Pro-Ject's venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Litt artig med vennetråder, så jeg synes Pro-Ject burde få en egen tråd der man kan diskutere deres platespillere, boxer og andre "it"-komponenter fra Pro-Ject. Tips & triks passer vel også inn her selv om det var en egen tråd om akkurat det, men kanskje greit å få samlet alt under en tråd?
    Såvidt jeg vet er også Pro-Ject innvolvert i spillere både fra Music Hall og Cambridge Audio med bl.a armer.

    Mange som har kjøpt spillere og bokser fra denne produsenten, så venner; del deres synspunkter med andre :)



    Offisiell hjemmeside:
    http://www.project-audio.com/
    Oversikt over platespillere/armer med tekniske data:
    http://www.project-audio.com/inhalt/en/pdf/turntables.pdf
    Norsk distributør:
    www.ljudtema.no
    Amerikansk distributør:
    http://www.sumikoaudio.net/
    Reservedeler til Pro-Ject (Tony Scott,England):
    http://www.needles-and-spins.co.uk/cat_project_spare.cfm
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Siden jeg starta tråden, så får vel jeg fortsette også da :p

    Pr. idag har jeg en Xpression2 med en Ortofon 2M Blue. Dette er min 3dje platespiller sålangt og den jeg har vært mest fornøyd med. Ingen dyr sak, men forseggjort til prisen. Alt virker godt sammensatt, men fargevalget har de kanskje ikke vært helt heldig med.
    Ellers så sitter det en 8.6c karbonarm på den, spisse justerbare føtter med demping, "avkobla" motor og alu.tallerken. MK3-modellen som selges idag har akryltallerken og grå pianolakk, og jeg tror det er eneste forskjellen.
    Har prøvd AT95E, Denon DL-160 og Ortofon 2M Blue på den. DL-160 er mismatch, AT95e er helt ok, mens 2M Blue fungerer veldig godt i armen. I utlandet selges de jo nå med 2M Red som standard, så da skulle vel ikke mine antagelser være helt på jordet.
    Jeg måtte bytte motvekt da jeg satt på 2M-pickupen siden org.loddet kun går til 7g. 2M'ene veier 7,2 og loddet ble sittende laaaangt ut på stanga. Et nytt 75g-lodd kosta 165,-.

    Ellers så har jeg en Phonobox SE. Helt kurrant RIAA-trinn til prisen, men synes at en gain på 36,5dB blir litt i snaueste laget. Har ikke testa noe annet i mitt oppsett, så mer enn det kan jeg ikke si.

    Til slutt får vi nevne den lille Speedbox MKII som også er på plass. Boksen sørger for 100% jevn gange pluss at valget mellom 33/45 nå kan skje via en bryter istedet for å flytte om på remma. Det sies at den skal utgjøre en lydmessig forskjell, men jeg har sålangt ikke tatt meg tid til å finne ut av dette.

    Man skal jo oppover her i livet, så jeg tror kanskje en RPM5 er neste skritt for min del....
     

    draapen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.02.2007
    Innlegg
    419
    Antall liker
    9
    Får vel melde meg inne denne klubben jeg også :)

    Sitter på en RPM5 som jeg er veldig fornøyd med,det er min første spiller så jeg har vel ingenting å sammenligne med men synest den spiller bra...Bruker AT95E som følger med spiller`n men har planer å bytte til 2M bronze når lommeboka sier ja ;)
    Etter at speedbox MKII kom i hus synest jeg faktisk at det hjalp på lyden,den ble mer dynamisk og syns at den trøkka litt mere til,absolutt vært penga...
    Riia er Cambridge 640p som er evig bra nok til det oppsettet jeg har nå men sånn som deg så sliter jeg med litt lite gain,må langt over kl 12 på forsterkeren for å rocke skikkelig ;)

    Må bare si at Pro-ject lever bra greier til gode priser :)
     

    Norlenning

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Innlegg
    2.442
    Antall liker
    449
    Torget vurderinger
    2
    Får vel melde mæ inn her også,har en 2.9wood med 9-arm(ikke C eller CC) og Denon DL103R,RIIA er Clearaudio Nanophono,spiller riktig fint. Syns det e utrulig Pro-Ject klarer å lage såpass billige spillere som f.eks RPM1,godt noen sørger førr å holde prisene nede,blir meir å kjøpe musikk førr da ;D
    mvh Filip
     

    Vedlegg

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Moro at flere henger seg på! :)

    Draapen: Du kan jo kjøpe deg en 2M Red til å begynne med om budsjettet er stramt og heller spare deg til en Bronze nåleforsats etterhvert? Skal bare være å sette rett over den, men på en annen side blir du jo sittende med 2(vel 1,5) pickuper da :)

    Flott spiller, Filip. Ser du har Nano Phono. Har sett på denne selv siden den har justerbar gain. Syns du dette fungerer bra og hvordan syns du den låter mot annet du evt. måtte har prøvd?

