ProAc´s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.595
    Antall liker
    32.358
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    ProAc Response DB1 :cool:
    Var innom Tor i dag og fikk høre på disse, DB1.
    Spilte fantastisk bra :)
    Stort lydbilde, dynamikk, detaljert og en bass respons man skulle tro kom fra en mye større høyttaler.
    Anbefaler på det sterkeste å ta en lytt til disse her. Man blir overrasket for å si det mildt ;)

    /Per-E
    Lytte? Har kjøpt DB1 uten å lytte, jeg. Trenger da ikke å lytte for å kjøpe ProAc - det er bare løp og kjøp, det....
    Tørr du stole på den "snella" der da Ulf-B....:cool::cool:
    Uansett...forhånds gratulasjoner fra skogen..;)

    gismo
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    ProAc Response DB1 :cool:
    Var innom Tor i dag og fikk høre på disse, DB1.
    Spilte fantastisk bra :)
    Stort lydbilde, dynamikk, detaljert og en bass respons man skulle tro kom fra en mye større høyttaler.
    Anbefaler på det sterkeste å ta en lytt til disse her. Man blir overrasket for å si det mildt ;)

    /Per-E
    Lytte? Har kjøpt DB1 uten å lytte, jeg. Trenger da ikke å lytte for å kjøpe ProAc - det er bare løp og kjøp, det....
    Tørr du stole på den "snella" der da Ulf-B....:cool::cool:
    Uansett...forhånds gratulasjoner fra skogen..;)

    gismo
    Takk for det - men jeg føler meg på trygg grunn her. Helt upåvirket av reklamen, det er meg, det. For jeg har faktisk ikke brydd meg med å spille av videoen. Jeg vet bare av erfaring at når ProAc oppgraderer, mener de alvor. Og når jeg har elektronikk som jeg synes passer bra, er det ikke så mye å tenke på. En sjelden gang har jeg tenkt at jeg kan hende skulle prøve noe annet enn ProAc - men hvorfor ta sjansen på en ny rundans med DACer og forsterkere?
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    ProAc Response DB1 :cool:
    Var innom Tor i dag og fikk høre på disse, DB1.
    Spilte fantastisk bra :)
    Stort lydbilde, dynamikk, detaljert og en bass respons man skulle tro kom fra en mye større høyttaler.
    Anbefaler på det sterkeste å ta en lytt til disse her. Man blir overrasket for å si det mildt ;)

    /Per-E
    Takk for den......
    Hvordan var nå den reklamen? "Det er lett og la seg friste" :cool:;)
    Og hva skulle Tor ha for dem?

    Mvh
    BB
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    ProAc Response DB1 :cool:
    Var innom Tor i dag og fikk høre på disse, DB1.
    Spilte fantastisk bra :)
    Stort lydbilde, dynamikk, detaljert og en bass respons man skulle tro kom fra en mye større høyttaler.
    Anbefaler på det sterkeste å ta en lytt til disse her. Man blir overrasket for å si det mildt ;)

    /Per-E
    Takk for den......
    Hvordan var nå den reklamen? "Det er lett og la seg friste" :cool:;)
    Og hva skulle Tor ha for dem?

    Mvh
    BB
    http://www.hifisentralen.no/forumet...et-kom-lytt-og-glem-hverdagen-lyric-hifi.html:

    Eller med Tor Aa's egne ord: kr 24 950 pr par for Standard finish og kr 27 560 pr par for Premium finish.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Du har skaffet den alt?
    Sikret meg demosettet til Tor straks etter han hadde sent meg bilder av det, fikk dem inn døra for 5min siden :)
    Klarte rett og slett ikke og stå imot fristelsen, litt større enn D1 og litt mindre enn D2 er jo perfekt, og for en lyd da mann 8)
    Gratulerer! Godt å se at det er flere enn meg som - som Oscar Wilde sier det: kan motstå alt, unntatt fristelser.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.595
    Antall liker
    32.358
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Gratulerer E.I.A;)
    ProAc venn Sundkoien, yosh og jeg skal kose oss litt med SF i dag vi...:)
    Noe midlertidig ekstra akustikk er satt opp for anledningen:p

    image.jpg


    gismo
     

    stingsilda

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.12.2008
    Innlegg
    2.203
    Antall liker
    3.123
    Sted
    Lillehammer
    Torget vurderinger
    3
    Du har skaffet den alt?
    Sikret meg demosettet til Tor straks etter han hadde sent meg bilder av det, fikk dem inn døra for 5min siden :)
    Klarte rett og slett ikke og stå imot fristelsen, litt større enn D1 og litt mindre enn D2 er jo perfekt, og for en lyd da mann 8)
    For bare gratulere E.I.A.!
    Godt å høre at ørene mine ikke var helt på bærtur og at det er flere her som synes de spiller meget bra ;)
     

