme hvem for den saks skyld) kan holde på sånn.HCS skrev:Har du hørt noe Jan R ?? Synes det er merkelig at vi blir neglisjert slik...![]()
JanR skrev:Fikk mail fra Terje @ Mono.as i dag
En gladnyhet vil jeg våge meg til å si.
Venter på svar fra Terje på hva vi gjør videre.
Regner med at cd spilleren sendes til Mono så sjekker de den og evt gir meg en tilbakemeld. på hva som må gjøres og pris.
/jan
Selvsagt.JEJ skrev:Hei Jan
Flott å høre at de har tatt kontakt!
Håper det vil få ett positivt utslag for deg!
Gir du oss fortsettelsen.....?
mvh
Johan
Intet i nytt i soga om produsenten Rega?JanR skrev:Selvsagt.JEJ skrev:Hei Jan
Flott å høre at de har tatt kontakt!
Håper det vil få ett positivt utslag for deg!
Gir du oss fortsettelsen.....?
mvh
Johan
Det her skal følges opp,tro meg
/jan
Vært stille noen dager igjen.Continuo skrev:Intet i nytt i soga om produsenten Rega?
Har du høyrt noko meir?