    Syns også Pro-Ject leverer mye platespiller for lite penger. RPM1 Genie og Debut Espirit er vel gode eksempel på det. RPM1 så jeg faktisk til 2100,- idag med PU!
     

    Norlenning

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Innlegg
    2.442
    Antall liker
    449
    Torget vurderinger
    2
    JH skrev:
    Moro at flere henger seg på! :)

    Draapen: Du kan jo kjøpe deg en 2M Red til å begynne med om budsjettet er stramt og heller spare deg til en Bronze nåleforsats etterhvert? Skal bare være å sette rett over den, men på en annen side blir du jo sittende med 2(vel 1,5) pickuper da :)

    Flott spiller, Filip. Ser du har Nano Phono. Har sett på denne selv siden den har justerbar gain. Syns du dette fungerer bra og hvordan syns du den låter mot annet du evt. måtte har prøvd?

    Syns også Pro-Ject leverer mye platespiller for lite penger. RPM1 Genie og Debut Espirit er vel gode eksempel på det. RPM1 så jeg faktisk til 2100,- idag med PU!
    Hadde tidligere Cambridge 640P og syns denne spilte en god del bedre ja :D Ikkje førr det,640P va bra den,sikkert beste man får førr så lite peng. Ang gain sleit æ og med det når æ hadde Cambridge. Genialt med justering av det på Nano,her har du faktisk maks 70dB,meine æ huske Cambridge hadde 55dB. Æ bruke ikkje maks gain med PUen min som har 0,29mV,har testa den i et oppsett med PU med kun 0,12mV-PU og selv der blei nivået nesten likt med cd-lyden fra en Cary-spiller. Burde vært forbud mot å ikkje ha mulighet til å endre gain,e jo rimelig vidt forskjellig va disse PUene gir ut..
    mvh Filip
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Takk for infoen! Justerbar gain burde nesten ha vært standard ja. Ser at det er flere rimelige trinn som har det; Revolver Phono 2, Clearaudio Nano Phono osv. Så har vi Xindak LP1 som har 42db(MM) og Jasmine LP1.0 som har en "boost"-funksjon fra 36-42dB. Alle koster vel under 3000,- bortsett fra Xindak som koster rundt 4500,-
    Sikkert flere som har høyere gain enn standard også. Pro-Ject sine egen bokser ligger vel rundt 40/60db fast...
     

    draapen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.02.2007
    Innlegg
    419
    Antall liker
    9
    Takk for tipset JH,det har jeg faktisk ikke tenkt på :)

    Kan hende at det med gain blir bedre med en 2M ortofon siden de har et høyere utgangsignal men det får tiden vise...

    Først må jeg lære meg å sette opp spiller`n skikkelig og kjøpe en protractor for å virkelig komme i mål,er jo som sagt en nybegynner men lærer mens jeg går ;)
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    draapen skrev:
    Takk for tipset JH,det har jeg faktisk ikke tenkt på :)

    Kan hende at det med gain blir bedre med en 2M ortofon siden de har et høyere utgangsignal men det får tiden vise...

    Først må jeg lære meg å sette opp spiller`n skikkelig og kjøpe en protractor for å virkelig komme i mål,er jo som sagt en nybegynner men lærer mens jeg går ;)
    Protractorer er ofte ganske dyrt, men jeg bruker ei speilplate selv. Kjøpte den her: http://www.turntablebasics.com/align.html. Har ei digital "gullvekt" jeg kjøpte på eBay i tillegg til ei vanlig Ortofon-vekt til 50 kr. Den fungerer utmerket den også :)

    Turntable Basics har også små runde vater som er viktig å ha til noen få kroner. Har handla endel der og det ser ut til at han bare tar $4 i frakt nesten uansett hva du kjøper. Anbefales!
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har en Pro-Ject 5 som jeg kjøpte sammen med en AT95 PU, spilleren gir et veldig godt inntrykk lyd og byggemessig med avkobling til motor og en såpass bra arm. Fikk aldri lyden jeg ønsket meg med AT95 men med en rebrandet grado (Pro-Ject K4) låter det bra, har satt den opp så godt jeg kan med øyemål og medfølgende papirprotraktor.