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    Du har skaffet den alt?
    Sikret meg demosettet til Tor straks etter han hadde sent meg bilder av det, fikk dem inn døra for 5min siden :)
    Klarte rett og slett ikke og stå imot fristelsen, litt større enn D1 og litt mindre enn D2 er jo perfekt, og for en lyd da mann 8)
    Sadist! :rolleyes:
    Du må jo fortelle litt mer om hvordan du opplever lyden i Db 1,Eia!
    Vi venter i spenning.
    Men aldeles nydelige var de,gratulerer.
     
    Sist redigert:

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Fikk et problem.
    Nad'en som funker fint på Harbeth blir litt slapp på ProAc DB1. Trenger en integrert med krefter og litt futt og fart, kanskje Creek??

    Lurer på om jeg skal smelle til med Bryston B135, men i den prisklassen er det veldig mange konkurrenter. Ser det ligger en Mark Levinson 320s på torget, regner med den fungerer bra på Bryston siden Ulf har brukt den en stund. Så kanskje den og en 4B SST(2) hadde fungert bra.
    Noen andre forslag? :)
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Fikk et problem.
    Nad'en som funker fint på Harbeth blir litt slapp på ProAc DB1. Trenger en integrert med krefter og litt futt og fart, kanskje Creek??

    Lurer på om jeg skal smelle til med Bryston B135, men i den prisklassen er det veldig mange konkurrenter. Ser det ligger en Mark Levinson 320s på torget, regner med den fungerer bra på Bryston siden Ulf har brukt den en stund. Så kanskje den og en 4B SST(2) hadde fungert bra.
    Noen andre forslag? :)
    ML320s vil fungere bra med 4B SST(2) sammen med dine nye ProAc. Litt overkill, naturligvis - men ingen, bortsett fra lommeboken, har noensinne tatt skade av litt overkill.
     

    K.H.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2005
    Innlegg
    3.083
    Antall liker
    1.063
    Torget vurderinger
    10
    Fikk et problem.
    Nad'en som funker fint på Harbeth blir litt slapp på ProAc DB1. Trenger en integrert med krefter og litt futt og fart, kanskje Creek??

    Lurer på om jeg skal smelle til med Bryston B135, men i den prisklassen er det veldig mange konkurrenter. Ser det ligger en Mark Levinson 320s på torget, regner med den fungerer bra på Bryston siden Ulf har brukt den en stund. Så kanskje den og en 4B SST(2) hadde fungert bra.
    Noen andre forslag? :)
    Gratulerer med nok et par ProAc! Ut fra flere positive omtaler her inne er kanskje Bladelius Thor III et bra forslag. Har ikke hørt den selv, men bruker forløperen SAT Amplifix på mine 1SC og det fungerer meget bra. Alternativet Bryston kjenner du jo godt, så det er kanskje det tryggeste. Hvis du kan leve med så mange bokser alle steder?
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.618
    Antall liker
    4.248
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Fikk et problem.
    Nad'en som funker fint på Harbeth blir litt slapp på ProAc DB1. Trenger en integrert med krefter og litt futt og fart, kanskje Creek??

    Lurer på om jeg skal smelle til med Bryston B135, men i den prisklassen er det veldig mange konkurrenter. Ser det ligger en Mark Levinson 320s på torget, regner med den fungerer bra på Bryston siden Ulf har brukt den en stund. Så kanskje den og en 4B SST(2) hadde fungert bra.
    Noen andre forslag? :)
    Små høyttalere trenger litt guffe, ja... For å få disse til å synge bør en ha minst 100 solide. Det gjelder vel det samme med DB1 som med gamle 1SC, at det låter bedre og riktigere jo mere strøm og kraft de får.

