ProAc´s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • mandag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2005
    Innlegg
    231
    Antall liker
    139
    Torget vurderinger
    1
    Oppgraderings spøkelse har meldt seg,har et par D38. Noen som har noe tips. Har vurdert Tannoy Dc10ti,men er veldig fornøyd med ProAc hva med D30,D48?
    Hva er galt med d38? - bortsett fra spøkelset..?
     

    mandag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2005
    Innlegg
    231
    Antall liker
    139
    Torget vurderinger
    1
    Oppgraderings spøkelse har meldt seg,har et par D38. Noen som har noe tips. Har vurdert Tannoy Dc10ti,men er veldig fornøyd med ProAc hva med D30,D48?
    Hva er galt med d38? - bortsett fra spøkelset..?
    . Egentlig ingenting,bortsett fra spøkelse

    Da er det vel ikke så gæ'ent...
    Jeg hadde d28 - de var bra - fikk tak i tablette siste utgave - mye lyd og for meg bedre bass i en svært liten boks...( i stort rom/ ca 45)
    Er vel heller ikke sikkert det er htt spøkelset ønsker endret.....
     

    kazan

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    18.08.2005
    Innlegg
    313
    Antall liker
    438
    Sted
    Lillehammer
    Torget vurderinger
    1
    Oppgraderings spøkelse har meldt seg,har et par D38. Noen som har noe tips. Har vurdert Tannoy Dc10ti,men er veldig fornøyd med ProAc hva med D30,D48?
    Hva er galt med d38? - bortsett fra spøkelset..?
    . Egentlig ingenting,bortsett fra spøkelse

    Da er det vel ikke så gæ'ent...
    Jeg hadde d28 - de var bra - fikk tak i tablette siste utgave - mye lyd og for meg bedre bass i en svært liten boks...( i stort rom/ ca 45)
    Er vel heller ikke sikkert det er htt spøkelset ønsker endret.....
    . Har Luxman590AX til å drive de med,syntes det fungerer meget bra, har selv en stue på ca40kvm,mulig jeg skal jage spøkelse ut av huset en stund til
     

    mandag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2005
    Innlegg
    231
    Antall liker
    139
    Torget vurderinger
    1
    . Egentlig ingenting,bortsett fra spøkelse

    Da er det vel ikke så gæ'ent...
    Jeg hadde d28 - de var bra - fikk tak i tablette siste utgave - mye lyd og for meg bedre bass i en svært liten boks...( i stort rom/ ca 45)
    Er vel heller ikke sikkert det er htt spøkelset ønsker endret.....
    . Har Luxman590AX til å drive de med,syntes det fungerer meget bra, har selv en stue på ca40kvm,mulig jeg skal jage spøkelse ut av huset en stund til

    Sikkert ikke dumt - men slike spøkelser er ikke lett å ta knekken på...
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Tannoy dc10ti har enda til gode å imponere meg.. men har et minne ifra dc10t som ga meg en wow opplevelse, så har ikke gitt opp dc10ti enda. D48r spilte bare helt fantastisk hos Tor på bryston elektronikk.

    Begge er høyt på lista, men besitter en demo av revel performa3 208 i Tyskland som jeg ikke greier å gi slipp på.

    Uansett hva du velger... tenk rom.. og hva slags elektronikk du har/skal ha..
     

    marius markusen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.01.2015
    Innlegg
    215
    Antall liker
    153
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    3
    Hei proac eiere.
    Det er en flott tråd dette her8) Har lest endel sider i dag og kost meg værre.
    Er ikke Proac eier i dag men kanskje blir jeg det en dag.
    Jeg stakk innom tor i torggata i uka som var å hørte på Proac D48r og fult bryston anlegg, låt fryktelig bra;D

    Mvh marius markusen
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.785
    Antall liker
    1.983
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Enig Marius, det spiller helt konge. ProAC er bra oppe på lista mi.. hva kosta dem nå forresten? Krona har jo tapt seg endel :(.
     

    O.P.K.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.03.2007
    Innlegg
    192
    Antall liker
    23
    Hei! Du fikk kanskje hørt på Prac Carbon Pro 8 i samme slengen ? Har hatt dem i min stue noen uker. Låter nydelig!
    Mvh
     

    marius markusen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.01.2015
    Innlegg
    215
    Antall liker
    153
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    3
    Enig Marius, det spiller helt konge. ProAC er bra oppe på lista mi.. hva kosta dem nå forresten? Krona har jo tapt seg endel :(.
    Knall høyttaler og elektronikk, benyttet muligheten til å høre på noen dårlige innspillinger til og med det låt veldig bra:cool:
    Pris spurte jeg ikke om det streifet meg ikke dessverre...

