Takk for tipset, skal sjekkes ut!Uten sammenligning for øvrig, så vil jeg så absolutt anbefale å sjekke ut
ECM 1242 også![]()
Takk for tipset, skal sjekkes ut!Uten sammenligning for øvrig, så vil jeg så absolutt anbefale å sjekke ut
ECM 1242 også![]()
åååååååhhhhhh!!!!Når ingenting hifirelatert er å melde, tenker jeg at valpebilder er ca like effektivt clickbait som kattevideoer.
Vis vedlegget 1169568
Jepp, både hybelkaniner og nedfallsfrukt fra matbordet skal han jakte på. Pølsebiter får han ikke, kannibalisme er ikke akseptert.Skal du jakte med hunden?
Det er superfine hunder på alle vis, men personlig vil jeg helst ha hunder med minst mulig jakt i seg.Jepp, både hybelkaniner og nedfallsfrukt fra matbordet skal han jakte på. Pølsebiter får han ikke, kannibalisme er ikke akseptabelt.
Han skal kun være selskapshund, så satser på at jaktinstinktet er like dårlig hos valpen som hos tispa.Det er superfine hunder på alle vis, men personlig vil jeg helst ha hunder med minst mulig jakt i seg.
Men det er meg, og mitt bruk av hund.
![]()
Har vurdert Egeland rund baut, men da det er lite output under 100 Hz på SBS.1 har jeg ikke prioritert det. Har heller satt av 4000 kr i ribbe- og multekremfondet 2026, så får vi håpe at den oransje skapningen på andre siden av Atlanteren ikke ødelegger aksjemarkedet fullstendig innen fondet skal brukes. Inkognito flotter seg selvfølgelig med @EgelandAcoustics sine kreasjoner, selv om jeg har massevis av 1996-årgangen liggende.Soundcare superspikes er så 1996! Fortjener ikke SBS’ene bedre? Kunne nye myke føtter stått på ønskelisten? Eller prioritert bort et par ribber og multekrem?
Liker Pink Floyd, men kan også lytte til Sondre Lerche, men lytter mest av disse til Pink Floyd…Lurer på om du rett og slett har snublet over et par av musikkens grunnregler i jula.
Liker du Pink Floyd så liker du ikke Sondre Lerche.
Liker du ikke Pink Floyd så liker du Sondre Lerche.
Nå må du bare ta for deg Sting, Jan Eggum og U2.![]()
Får Sting av Jan Eggum, U2?Lurer på om du rett og slett har snublet over et par av musikkens grunnregler i jula.
Liker du Pink Floyd så liker du ikke Sondre Lerche.
Liker du ikke Pink Floyd så liker du Sondre Lerche.
Nå må du bare ta for deg Sting, Jan Eggum og U2.![]()