Du kan anbefale hva du måtte ønske, er du for sart til og tåle litt klar tale er det sikkert like greit å styre klar OT!
At jeg skriver bevist provoserende forandrer ikke at noen ganger må man faktisk bare overse at noen/mange velger å føle seg krenket når man står der med valget om å løse et problem eller ta hensyn til noens følelser.
At vi sannsynligvis ikke vil være enig på vektingen endrer ikke det faktum at fornuftige mennesker alltid vil velge løsning fremfor noens følelse når problemet er alvorlig nok.
Fremfor å feiltolke mine innlegg kan du heller ta en runde med bevisstgjøring av deg selv på saker der noens følelser står i veien for en løsning.
Har nok levd lenge nok og opplevd mye nok til å kunne si at eg slett ikke er for sart til OT delen her inne. Det var slett ikke meg selv eg tenkte på ang forrige innlegg, du trakk nok noen forhastede konklusjoner der også.
Det er en veldig stor forskjell på klar tale og en fullstendig stigmatisering av en hel gruppe mennesker på bakgrunn av handlinger fra enkeltindivider.
Det aller meste eg har opplevd av ubehagligheter så langt her i livet, som trusler med kniv og slagvåpen, har uten unntak kommet fra etniske nordmenn (ja, eg er etnisk norsk selv, om noen skulle finne på å tro noe annet) men det kunne aldri i livet falle meg inn å stigmatisere hele den gruppen av den grunn.
Feiltolke dine innlegg ? Nja, det tviler eg på at eg gjør.
Følelser står i veien for en løsning ? Det faktisk mennesker vi snakker om her, og liker slett ikke ordbruken "løsning" når vi snakker om mennesker, uansett hvem som måtte bruke det uttrykket.
Det får meg til å tenke på en grusom del av Europas historie, som vi må gjøre alt vi kan for å unngå skjer igjen.
Nå tar eg ferie både fra jobb og hfs, og ønsker alle fortsatt god (sen)sommer