Javelja............Over til noe annet...
Si meg, er det bare i muslim-land slikt kan foregå??
Baby anklaget for mordforsøk - Pakistan - VG
Er det rasisme å le av slik tåpelig framferd?
Javelja............Over til noe annet...
Si meg, er det bare i muslim-land slikt kan foregå??
Baby anklaget for mordforsøk - Pakistan - VG
Du behøver ikke å dra til øst-europa for å finne korrupt politi, vi har vel en sak gående mot en politimann akkurat nå her i Norge.spørsmålet om det er rasisme eller ei er om man velger å knytte hendelsen opp mot islam. Gjør man ikke det, så er det ingen rasisme. Sier man at saken kun hadde skjedd i et muslimsk land så er det helt klart rasistisk.
Korrupte politistyrker som misbruker sin makt finnes svært mange steder, f.eks enkelte land i østeuropa som jo er kristne.
Det veiskiltet er da slett ikke rasistisk! Det gir da bare muslimer en "særrett" til å bruke veien til Mekka!I følge din underlige definisjon, er altså dette veiskiltet rasistisk?
Eller at grensen for hva man kan si uten at man nødvendigvis mener at det er galt har flyttet på seg, spesielt etter 11 sept 2001.Rasismebegrepet er blitt helt utvannet fordi man bruker det når man egentlig mener diskriminering...
Folk tror ytringsfrihet er frihet fra konsekvenser. Det er det ikke."jeg kan si hva jeg vil når jeg vil uten å tenke på om det passer inn eller om timingen på utsagnet er helt på trynet."
Er det ikke det som er ytringsfrihet da?
Rasismebegrepet er blitt helt utvannet fordi man bruker det når man egentlig mener diskriminering...
her gir de spesielle priviligedier til en enkeltgruppe. Så ja, det er rasistisk. I USA frem til 1960-tallet måtte de mørkhudete sitte bak i bussen og gi plass for de hvite. Det skiltet kan sammenliknes med den situasjonen, bare på mindre personlig plan da folk sitter i hver sin bil og ikke på bussen.I følge din underlige definisjon, er altså dette veiskiltet rasistisk?spørsmålet om det er rasisme eller ei er om man velger å knytte hendelsen opp mot islam. Gjør man ikke det, så er det ingen rasisme. Sier man at saken kun hadde skjedd i et muslimsk land så er det helt klart rasistisk.
Vis vedlegget 253088
Dette er en umulig definisjon fordi det gjør alle monoteiske religioner og deres Gud rasistiske...Etter hva jeg husker fra definisjonen så er diskriminering basert på religiøst ståsted rasistisk, (på lik linje som diskriminering på bakgrunn av etnisk opprinnelse)
ser ut som jeg husket feil. Diskriminering er det i alle fall.Dette er en umulig definisjon fordi det gjør alle monoteiske religioner og deres Gud rasistiske...Etter hva jeg husker fra definisjonen så er diskriminering basert på religiøst ståsted rasistisk, (på lik linje som diskriminering på bakgrunn av etnisk opprinnelse)
Den sammenligningen halter ikke så rent lite, all den tid etnisitet er arvet, mens religion er (forhåpentligvis) et personlig valg.her gir de spesielle priviligedier til en enkeltgruppe. Så ja, det er rasistisk. I USA frem til 1960-tallet måtte de mørkhudete sitte bak i bussen og gi plass for de hvite. Det skiltet kan sammenliknes med den situasjonen, bare på mindre personlig plan da folk sitter i hver sin bil og ikke på bussen.I følge din underlige definisjon, er altså dette veiskiltet rasistisk?spørsmålet om det er rasisme eller ei er om man velger å knytte hendelsen opp mot islam. Gjør man ikke det, så er det ingen rasisme. Sier man at saken kun hadde skjedd i et muslimsk land så er det helt klart rasistisk.
