Er du her?? Var sikker på at du var på demo i kveld.
En til av de ytterst på venstre som ikke kommer med noe fornuftig.
Ytterst til venstre?? Hvor i alle dager har du det ifra? Du må gjerne vise det for meg.
Ellers så hadde jeg faktisk ventet at en person med så "sterke" meninger om et tema stiller opp og viser at man er villig til å kjempe for saken, det hadde gitt deg kred herfra i hvertfall. Kun skrive det av seg her er chicken.
Det er jo populært å skrive ytterste høyre når man ikke er enig i hva den andre personen skriver, derfor passer det for meg å skrive at du er på ytterste venstre.
Hvorfor jeg ikke stilte opp i demonstrasjonen har vel ikke du noe med, jeg velger likevel å gi deg 5 grunner.
1. Synes det er litt for dårlig ledelse og for mange rasistiske personer med, lederen i demonstrasjonen kom faktisk med at muslimer hadde påvirkning i trafikken og det var negativt, en annen kalte tv2 journalisten for jævla muslim, men de økte vel oppslutningen med.
2. Det var arrangert mot demonstrasjon av 30-50 organisasjoner som mottar statsstøtte , likevel klarte de ikke å samle mere enn noen hundre.
3. Det var kaldt.
4. Når jeg kommer hjem fra jobb så lager jeg middag og går med bikkja, resten av kvelden går til andre ting som musikk å krangle med deg.
5. Jeg er lat.