    Forøvrig ser jeg trådstarter anbefaler å handle deler fra needles and spins, det vil jeg fraråde på det sterkeste. Handlet noe småtteri derfra som aldri kom og når jeg purret fikk jeg beskjed om at de skulle sjekke opp saken og når jeg har purret senere har det vært stille som i grava.
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Hyggelig å høre at du er fornøyd med din RPM5! Har vel mer eller mindre bestemt meg for å skaffe en slik over sommeren. Rega P3/24 koster jo omtrent det samme, men føler på en måte at en RPM5 vil gi meg mer (og ikke minst en finere spiller). Vel, begge har sine fordeler og bakdeler.. Kan ikke bruke Speedboxen jeg har på en Rega heller :)

    Har vært i kontakt med Needles and Spins flere ganger og har oppfatta dem som seriøse. Bestillte en ny motvekt som jeg fikk i forrige uke og det gikk smertefritt. Leit å høre at det gikk skeis med din handel! Eneste som jeg merket meg med dem var at når jeg skrev med dem tidligere så var svarene mer utfyllende enn nå. Nå var det liksom bare korte svar, men jeg fikk jo det jeg skulle. Spurte dem om de kunne skaffe meg fargekoden på min Xpression2. Han sa han skulle sjekke, men vi får se om svaret kommer.....
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Kom over en ting jeg stusser litt på som noen av dere kanskje er kjent med. I diverse utenlandske butikker selges jo RPM5 med Ortofon 2M Red. Jeg trodde først at de bare hadde byttet ut Ortofon 510 med denne, men det ser ut til å være mer. Den andre oppgraderinga de har gjort er en forbedring av motoren og etter dette fikk den navnet RPM5.2. Noen som er kjent med om det er 5.2 som selges her til lands nå? Her oppe tviholder de jo ennå på AT95E. Det er litt synd, for jeg tror 2M Red er bedre....

    http://whathifi.com/Review/Pro-ject-RPM52/
     

    novgarod

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.09.2006
    Innlegg
    957
    Antall liker
    59
    Har akkurat satt opp min nyinnkjøpte Debut III Esprit og Phono Box II. Brukte den digitale diamantvekta mi, og har nå fått satt nåletrykket rimelig pressist. Ble svært positivt overrasket over den, i mine øyne, svært flotte finishen på spilleren. Det er jo tross allt snakk om en nokså rimelig sak. Nå går jeg bare å venter på mine første 20 LPer som er på vei fra Soundstage Direct. Tenker i første omgang å la Ortofon Alphaen få prøve seg ei stund i spilleren, men kommer nok etter hvert til å gå til innkjøp av en Audiotechnica AT33PTG, så får vi se hva det kan avstedkomme... :) Gleder meg stort...!
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Kun sett Espirit'en på bilde, men ser jo flott ut da. Sikkert helt på høyde med Rega P1, Goldring, NAD osv. Du får komme med en tilbakemelding når "det sorte gullet" ankommer :D
    Måtte snoke litt på den pickupen du nevner. Så fjong ut den!AT har endel gode å velge i dem, men har kun sett på AT440MLa, og den viste seg å være for "stiv" for min arm. Bare pass på at du kjøper en PU som passer (den lette?) armen din :)
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.415
    Antall liker
    14.389
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Siden jeg har vært eier av en Perspective i flere år så joiner jeg klubben. Monterte speedbox mk2 for noen år siden og fikk et lite løft i lyden, men har lest at speed box SE skal gjøre spilleren noen hakk bedre! Av pick-up så har jeg prøvd Goldring Eroica (jubileumsmod.), Audionote IQ 2 og Micro Benz Ace. De to sistnevte fungerer meget bra etter min mening, men de koster jo litt mer en Goldringen. Mitt neste steg blir nok desverre ikke Pro-Ject fordi om RPM 10 ser veldig bra ut!

    ou812rh
     

    Jan_I

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    4.128
    Antall liker
    308
    har en RPM-9 ( som jeg vurderer å selge)
    samt en Project tube box
    Mvh Jan I
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    ou812rh skrev:
    Siden jeg har vært eier av en Perspective i flere år så joiner jeg klubben. Monterte speedbox mk2 for noen år siden og fikk et lite løft i lyden, men har lest at speed box SE skal gjøre spilleren noen hakk bedre! Av pick-up så har jeg prøvd Goldring Eroica (jubileumsmod.), Audionote IQ 2 og Micro Benz Ace. De to sistnevte fungerer meget bra etter min mening, men de koster jo litt mer en Goldringen. Mitt neste steg blir nok desverre ikke Pro-Ject fordi om RPM 10 ser veldig bra ut!