Vis vedlegget 253088
Etter hva jeg husker fra definisjonen så er diskriminering basert på religiøst ståsted rasistisk, (på lik linje som diskriminering på bakgrunn av etnisk opprinnelse)
Presis. Det er ikke en menneskerett å unngå å bli kritisert for ens ideologi eller filosofi.ser ut som jeg husket feil. Diskriminering er det i alle fall.Dette er en umulig definisjon fordi det gjør alle monoteiske religioner og deres Gud rasistiske...Etter hva jeg husker fra definisjonen så er diskriminering basert på religiøst ståsted rasistisk, (på lik linje som diskriminering på bakgrunn av etnisk opprinnelse)
- I denne konvensjon betyr uttrykket ”rasediskriminering” enhver forskjellsbehandling, utelukkelse, innskrenkning eller begunstigelse på grunn av rase, hudfarge, avstamning eller nasjonal eller etnisk opprinnelse, hvis formål eller virkning er å oppheve eller begrense anerkjennelse av, nytelsen eller utøvelsen på like fot av menneskerettighetene og de grunnleggende friheter på det politiske, økonomiske, sosiale, kulturelle eller hvilket som helst annet område av det offentlige liv.
Fæl sak. Gudedyrking på sitt mest umenneskelige. Blasfemilover er kriminalitet mot menneskeheten.Dette er kanskje ikke riktig tråd å informere om denne saken, for dette er ikke rasistisk sier de politiske korrekte, dette må vi akseptere og kritiserer du dette er du en rasist og bør stenges ute fra alle diskusjoner.
Etter en anklage fra en imam om at de to kristne sendte blasfemiske tekstmeldinger.
Fredag ble ekteparet dømt til døden
Kristent par dømt til døden for blasfemi i Pakistan - TV2.no
Fæl sak. Gudedyrking på sitt mest umenneskelige. Blasfemilover er kriminalitet mot menneskeheten.Dette er kanskje ikke riktig tråd å informere om denne saken, for dette er ikke rasistisk sier de politiske korrekte, dette må vi akseptere og kritiserer du dette er du en rasist og bør stenges ute fra alle diskusjoner.
Etter en anklage fra en imam om at de to kristne sendte blasfemiske tekstmeldinger.
Fredag ble ekteparet dømt til døden
Kristent par dømt til døden for blasfemi i Pakistan - TV2.no
Men jeg tror nok du sloss litt mot vindmøller, for ikke et eneste menneske her inne, og jeg har fulgt med en stund, har noen gang sagt at "dette må vi akseptere og kritiserer du dette er du en rasist".
Litt trist er det likevel at Norge donerer millioner for at nye generasjoner pakistanere skal vokse opp som degenerete islamister.
Norge støtter omstridte koranskoler i Pakistan - Dagsavisen
Hvor mange pene ønskantpiker kjenner du da som er kjæreste med en somalier?Man skal være rimelig langt borte fra virkeligheten, både fysisk og mentalt, når man kan skrive noe slikt. Men det er jo ikke forbudt det så det er vel greit..
«At en pen og dannet jente (Thea Sofie Loch Næss) fra Oslos vestkant er kjæreste med en somalisk gutt (Samakab Omar) - og også får morens velsignelse for forholdet - virker ganske urealistisk.»
Er det ikke lagd en sånn Norsk, statsfinansiert film om akkurat det også?Foretok for moro skyld et lite eksperiment. Foreslo for mine tenåringsbarn at vi skulle se filmen: " Du pappa den filmen er helt teit, en veskantjente som blir sammen med en somalier, det skjer ikke". Reaksjonen var unison.
Plottet er like sannsynlig som at en pakistansk far ønsker seg en en norsk svigersønn.
Spiralis treffer blink med sitt innlegg.
Det er en gledelig avgjørelse.Spørsmålet hans kan brukes i flere aktuelle saker det.
Har vi egentlig kommet lengre enn vi var i 1914?
Kirken sier nei til homovigsel - NRK – Norge
Alt som har med religion å gjøre bør skrotes og forbys.Vi har ikke kommet noe lengre nei. Men enig i det med vielser, alle eller ingen, da helst ingen.
Kirken er et gammelt hus og bør rives.
Forbud er fjern fra den ideologi jeg bekjenner meg til. Men jeg kan godt tenke meg at ulike religioner får lov til å holde til på hver sine fjerne plasser, så fremt de ikke vil akseptere at religion er en helt personlig ting som andre menneker og samfunnet forøvrig ikke har noe med. OG ikke minst at religionen deres er noe de skal holde for seg selv og heller ikke plage andre mennesker/samfunnet med!Alt som har med religion å gjøre bør skrotes og forbys.Vi har ikke kommet noe lengre nei. Men enig i det med vielser, alle eller ingen, da helst ingen.
Kirken er et gammelt hus og bør rives.