Ser ut som om dumpster diving har noe for seg!Pent japansk avfall !
Takker! Fast opphold er planen, spilleren er jo end game for Technics' spillere av gammel årgang. Forhåpentligvis mister jeg ikke interessen, har jo tendensert til å være mest opptatt av prosjektene, og mistet litt piffen når de er gjennomførte. Har forsåvidt ørten andre prosjekter stående, inkludert den andre mk3 med lettere forvirret kontroller.Ah nå ble jeg faktisk en smule så misunnelig at . Grattis med flott spiller , håper den får fast opphold hos deg.Ha en strålende fin vinyl helg,
Takker! Må ha vært en tørrsump i såfall.Veldig pen. Ser ut som den aldri har vært i nærheten av en sump...?
Bukker og neier, nå har jeg den raffeste brevvekta i hele byen!Pent japansk avfall !
Kunsten er å aldri bli helt ferdig med prosjektene ...Takker! Fast opphold er planen, spilleren er jo end game for Technics' spillere av gammel årgang. Forhåpentligvis mister jeg ikke interessen, har jo tendensert til å være mest opptatt av prosjektene, og mistet litt piffen når de er gjennomførte. Har forsåvidt ørten andre prosjekter stående, inkludert den andre mk3 med lettere forvirret kontroller.
Hadde det vært så vel! Heldigvis er den noen uker unna full funksjon og kan fortsatt klassifiseres som el-avfall.Ser ut som om dumpster diving har noe for seg!
Jeg har hatt flaks der, omtrent alle kondensatorer i kontrolleren må byttes grunnet lekkasje, så jeg er langt fra ferdig! Heldigvis har ingen vært og rotet inni den før, så jeg får være førstemann som kødder det til. Godt å ha noe å pusle med når finværet kommer.Kunsten er å aldri bli helt ferdig med prosjektene ...
mvh
KJ
Går dessverre ikke, vil bli overlast når den pakkes i medfølgende emballasje.Sett den på nordgående hurtigrute![]()
Det var du altså! Kan ikke risikere noe slikt igjen.Sendte noe tung hifi nordover med hurtigruta for noen år siden. Gikk ikke så bra...
![]()
Thakker og bukkher! Bøseste brevvekta i Nord-Norge!Gratulerer![]()
Tusen takk! En flott helg til deg også!Grattisog ha en fin helg
mvh
Takker! Gleder meg stort til å få den i gang. Motorkontrolleren, eller loddestasjonen som @MakkinTosken kaller den, er skikkelig kul i mine øyne.Smykke av en spiller! Motorkontrolleren er prikken over i´en![]()
Eller brevvekt?Takker! Gleder meg stort til å få den i gang. Motorkontrolleren, eller loddestasjonen som @MakkinTosken kaller den, er skikkelig kul i mine øyne.
Her er det ingen andre gjøker enn meg, så måkemor og -far har ansvaret ene og alene. Selv om, eksempelvis, du brukte tre minutter på jobben og bollen først kom ut av konas ovn 9 måneder senere, er du medansvarlig for oppfølging av bollen. Det gjelder også måkefar. Å dyppe løken er ikke uten konsekvenser, selv for the bird with the evil eyes.Hva om det et gjøken som har lagt de? Hvem rapporterer du da?
Strengt tatt er de jo bare mor som har lagt og forlatt de, slipper far fri?
Fem minutter? Det var da fryktelig lang tid!Ja, det er det de sier. 5 minutters moro, minst 18 års nedbetaling.
Og jeg som trodde du hadde all tid i hele verden…Fem minutter? Det var da fryktelig lang tid!
Har heldigvis for mye å styre med på jobb. Tungmetallforgiftning i kombinasjon med store mengder fusel frister lite.Du var for sen ned med en burk Mack øl![]()