    Nei fikk heller ikke hørt på pro 8, men det hadde vært morro, er ikke topp modellen?

    mvh markusen
     

    hammershaug

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.04.2006
    Innlegg
    938
    Antall liker
    1.054
    Sted
    Gausdal
    Torget vurderinger
    3
    Oppgraderings spøkelse har meldt seg,har et par D38. Noen som har noe tips. Har vurdert Tannoy Dc10ti,men er veldig fornøyd med ProAc hva med D30,D48?
    Gå amerikansk. Kjøp Heresy-ene mine. Kort vei og full angrerett;)
    Selv så lukter jeg på britiske storheter om dagen, så konkursen nærmer seg med stormskritt.
     

    TM-1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2012
    Innlegg
    147
    Antall liker
    81
    Sted
    Oslo
    hegel og proac

    Gå norsk som i Hegel H160 eller H360:)
    Du vet ikke hva ProAc'ene dine er i stand til før du har testet en god rørforsterker. Der VET jeg Hegel kommer til å slite... ;)

    M
    Jeg syns artisten skal farge musikken, ikke rørene. En god rørforsterker spiller flott, men det er også en smakssak. Hegel og Proac er en meget bra match, de har leiekontrakt her så lenge de vil. Men et generelt tips til de som ikke får alt til å stemme; rydd i kabler og strømtilførsel:)
     

    Roned

    Medlem
    Ble medlem
    31.12.2008
    Innlegg
    15
    Antall liker
    11
    Gå norsk som i Hegel H160 eller H360:)
    Du vet ikke hva ProAc'ene dine er i stand til før du har testet en god rørforsterker. Der VET jeg Hegel kommer til å slite... ;)

    M
    Jeg syns artisten skal farge musikken, ikke rørene. En god rørforsterker spiller flott, men det er også en smakssak. Hegel og Proac er en meget bra match, de har leiekontrakt her så lenge de vil. Men et generelt tips til de som ikke får alt til å stemme; rydd i kabler og strømtilførsel:)
    Har benyttet 3 forskjellige effekt trinn på mine Proac D28, kan oppsummeres på følgende vis:
    Hegel H2A: Hadde nok krefter til å drive D28
    YBA Passion 100W trinn: Vesentlig bedre detaljoppløsning enn Hegel, men manglet noe kraft og dynamikk
    Bryston 4BSST2: Enda bedre detaljoppløsning enn YBA og masse kraft og dynamikk
     

    hammershaug

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.04.2006
    Innlegg
    938
    Antall liker
    1.054
    Sted
    Gausdal
    Torget vurderinger
    3

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Det er jo en smaksak hva man liker, men Bryston og ProAc er en fantastisk god match, den beste jeg har hørt foreløpig.
     

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.555
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    Gå norsk som i Hegel H160 eller H360:)
    Du vet ikke hva ProAc'ene dine er i stand til før du har testet en god rørforsterker. Der VET jeg Hegel kommer til å slite... ;)

    M
    Vel, jeg hadde LM218iA fra Line Magnetic i litt over ett år. 22w klasse A single ended triode med 845 rør. En fantastisk kombinasjon. Hegel H160 leverer enda bedre:) Men det er mine ører, da. Blir vel en H360 etterhvert eller vente på oppfølger til H360.
     

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.555
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    Gå norsk som i Hegel H160 eller H360:)
    Du vet ikke hva ProAc'ene dine er i stand til før du har testet en god rørforsterker. Der VET jeg Hegel kommer til å slite... ;)

    M
    Jeg syns artisten skal farge musikken, ikke rørene. En god rørforsterker spiller flott, men det er også en smakssak. Hegel og Proac er en meget bra match, de har leiekontrakt her så lenge de vil. Men et generelt tips til de som ikke får alt til å stemme; rydd i kabler og strømtilførsel:)
    Helt enig:) Gikk til innkjøp av Nordost Blue Heaven LS og får de vel i morgen. Nå starter prosessen med å bytte alt til Blue Heaven LS, og neste er strømkabel:)
     