    Jeg har sagt det før, og sier det igjen;
    Du har ikke hørt hva som bor i ProAc før du har hørt de med RØR!!!

    En Cary Sli80, Rogue Cronus, ARC, eller hvilken som helst integrert med rør av god kvalitet vil sparke gnister inn i disse!
    EL34 for litt magi, KT88 eller 6550 for mere baller, uansett vil 50-90 rørwatt virke som 200 solid state... Og så får du gliset i trynet på kjøpet ;)

    NB: hvis du mot formodning(og gode tips) skulle gå for transe, så styr unna de kjønnsløse og hifiriktige.
    Det vil si Hegel, Bladelius og dets like. Bryston fungerer, men det vil også store engelske eller amerikanske gjøre.
    Creek spiller fint, men ikke noe mer... Den største Exposure derimot...! Naim er for kjedelig, tross PRaT... Moodwrigth er sikkert bra. McIntosh blir hengekøye.

    M
     
    Sist redigert:

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.595
    Antall liker
    32.358
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Fikk et problem.
    Nad'en som funker fint på Harbeth blir litt slapp på ProAc DB1. Trenger en integrert med krefter og litt futt og fart, kanskje Creek??

    Lurer på om jeg skal smelle til med Bryston B135, men i den prisklassen er det veldig mange konkurrenter. Ser det ligger en Mark Levinson 320s på torget, regner med den fungerer bra på Bryston siden Ulf har brukt den en stund. Så kanskje den og en 4B SST(2) hadde fungert bra.
    Noen andre forslag? :)

    Jeg har sagt det før, og sier det igjen;
    Du har ikke hørt hva som bor i ProAc før du har hørt de med RØR!!!
    En Cary Sli80, Rogue Cronus, ARC, eller hvilken som helst integrert med rør av god kvalitet vil sparke gnister inn i disse!
    EL34 for litt magi, KT88 eller 6550 for mere baller, uansett vil 50-90 rørwatt virke som 200 solid state... Og så får du gliset i trynet på kjøpet ;)

    NB: hvis du mot formodning(og gode tips) skulle gå for transe, så styr unna de kjønnsløse og hifiriktige.
    Det vil si Hegel, Bladelius og dets like. Bryston fungerer, men det vil også store engelske eller amerikanske gjøre.
    Creek spiller fint, men ikke noe mer... Den største Exposure derimot...! Naim er for kjedelig, tross PRaT... Moodwrigth er sikkert bra. McIntosh blir hengekøye.

    M
    Bar ikke du vekk en Bryston og hentet frem en Cary int med rør hos Tor tidligere denne uka da M?
    Nettopp på disse talerene;) Du smilte forsatt da du var hos meg i går:D

    gismo
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Gismo@ vært i IPA'en allerede ;)
    Sundkoien ble dratt inn for og høre D48R, der ble Bryston digital front byttet til fordel for Cary 306Pro.
    Er det bare jeg som følger med her inne ;);)8)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Takk for tilbakemelding ang forsterkervalg, mye som frister :rolleyes:
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.595
    Antall liker
    32.358
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Gismo@ vært i IPA'en allerede ;)
    Sundkoien ble dratt inn for og høre D48R, der ble Bryston digital front byttet til fordel for Cary 306Pro.
    Er det bare jeg som følger med her inne ;);)8)
    Hehe ikke noe IPA ennå, men er nok du som følger med;);)
    Beklager EIA, men ProAC var det:cool:
     

    McLaren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.911
    Antall liker
    273
    Torget vurderinger
    11
    Jeg var innom for å lytte på disse nye monitorene hos Tor idag, men de fikk han ikke igjen før om 3 uker minst.

    Der sparte jeg de pengene kan en si;-) Fra spøk til revolver tror jeg muligens disse kan passe mitt rom på 13m2. og lommebok muligens etter litt sparegrisknusing av værste sort.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Jeg var innom for å lytte på disse nye monitorene hos Tor idag, men de fikk han ikke igjen før om 3 uker minst.

    Der sparte jeg de pengene kan en si;-) Fra spøk til revolver tror jeg muligens disse kan passe mitt rom på 13m2. og lommebok muligens etter litt sparegrisknusing av værste sort.
    Beklager, det var nok jeg som stakk av med de.

    Ikke for og ødelegge sparegrisen din, men de passer perfekt i et rom på 13m2, mitt er 12m2 8)
     

    McLaren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    1.911
    Antall liker
    273
    Torget vurderinger
    11
    Jeg ble fortalt at det var deg. Fikk adressen din av Tor så jeg stikker innom deg og plukker de opp imorgen. Du trenger nok noe helt annet i rommet ditt;-) Tar med ei kasse vin som betaling.

    Men fra spøk til revolver, hvor i landet holder du til?
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Jeg ble fortalt at det var deg. Fikk adressen din av Tor så jeg stikker innom deg og plukker de opp imorgen. Du trenger nok noe helt annet i rommet ditt;-) Tar med ei kasse vin som betaling.

    Men fra spøk til revolver, hvor i landet holder du til?
    Rogaland.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.933
    Antall liker
    17.207
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Noen som har sammenliknet d1 mot 1 sc og rd1?
    Det får jeg aneldning til i midten av mars - eller i praksis etter påskeferien.
    Ser også frem til dette. Siste minimonitor av litt mer seriøs sort jeg eide, var 1SC. Var så glad i de at jeg eide de i flere omganger (og da alltid med Target R68)). Skal bli spendende å høre om din oppfatning av utviklingen :)
     

    Slam Dancer

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    09.10.2014
    Innlegg
    579
    Antall liker
    371
    Sted
    Porsgrunn
    Du har skaffet den alt?
    Sikret meg demosettet til Tor straks etter han hadde sent meg bilder av det, fikk dem inn døra for 5min siden :)
    Klarte rett og slett ikke og stå imot fristelsen, litt større enn D1 og litt mindre enn D2 er jo perfekt, og for en lyd da mann 8)
    Du kjører løpet!;) Grattis! Vurderer noen små slike luringer selv, til å ha på hytta.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Du har skaffet den alt?
    Sikret meg demosettet til Tor straks etter han hadde sent meg bilder av det, fikk dem inn døra for 5min siden :)
    Klarte rett og slett ikke og stå imot fristelsen, litt større enn D1 og litt mindre enn D2 er jo perfekt, og for en lyd da mann 8)
    Du kjører løpet!;) Grattis! Vurderer noen små slike luringer selv, til å ha på hytta.
    De får min varmeste anbefaling, masse godlyd i disse :)
     

    TM-1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.07.2012
    Innlegg
    147
    Antall liker
    81
    Sted
    Oslo
    hmm

    Fikk et problem.
    Nad'en som funker fint på Harbeth blir litt slapp på ProAc DB1. Trenger en integrert med krefter og litt futt og fart, kanskje Creek??

    Lurer på om jeg skal smelle til med Bryston B135, men i den prisklassen er det veldig mange konkurrenter. Ser det ligger en Mark Levinson 320s på torget, regner med den fungerer bra på Bryston siden Ulf har brukt den en stund. Så kanskje den og en 4B SST(2) hadde fungert bra.
    Noen andre forslag? :)
    Små høyttalere trenger litt guffe, ja... For å få disse til å synge bør en ha minst 100 solide. Det gjelder vel det samme med DB1 som med gamle 1SC, at det låter bedre og riktigere jo mere strøm og kraft de får.

    Jeg har sagt det før, og sier det igjen;
    Du har ikke hørt hva som bor i ProAc før du har hørt de med RØR!!!

    En Cary Sli80, Rogue Cronus, ARC, eller hvilken som helst integrert med rør av god kvalitet vil sparke gnister inn i disse!
    EL34 for litt magi, KT88 eller 6550 for mere baller, uansett vil 50-90 rørwatt virke som 200 solid state... Og så får du gliset i trynet på kjøpet ;)

    NB: hvis du mot formodning(og gode tips) skulle gå for transe, så styr unna de kjønnsløse og hifiriktige.
    Det vil si Hegel, Bladelius og dets like. Bryston fungerer, men det vil også store engelske eller amerikanske gjøre.
    Creek spiller fint, men ikke noe mer... Den største Exposure derimot...! Naim er for kjedelig, tross PRaT... Moodwrigth er sikkert bra. McIntosh blir hengekøye.