    ou812rh
    Når man kommer opp i prisklassen RPM10 er, så blir det mye å velge i skulle jeg tro. Er så mye spennende der ute, så man trenger jo ikke være "trofast" bare for å være det. Har du sett de nye Xtension-spillerne med innebygd Speedbox2 eller? Ganske stilige :)

    Jan_I: Er det 9.1 du har? Hva hadde du sett for deg om du skulle selge den da?
    http://www.project-audio.com/main.php?prod=rpm91&cat=turntables&lang=en
     

    Palace

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.07.2003
    Innlegg
    761
    Antall liker
    35
    Sted
    Hagan
    Melder meg inn i denne klubben :)

    Har selv en Pro-ject 6.9 som jeg har hatt i rundt ti år nå og som jeg er kjempefornøyd med! Bruker en Dynavector 10x4 pick-up på den og koser meg med denne!
     

    Norlenning

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Innlegg
    2.442
    Antall liker
    449
    Torget vurderinger
    2
    Palace skrev:
    Melder meg inn i denne klubben :)

    Har selv en Pro-ject 6.9 som jeg har hatt i rundt ti år nå og som jeg er kjempefornøyd med! Bruker en Dynavector 10x4 pick-up på den og koser meg med denne!
    Hmm,hvilken arm har du,samme som meg;ProJect 9 ? (ikke 9c eller 9cc) Er nemlig nyskjerrig på disse Dynavector-PUene. Er dette en dyr sak fra DV ?
    mvh Filip
     

    Jan_I

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    4.128
    Antall liker
    308
    JH skrev:
    Jan_I: Er det 9.1 du har? Hva hadde du sett for deg om du skulle selge den da?
    Dette er en RPM-9 altså ikke 9.1
    Holder på å vurdere om jeg skal selge, og i så fall skal jeg ha rundt 5000,- for den.
    ( vet dog ikke om jeg skal selge enda )
    Mvh Jan I
     

    Palace

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.07.2003
    Innlegg
    761
    Antall liker
    35
    Sted
    Hagan
    F.E. skrev:
    Palace skrev:
    Melder meg inn i denne klubben :)

    Har selv en Pro-ject 6.9 som jeg har hatt i rundt ti år nå og som jeg er kjempefornøyd med! Bruker en Dynavector 10x4 pick-up på den og koser meg med denne!
    Hmm,hvilken arm har du,samme som meg;ProJect 9 ? (ikke 9c eller 9cc) Er nemlig nyskjerrig på disse Dynavector-PUene. Er dette en dyr sak fra DV ?
    mvh Filip
    Jeg bruker orginal armen og den er ikke av karbonarmene som har blitt vanlig de senere årene. Dynavectoren er den rimeligste i deres sortiment og er en high-output MC som koster i overkant av 3000kr (dagens versjon er 10x5). Hvis ikke jeg husker feil har importøren et godt tilbud på 10x5 og en nålerenser (sjekk nettsidene).

    Jeg er kjempefornøyd med DV! Da jeg kjøpte spilleren handlet jeg Goldring 1012 i samme slengen (kosta 1800kr. den gang) og DV er mye, mye bedre enn den! Fyldigere og med vesentlig mer trøkk og samtidig ganske snill mot slitte plater! Anbefales!!!
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Jan_I skrev:
    JH skrev:
    Jan_I: Er det 9.1 du har? Hva hadde du sett for deg om du skulle selge den da?
    Dette er en RPM-9 altså ikke 9.1
    Holder på å vurdere om jeg skal selge, og i så fall skal jeg ha rundt 5000,- for den.
    ( vet dog ikke om jeg skal selge enda )
    Mvh Jan I
    Måtte bare sondere litt. Tror nok jeg går for en RPM5 selv da jeg er tilhenger av nytt utstyr8selv om brukt ofte kan gi mer for pengene)
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Må melde meg inn her jeg også. Har hatt en ProJect Perspective som jeg lenge brukte med Clearaudio Aurum Alpha og deretter Benz Glider. Glideren var svært god match med spilleren. Brukte Clearaudio Basic og SAT Phonofix som riaa den gang.

    Spilleren solgte jeg til en god kamerat av meg og han har siden brukt den med Benz Silver (mener jeg å huske) og Ortofon MC 30.
     