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.555
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    ProAc voices vel fortsatt med rør... Sikkert av en grunn..
    Mener det er en gammel myte som stammer fra den gangen sjefen for Proac sverget til Audio Research. Sannheten er vel at hos Proac har de flere typer forsterkere i de forskjellige testrommene, har jeg lest en gang. Ellerd ville de ikke passet så godt til både Bryston og Hegel:)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    ProAc voices vel fortsatt med rør... Sikkert av en grunn..
    Mener det er en gammel myte som stammer fra den gangen sjefen for Proac sverget til Audio Research. Sannheten er vel at hos Proac har de flere typer forsterkere i de forskjellige testrommene, har jeg lest en gang. Ellerd ville de ikke passet så godt til både Bryston og Hegel:)
    Tyler bruker fortsatt arc. Men smak kan ikke diskuteres. Hegel og Bryston er ikke min greie, men full respekt for de som liker de.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.199
    Torget vurderinger
    49
    Rør og klA, er vel det Stuart Taylor bruker, blir det sagt.
    Om dette fremdeles gjelder er det ikke mange som vet, ser de bruker både rør og transistor på messer.

    Har selv brukt rør med stort hell på flere av ProAcs modeller.
    Prøvde med Audio Research REF5SE og REF75, låt ganske bra.
    Mc275 er en annen personlig favoritt.
    Hadde på lån en Mastersound 845, låt også ganske bra.
    Til min musikk liker jeg Bryston bedre enn alle disse, og de er helt støy og vedlikeholds frie, men smak og behag selvfølgelig.
     

    yosh81

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.04.2013
    Innlegg
    2.063
    Antall liker
    931
    Sted
    Flisa
    Torget vurderinger
    10
    God aften.
    Tester i disse dager et par Proac Responce Two S i stua.
    Og jeg må allerede etter kort tid med lytting, innrømme at dette ble jeg enda mer nysgjerrig på.
    Er det noen tør å svare på hvordan nyere modeller låter i forhold til disse?
    D2, D18 og D28 eller lignende?
     

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.555
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    Jeg har ikke hørt akkurat de høyttalerne du tester nå fra ProAc men kan i hvertfall si at Response D25 spiller vanvittig dynamisk med veldig godt driv, oppløst og med stort rom. De er ikke veldig store, men du må koble kvalitet til ProAc på forsterkersiden. ProAc gir deg umiddelbart tilsvar på om det er ledd i kjeden med svakheter. Av alle høyttalermerker jeg har hørt og eid opp gjennom tiden er ProAc detmerket jeg liker best. Mine D25 forsvinner totalt, og man blir bare engasjert uansett musikk. Om jeg spiller Verdi's Il Trovatore til Loreen så bare leverer ProAc så til de grader.

    Ift de du har vil du nok oppleve mer av alt du liker med ProAc:)
     

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.555
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    ProAc voices vel fortsatt med rør... Sikkert av en grunn..
    Mener det er en gammel myte som stammer fra den gangen sjefen for Proac sverget til Audio Research. Sannheten er vel at hos Proac har de flere typer forsterkere i de forskjellige testrommene, har jeg lest en gang. Ellerd ville de ikke passet så godt til både Bryston og Hegel:)
    Tyler bruker fortsatt arc. Men smak kan ikke diskuteres. Hegel og Bryston er ikke min greie, men full respekt for de som liker de.
    Avskriv ikke Hegel før du har hørt de nye H160 og H360. Dersom disse låter klinisk er det noe feil i ens eget oppsett! De spiller begge med et musikalsk driv, oppløsning og varme som Hegel ikke har hatt tidligere. Støygulvet er ekstremt lavt, noe som gjør at musikken kommer til liv svært få forsterkere makter:)
     

    yosh81

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.04.2013
    Innlegg
    2.063
    Antall liker
    931
    Sted
    Flisa
    Torget vurderinger
    10
    Jeg har ikke hørt akkurat de høyttalerne du tester nå fra ProAc men kan i hvertfall si at Response D25 spiller vanvittig dynamisk med veldig godt driv, oppløst og med stort rom. De er ikke veldig store, men du må koble kvalitet til ProAc på forsterkersiden. ProAc gir deg umiddelbart tilsvar på om det er ledd i kjeden med svakheter. Av alle høyttalermerker jeg har hørt og eid opp gjennom tiden er ProAc detmerket jeg liker best. Mine D25 forsvinner totalt, og man blir bare engasjert uansett musikk. Om jeg spiller Verdi's Il Trovatore til Loreen så bare leverer ProAc så til de grader.