    M
    Må bare få protestere overfor de som mener Hegel ikke passer med ProAc. Har prøvd forskjellig og er strålende fornøyd med denne komboen, det er full konsert her hver kveld. Har hørt flere forsterkere til 80-100Ksom jeg ikke ville byttet til. Er det noen her som har parkert hos lyric?Hvis Hegelen min er kjønnsløs så må jeg gå til kastrasjon!
     

    ChrisAndre

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.09.2013
    Innlegg
    2.811
    Antall liker
    1.555
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    15
    Hegel H160 er knall-kombo til mine ProAc Response D25, og H360 vil i så måte være enda bedre. Hadde aldri gått fra LM218iA med SET og 845-rør til Hegel H160 om den ikke ga den nødvendige varmen og oppløsningen. Den er rett og slett bedre med sine 150 watt:)
     

    jaeger

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.10.2012
    Innlegg
    116
    Antall liker
    33
    Har hatt en lengre lyttesession og målt litt med rew for å finne en optimal høyttalerplassering for mine ProAc D30r idag. Har vært bevisst på at et ellet annet i stua iform av bilde, pyntegjenstand ol har gitt uønsket støy/vibrasjon i det siste.Akkurat som om det har dirret i et eller annet som ikke har vært festet godt nok.

    Finne til slutt synderen. Det viser seg at denne lyden kommer innenfra kabinettet i venstre høyttaler. Særlig merkes dette når øret legges inntil inærheten av terminalene. Støyen høres ikke ved kun bruk av ribbontweeter... Noen forslag? Er elementet kjør eller er det noe som har løsnet inne i kassa? Mvh
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Har hatt en lengre lyttesession og målt litt med rew for å finne en optimal høyttalerplassering for mine ProAc D30r idag. Har vært bevisst på at et ellet annet i stua iform av bilde, pyntegjenstand ol har gitt uønsket støy/vibrasjon i det siste.Akkurat som om det har dirret i et eller annet som ikke har vært festet godt nok.

    Finne til slutt synderen. Det viser seg at denne lyden kommer innenfra kabinettet i venstre høyttaler. Særlig merkes dette når øret legges inntil inærheten av terminalene. Støyen høres ikke ved kun bruk av ribbontweeter... Noen forslag? Er elementet kjør eller er det noe som har løsnet inne i kassa? Mvh
    Ta det med Tor på Lyric, så blir det ordnet oppi.
    Ville ikke begynt og demontere noe før du har pratet med ham, garanti osv.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Ingen sammenligning med dine høyttalere hjaeger, men en morsom historie jeg kom på.

    ProAc response 1.5 i en loftstue med skrå paneltak.
    Stygg ulyd i den ene høyttaleren ved pådrag og kun på visse frekvenser, en slags skurre/vibrasjons lyd.
    Vi var to i rommet som konkluderte med at det kom fra ene høyttaleren.
    Ny mellomtone ble sendt fra Tor, montert, og testet.
    Akkurat samme skurrelyd, merkelig....
    Jeg gikk rundt høyttaleren mens skurrelyden var der, la hånda på panel taket, voila lyden var borte.
    Vi sa aldri noe til Tor ;)
     
    Sist redigert:

    jaeger

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.10.2012
    Innlegg
    116
    Antall liker
    33
    Haha. De fleste kan nok kjenne seg igjen i den type feilsøkingsprosess =) Venter til etter påska med å mase på Tor, selv om han helt sikkert holder stand nede i Torggata som vanlig.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Haha. De fleste kan nok kjenne seg igjen i den type feilsøkingsprosess =) Venter til etter påska med å mase på Tor, selv om han helt sikkert holder stand nede i Torggata som vanlig.
    Har hendt han har svart meg når han har vært ute på ski, men greit og la folk få ha påskeferie :)
    Hvis været holder blir det minimalt med hifi anyways 8)
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Haha. De fleste kan nok kjenne seg igjen i den type feilsøkingsprosess =) Venter til etter påska med å mase på Tor, selv om han helt sikkert holder stand nede i Torggata som vanlig.
    Har hendt han har svart meg når han har vært ute på ski, men greit og la folk få ha påskeferie :)
    Hvis været holder blir det minimalt med hifi anyways 8)
    Hva da? Påskeferie? Tor må gjerne ta ferie, men ikke når jeg sitter og venter på mine nye ProAc DB1 som er lovet levert rundt midten av mars. Og midten av mars - det er der vi er. Mangler bare høyttalerne.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn