Ragwos stuer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    24.328
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Kjell har et skøyeraktig blikk og oser av lekent faenskap. Regner med Sigberg har et oppegående delelager 😆
    Synes forresten han burde hete, Murphy 😊
    Hvis barten spiser hifien får han mellomnavnet Murphy sporenstreks. Kjell-Murphy klinger jo svært godt. Heldigvis er han på størrelse med en coctailpølse, så aksjonsradiusen er begrenset.

Sist redigert:

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    24.328
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Utrolig hvor utålmodig en voksen mann kan være.
    Screenshot_20251206-135940.png

Tannoyene er forøvrig solgt, så nå må pakkekunnskapene brukes til fulle. Høyttalerne veier jo ca ett tonn, med elementer stikkende ut overalt, og jeg har ikke originalemballasjen.

Peter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    1.603
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Posten har sikkert funnet ut at det ikke er plass i mottaket til Post-i-butikk, så da sender de pakken litt frem og tilbake til de ser en åpning. Ikke hold pusten, og vit at Posten er eksperter på logistikk🫣🫣🫣😁

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    24.328
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Alternativet er Post Hvor?, så får heller leve med litt fram og tilbake og hyppige oppdateringer. Er jo en sucker for oppdateringer i alle former, så da passer det jo forsåvidt som fot i hanske.

Peter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    1.603
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Blårussen har ødelagt logistikken også. Men du får ta de gledene som er, eksempelvis noen ekstra oppdateringer, kanskje app’en også rekker en, lengre tid til å glede seg, tid til å bestille el-avfal, tvinne tommeltotter og er du ekstra modig feie over kjerringa.

Peter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    1.603
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    Jeg har egentlig ikke fått testet den enda. Fikk et snev av latkuk-viruset før jeg kjøpte den, fortok målinger kun på øyemål og når den kom i hus fant jeg ut at den er fysisk for stor slik hjemmekinoen er arrangert i dag. I grunnen var det hele et impuls-kjøp. For å ta den i bruk trengs ny, bredere, dypere og lavere hi-fi-benk og dermed litt ommøblering av bokhyller m.m.

Akkurat nå er kjellerstuen okkupert av svigers, siden den har en bi-funksjon som gjesterom. Så det tar litt tid før jeg kan gjøre noe der. Siden den ikke er testet, så vet jeg ikke hvor god den er - og den er lagt ut for salg. Blir den ikke solgt før jul beholder jeg den og gjør endringene etter jul.

ragwo

Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Antall liker
    24.328
    Sted
    El-returen
    Torget vurderinger
    44
    Jeg har egentlig ikke fått testet den enda. Fikk et snev av latkuk-viruset før jeg kjøpte den, fortok målinger kun på øyemål og når den kom i hus fant jeg ut at den er fysisk for stor slik hjemmekinoen er arrangert i dag. I grunnen var det hele et impuls-kjøp. For å ta den i bruk trengs ny, bredere, dypere og lavere hi-fi-benk og dermed litt ommøblering av bokhyller m.m.

Akkurat nå er kjellerstuen okkupert av svigers, siden den har en bi-funksjon som gjesterom. Så det tar litt tid før jeg kan gjøre noe der. Siden den ikke er testet, så vet jeg ikke hvor god den er - og den er lagt ut for salg. Blir den ikke solgt før jul beholder jeg den og gjør endringene etter jul.
    Som egenerklært stormester av impulskjøp føler jeg med deg. Det positive er at du sannsynligvis har kjøpt deg rikelig med merarbeid og -utgifter! Det er viktig at både regningene og fritidssyslene strekker til, spesielt i disse rolige juletider.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn