- Ble medlem
- 27.11.2010
- Antall liker
- 631
Blir upraktisk da jeg hører på digital lyd iblandt. Skal prøve å få det til å funke på vanlige måten først.Bolinder og Komfort.
Fik i afprøvet tippet med faseinverteringen?
Gjorde det en forskel?
Blir upraktisk da jeg hører på digital lyd iblandt. Skal prøve å få det til å funke på vanlige måten først.Bolinder og Komfort.
Gjorde det en forskel?
Gjorde det en forskel?
103 r= low output MC cartridge:Blir upraktisk da jeg hører på digital lyd iblandt. Skal prøve å få det til å funke på vanlige måten først.Bolinder og Komfort.
Gjorde det en forskel?
Noen her som vet hvordan jeg best stiller denne til en denon dl 103r MC pu?
Jeg har vaskeligheter med å se dette, men jeg mener dette kun gjelder i elektriske kretser...når det har sluppet ut på høyttalerne er det for seint.Da må du jo brokoble utgangen på stereo ampen og ender opp med mono?!Bolinder.
Det kaldes teoretisk tilgang
og jeg er glad for vores verden ikke er funderet på din matematik.
(Har du taget højde for støjreduktionen i stereo-amp? Det er jo pointet mit tip hviler på.
Bolinder svar mig lige,
du har en stereo-amp, en kanal med støj i fase og en kanal med støj ude af fase,
hvad giver resultatet?
Nej.
Støj i fase udlignes af støj ude af fase.
Blir det litt som å si at når man bytter +og - på den ene høyttaleren så blir lyden borte? Den blir jo ikke det...