    Ift de du har vil du nok oppleve mer av alt du liker med ProAc:)
    Takk for svar. Spennende lesning.
    Jeg spiller nå med Gold note dac 7 og Trafomatic Elegance Intergrated med oppgraderte rør, og det låter riktig så godt med Responce Two s får man si.
    Og da frister det jo naturlig nok å sjekke ut hva andre utgaver kan by på. ☺
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    4.127
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    De nyere ProAc-modellene er voicet noe lysere, og har en strammere bass. De har ikke samme pondus i grunntonen som Response 1,5 - 2 - 2,5 og 3,5 har, ei heller det samme anstrøket av varme...

    M
     

    TrondW

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2012
    Innlegg
    543
    Antall liker
    162
    Sted
    Bergenser i Ålesund
    Takk for svar. Spennende lesning.
    Jeg spiller nå med Gold note dac 7 og Trafomatic Elegance Intergrated med oppgraderte rør, og det låter riktig så godt med Responce Two s får man si.
    Og da frister det jo naturlig nok å sjekke ut hva andre utgaver kan by på. ☺
    Andre utgaver har virkelig mye bra de også. For meg måtte det bli en høyttaler som skulle ha en størrelse grei for en stue med barn og andre som skal trives. En spennende detaljer høyttaler som får frem nerve og spilleglede i musikken. Dermed D20R. Ikke for stor, ikke for liten (om man ikke ønsker seg 110db). Verdt en lytt og jeg følte jeg måtte opp på D48 for å få betydelige endringer. Da i hovedsak mer trykk og punch.
     

    yosh81

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.04.2013
    Innlegg
    2.063
    Antall liker
    931
    Sted
    Flisa
    Torget vurderinger
    10
    Takk for gode svar.

    Dersom det sundkoien skriver stemmer, så ser jeg ikke helt bort fra at det er de eldre modellene jeg bør holde meg til dersom jeg skal fortsette ned denne veien.
    En av de første tingene som slo med med disse høyttalere, var nettopp mellomtonen de tryllet frem med min rørforsterker. Der traff jeg virkelig noe jeg likte godt.
    Testet også med min Abrahamsen v2 up såvidt i kveld, men da forsvant en del av den virkelig gode lyden.
    Det ble også på grensen til å bli en noe ubehagelig topp, så den komboen kan nok fort by på øretretthet.
    Mulig jeg kan få pyntet på den med en annen dac.
    Jeg får prøve litt frem og tilbake, så får man bestemme seg etterhvert hva man skal gjøre videre.
     

    Tommen21

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    93
    Antall liker
    10
    Sted
    nord trøndelag
    Torget vurderinger
    1
    Må si meg enig med ChrisAndre,mine ProAc D-18 spiller meget dynamisk og musikalsk,med sub så ser jeg ikke noe grunn til å oppgradere:)
     

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    De nyere ProAc-modellene er voicet noe lysere, og har en strammere bass. De har ikke samme pondus i grunntonen som Response 1,5 - 2 - 2,5 og 3,5 har, ei heller det samme anstrøket av varme...

    M
    Hei Sundkoien.
    Legger inn et sitat fra deg her tidligere ifra en annen tråd,synes vel dette var en grei og treffende beskrivelse.
    Håper det er greit?

    ProAc har et markert skille mellom R-serien(Response 1,5 - 2,5 - 3,5) og den nye D-serien(Respons Dynamic). Dette skyldes i hovedsak ønske om mer lettdrevne høytalere, og derav nye elementer og avstemninger.
    I en slags midtstilling står D2, D28 og D38 som innehar en viss varme og spiller med større fokus på grunntone og basstyngde(i mine ører).

    Jeg har selv D38, og syns D40 og D48 blir for "tynne" og analytiske i lyden(de få gangene jeg har fått lyttet).

    De gamle Respons 1,5 - 2 og 2,5/3,5 spiller mer større tyngde og en mer "romantisk" klang, samt en lavere tunet og litt mer treg/dominerende bass.

    Alt etter hva du liker så tror jeg du kan finne en ProAc som passer. Jeg vet du kommer til å bli sjarmert ;)

    M
     

    Liveatleeds

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.05.2015
    Innlegg
    346
    Antall liker
    1.030
    Sted
    Sunnmøre
    Torget vurderinger
    1
    Kan vel bare henge meg på her, levde med et par Response 1.5 i flere år, de spilte svært godt med en Cary preamp og en Doxa effekt, svært god match. Pondus og glød i bunn (ikke superstramt..), svært flotte på vokaler og en grei oppløst topp. Jeg synes de var lette å få til, stort og flott lydbilde.