    Arcturus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.04.2006
    Innlegg
    150
    Antall liker
    28
    Sted
    Vestfold
    Jeg har en RPM5, og jeg bruker Shelter 201. Det er en kombinasjon som gir veldig bra lyd.
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Artig å se at såpass mange er fornøyd med Pro-Ject. Noen som har sammenlignet f.eks RPM5 (eller de øvrige i budsjettende) mot f.eks Rega sine spillere? Er vel kanskje dem det er mest naturlig å sammenligne mot..
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Noen som har erfaringer med bruk av MC pu på de lette armene?
     

    Fosse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Innlegg
    11.420
    Antall liker
    25.777
    Torget vurderinger
    24
    Hvilken arm tenker du på?
    Jeg brukte mc på en 9 arm (den som følger med Perspective).
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.400
    Antall liker
    1.135
    Torget vurderinger
    4
    Hei

    Jeg tenkte på 9c armen (karbon, den som følger med RPM 5).
     

    novgarod

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.09.2006
    Innlegg
    957
    Antall liker
    59
    Pro-ject fremstår nå for meg, som et HiFi-kupp! Sitter nå og lytter igjenom mine første LP-plater på min flunkende nye Pro-ject Debut III Esprit, og jeg blir stadig mer imponert over hva denne "billig-kilden" er i stand til å servere av musikkglede! Nå skal det sies at jeg kun har helt nye 180gr. og 200gr. innspillinger uten støv og riper, men dette lyder rett og slett helt himmelsk bra! Dire Straits Money for nothing rocker som den aldri har gjort under mitt tak, og Eva Cassidy synger så tårene presser på... Min eneste anger er at jeg ikke har handlet vinylsnurre for mange år siden... ???
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Høres ut som rene nirvana det der jo :)

    Har Espiriten 300mm tallerken eller? Vet at den vanlige Debuten kun har 280mm og det ser jo litt snålt ut da...
     

    Norlenning

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Innlegg
    2.442
    Antall liker
    449
    Torget vurderinger
    2
    Noen som har sett og hørt noe om denne,heter Xtension,veier 20kg og fås med 9" eller 12"arm,ha innebygd SE-speedcontroller.Lure på ka den kjem tel å koste ::)
    mvh Filip
     

    Vedlegg

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Nydelige spillere det der! Trolig veeeeeldig langt unna mitt budsjett ;D
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    F.E. skrev:
    Og her i sort,da bruke dem tydeligvis arm fra Ortofon..
    denne var lekker , med den armen der begynner det jammen å komme seg....spørs om ikke prisen følger hakk i hel.....armens pris er ca 10k
     

    novgarod

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.09.2006
    Innlegg
    957
    Antall liker
    59
    JH skrev:
    Høres ut som rene nirvana det der jo :)

    Har Espiriten 300mm tallerken eller? Vet at den vanlige Debuten kun har 280mm og det ser jo litt snålt ut da...
    Ja, den har 300mm tallerken...
     

    Jan_I

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    4.128
    Antall liker
    308
    Ser jo at denne Xtension kan fås uten tonearm også ( etter hva som står på sidene deres)
    FA_ _ at jeg ikke får noe respons fra Sperrling på det jeg har betalt for... :-\
    Ellers har jeg visst hva jeg skulle hatt
    Mvh Jan I
     

    JH

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.01.2005
    Innlegg
    624
    Antall liker
    3
    Var en flott sak det ,Jan :)
     

    Jan_I

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    4.128
    Antall liker
    308
    JH skrev:
    Var en flott sak det ,Jan :)
    Takker, vurderer om jeg skal selge ( får ikke bestemt meg) for kjøp av en slik Xtension
    MEN jeg er litt svak for designet på RPM-9eren så....
    Noen som vet hva en slik Xtension kommer til å ligge på i pris ( i forskjellige utgaver) ?

    Mvh Jan I
     

    Norlenning

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Innlegg
    2.442
    Antall liker
    449
    Torget vurderinger
    2
    Jan_I skrev:
    JH skrev:
    Var en flott sak det ,Jan :)
    Takker, vurderer om jeg skal selge ( får ikke bestemt meg) for kjøp av en slik Xtension
    MEN jeg er litt svak for designet på RPM-9eren så....
    Noen som vet hva en slik Xtension kommer til å ligge på i pris ( i forskjellige utgaver) ?

    Mvh Jan I
    Unnskyld for at æ ga dæ ideer ;)
    mvh Filip
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn