Og DET kritiserer du dem for??
Men denne religionen eller rettere sagt ideologien er jo sunn for folk flest, det er bare et få tall av disse som er ekstreme muslimer.
Kanskje de har sett denne:det demrer så smått for britene etterhvert
More than half of British people believe religion does more harm than good, survey finds - Life and Style - The Independent
Tja... vet nå ikke jeg. Hadde ikke hørt om Nordfront før.. men et besøk på hjemmesiden deres gir jo utvilsomt visse assosiasjoner da...Er dette rasisme eller fakta?
Overfallsvoldtekter er et importert problem
– Vi vil ikke ha hat og slike holdninger i byen - NRK – Sørlandet
Angående Sverige og nazisme, så er jo en av teoriene om hvem som drepte Olof Palme at det var høyreekstreme/nazister innen det svenske politiet som stod bak. Kanskje ikke så rart at nazismen lett får grobunn i et samfunn hvor selv elementer i ordensmakten omfavner ideologier som vanligvis forbindes med arbeidsløs pøbelungdom?Nazisme i enhver form er noe svineri! Men jeg er redd vi vil se mye mer av det framover, og det er trist! Når folk opplever at deres meninger "knebles" vil de nok dessverre finne likesinnede i disse tåpene på ytterste udemoratiske fløy! Som vanlig vil vi nok se utviklingen i Sverige før det slår til her. Sverige er laangt foran Norge når det gjelder å kneble innvandringsskeptikere/motstandere.
Den svenske eliten var også meget nazivennlig under krigen så de har jo en viss tradisjon, samt at det svenske samfunnet ikke har riktig de samme motforestillinger mot nazier som vi har her på berget.
Men enn så lenge sitter jeg ganske så avventende hva gjelder disse meneskene med "noe manglende" IQ! Hva gjør de montro når det går opp for dem at storparten av disse innvandrerne som de har så mye i mot, hater jøder på et nivå som ligger to divisjoner over deres eget hat mot samme gruppe?
Jeg har heller ikke hørt om de før, men det er plakaten ordføreren henviser til som er rasistisk, så spørsmålet var om plakaten er rasistisk eller en sannhet.Tja... vet nå ikke jeg. Hadde ikke hørt om Nordfront før.. men et besøk på hjemmesiden deres gir jo utvilsomt visse assosiasjoner da...Er dette rasisme eller fakta?
Overfallsvoldtekter er et importert problem
– Vi vil ikke ha hat og slike holdninger i byen - NRK – Sørlandet
Vis vedlegget 288803
...
Vis vedlegget 288804
Lite å vinne på å hive seg på denne bølgen Fjernkontrollen. Det er lite sympati sånn generelt for denne politiske retningen, og det er bra.
Ikke helt Fingerspitzengefühl over denne med andre ord...
..
Eller for å svare helt konkret på spørsmålet:
Ja, dette er skrevet av rasister og nazister. Bokstavelig talt. Og agendaen deres er rasistisk og nazistisk.
Forsker vil ha mer islam i skolen - NRK – NorgeDet er større behov for å lære om islam enn om kristendom i skolen, mener forsker Lars Gule.
Skivebom av Gule, de burde lære kritisk tenkning og finne sin egen, individuelle identitet. Ikke indoktrineres ytterligere i en "medfødt" religiøs identitet. Merkelig at en tidligere leder av HEF kan oppfordre til sementering av religiøs identitet.Gule mener det er viktig å gjøre minoritetsungdom trygge på sin muslimske identitet ved å gi dem solide kunnskaper om egen religion.
Skal man ha kritisk tenkning rundt et tema er det en fordel å kjenne litt til temaet. Uten kjennskap blir det lett kritisk synsing.Skivebom av Gule, de burde lære kritisk tenkning og finne sin egen, individuelle identitet. Ikke indoktrineres ytterligere i en "medfødt" religiøs identitet. Merkelig at en tidligere leder av HEF kan oppfordre til sementering av religiøs identitet.Gule mener det er viktig å gjøre minoritetsungdom trygge på sin muslimske identitet ved å gi dem solide kunnskaper om egen religion.
Men... En jihadist er en muslim og da må man starte ved roten...Fint om folk kunne skjønne at det å være jøde ikke er det samme som å være sionist, og at muslim ikke er det samme som jihadist. Og at hedning ikke er det samme som satanist.
Javisst. I tillegg bør de settes til å pugge Mein Kampf, slik at de ikke blir nazister.det beste man kan gjøre er jo å undervise og gi barn reell kunnskap om religionene. Da vil grobunnen for fanatisme falle vekk. Kunnskap er viktig. Personlig mener jeg at man kan starte med religionsundervisning på ungdomskolen da barna er noen lunne modne slik at vi ikke hjelper på å indoktrinere dem. Skal vi først ha religionsundervisning på barneskolenivå så er det viktig med god og bred kunnskap om flere religioner. Har man lært om jødedommen i skoletimene så kan det være at barna slutter med å rope "jævla jøde" til hverandre i friminuttene. Samme gjelder islam.
Og en muslim er et menneske. Hvor langt ønsker du å gå? Menneske er et pattedyr.Men... En jihadist er en muslim og da må man starte ved roten...Fint om folk kunne skjønne at det å være jøde ikke er det samme som å være sionist, og at muslim ikke er det samme som jihadist. Og at hedning ikke er det samme som satanist.
Med den fremtiden det uvergerlig bærer mot kan vi nok like gjerne lære oss det, ja.Det er 1 milliard muslimer. Det skader ikke norske barn å lære om islam.
Mein kampf er da på topp ti listen i Gaza så dette stemmer ikke helt, coolbiz har et veldig godt poeng.Mein Kampf er en elendig bok. Solgte kun godt fordi forfatteren påtvang alle å eie en utgave. Min kamp skal visst nok være svært så bra.
Det er 1 milliard muslimer. Det skader ikke norske barn å lære om islam. De lærer jo om kristendommen.
Jeg får ikke linken til å fungere, legger ut denne ogsåPoenget jeg forsøkte å formidle, er at dersom man skal drive med vaksinering så bør ikke vaksinen inneholde det ekte, levende viruset.
Forøvrig: Mein Kampf sales soar in Turkey