    MY five cents:)
     

    eral

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2014
    Innlegg
    234
    Antall liker
    349
    Sted
    Son
    Torget vurderinger
    1
    De nyere ProAc-modellene er voicet noe lysere, og har en strammere bass. De har ikke samme pondus i grunntonen som Response 1,5 - 2 - 2,5 og 3,5 har, ei heller det samme anstrøket av varme...

    M
    Hei Sundkoien.
    Legger inn et sitat fra deg her tidligere ifra en annen tråd,synes vel dette var en grei og treffende beskrivelse.
    Håper det er greit?

    ProAc har et markert skille mellom R-serien(Response 1,5 - 2,5 - 3,5) og den nye D-serien(Respons Dynamic). Dette skyldes i hovedsak ønske om mer lettdrevne høytalere, og derav nye elementer og avstemninger.
    I en slags midtstilling står D2, D28 og D38 som innehar en viss varme og spiller med større fokus på grunntone og basstyngde(i mine ører).

    Jeg har selv D38, og syns D40 og D48 blir for "tynne" og analytiske i lyden(de få gangene jeg har fått lyttet).

    De gamle Respons 1,5 - 2 og 2,5/3,5 spiller mer større tyngde og en mer "romantisk" klang, samt en lavere tunet og litt mer treg/dominerende bass.

    Alt etter hva du liker så tror jeg du kan finne en ProAc som passer. Jeg vet du kommer til å bli sjarmert ;)

    M
    Henger meg på i diskusjonen med noen erfaringer..
    Har hatt Kef Reference ht i en årrekke og opplevde av og til lyttetretthet, lyden var rett og slett lys/spiss på enkelte innspillinger. Foretok målinger av akustikk og prøvde ulike materialer for dempe rommet men kom aldri helt i mål før jeg byttet ht.
    I dag har jeg et oppsett med Proac D28 og Parasound Halo og har til dags dato ikke vært plaget av lyttetretthet. Spesielt imponert over bassgjengivelsen på en såpass liten 2 veis ht, den går dypt og sitter som støpt. Akustisk musikk og spesielt jazz og vokaler er låter oppløst og lydbildet heller over til det varme uten at jeg føler at jeg glipp av detaljer. Ser ikke for meg at Proac'ene blir byttet ut med det første, måtte evt være oppgradering til større modeller.
     

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.555
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    De nyere ProAc-modellene er voicet noe lysere, og har en strammere bass. De har ikke samme pondus i grunntonen som Response 1,5 - 2 - 2,5 og 3,5 har, ei heller det samme anstrøket av varme...

    M
    Jeg vil kalle lyden av D-serien for klarere og mer oppløst, enn at de er voicet lysere. Synes ikke det er riktig å beskrive mine D25 eller andre D som lyse. Bedre oppløsning i diskant og øvre mellomtone samt strammere bass. Men bassen er allikevel svært dyp:) Den forrige serien med 2,5 hadde en mye mer romantisk mellomtone med litt mindre oppløst diskant og en litt bløtere bass. Litt sånn som man ofte beskriver en typisk SET forsterker.
     

    TrondW

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2012
    Innlegg
    543
    Antall liker
    162
    Sted
    Bergenser i Ålesund
    Er nok helt enig med ChrisAndre her. Kjenner ikke igjen f.eks. D20R som lyse på noen som helst måte. Mer tvert imot.
    Andre som er hos meg og lytter bemerker kraften i bassen, spesielt i forhold til ett 6,5 toms basselement. Bånddiskanten har mye info, men blir aldri den fremtredende biten i lydbildet. Ikke kan jeg skyldes på forsterker heller. Parasound trekker ikke helheten mot lyst. Bare luftig og mykt.
     

    Ampliwire

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.11.2012
    Innlegg
    412
    Antall liker
    160
    Sted
    Finnmark
    Heisann ProAc venner!
    Hva synes dere om D80? Jeg spør da jeg tidligere hadde disse i ett oppsett, og dette spilte grusomt, jeg nekter å tro at det er høyttalerene sin feil. Det må bare ha vært en dårlig match.
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Heisann ProAc venner!
    Hva synes dere om D80? Jeg spør da jeg tidligere hadde disse i ett oppsett, og dette spilte grusomt, jeg nekter å tro at det er høyttalerene sin feil. Det må bare ha vært en dårlig match.
    Dårlig match? Da er det vel på sin plass å spørre om hva slags oppsett det her er snakk om. Spesielt når du mener at det ikke er høyttalernes feil.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn