Primare sine venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • nikosidis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    857
    Antall liker
    249
    Torget vurderinger
    16
    larkrla skrev:
    Hei, har DVD30 og I30, for øyeblikket tilkoblet med et sett XLR og et sett RCA. Dog ikke samme kabelmerke. XLRen er en AudioQuest til rundt 6000,- kjøpt brukt for en tredjedel, RCA er en Nordost Red Dawn. Ikke mye forskjell på disse. Noe høyere nivå med XLR, men lyden er like fin gjennom Red Dawn. Tidligere inntrykk gjør at jeg hadde valgt XLR, og en litt lys kabeltype med disse komponentene. Nordost XLR fra Blue Heaven og oppover tror jeg vil funke bra.

    Lykke til.
    DVD30 og I30 har også jeg hatt :D
    Flott kombo det. Jeg har liten forståelse for kabler, og mente også XLR eller RCA låt veldig likt. Kanskje lyden fikk en liten ekstra stillhet ved bruk av XLR ??
    Jeg hadde også Red Dawn, og blue heaven, men også prøvd mange andre kabler, uten merkbar forskjell.
     

    nikosidis

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    857
    Antall liker
    249
    Torget vurderinger
    16
    decibelius skrev:
    Har noen sammenlignet A30.1 og I30?
    Det har jeg ikke, men har hatt I30 og hørt A30.1.
    Uten og være sikker på det jeg sier tror jeg A30.1 er litt mer lik I21 som jeg også har hatt.
    Du får ikke en gjennomsiktigheten med A30.1 som I30 bestitter.

    Til deg som har fått I30 og CD31, så sier jeg flott kombo :D
     

    audiomur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2005
    Innlegg
    422
    Antall liker
    6
    Er på jakt etter nye høyttalere til PRE30/A32. Har i dag "modifiserte" Electra 946 som har en mellombass som jeg har blitt veldig glad i. Har prøvd diverse høyttalere hjemme, men ingen av de har vært spesiell god match til forsterkersettet. Array 1400 tror jeg trenger mer power enn det A32 kan levere, horna tok helt over ved høyttspilling. Med MA PL300 savnet jeg noe av mellombassen som 946 gir, ellers fornøyd med egenskapene. Usher CP-8571 ble for masete og for lite skyv i bassen for meg.

    Forslag på en allroundhøyttaler som kunne trives godt med A32?
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    takk ulf ! ja er meget fornøyd ! nå driver jeg den møysommelige prosessen med matching av andre komponenter jeg har.innkjøp av en lengre digitalkabel har gjort at jeg kan sette cd-spilleren mer stødig i et rack til venstre for høyttalerene.de små B&W DM 686 som jeg har oppkoblet har kommet til sin rett nå,men om bare 10-11 dager får jeg Snell E 5'ene i hus og da tenker jeg det blir "amerikanske tilstander" her ! førøvrig er både Rega og Arcam cd-spillerene begynnt å streike,så jeg benytter nå H/K HD 970 som drivverk inntil videre.Soundgarden kjører tilbud på Primare's CD 21,men det blir neppe råd til å gå for den. har også inntrykk av at alt låter "Cambridge" uansett med DacMagic'en.

    mvh. s,
     

    slagget

    Medlem
    Ble medlem
    09.02.2006
    Innlegg
    33
    Antall liker
    0
    audiomur skrev:
    Forslag på en allroundhøyttaler som kunne trives godt med A32?
    Sikkert mange meninger om dette og det er mange høyttalere som vil være en god match. Det koker vel ned til at du må like det du hører ;-) Personlig synest jeg Dynaudio er konge på Primare. Audiovector er heller ikke helt borte vekk. Har prøvd litt forskjellig som Sonus Faber, VA, B&W, Kef og Patos.
     

    ulf

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.11.2008
    Innlegg
    81
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Forslag på en allroundhøyttaler som kunne trives godt med A32?
    [/quote]

    Hei,
    System Audio er bra match til Primare sies det.
    Jeg hørte på Explorer Master hos Soundgarden på Lørdag, på Hegel H200 tror jeg det var. Låt bra det, ser bra ut også. Vil tro at A32 gjør en minst like god jobb med explorerne. Men om det er en god allround vet jeg ikke, vi hørte kun et par låter av Kari Bremnes Live opptak.
    Koster noen kroner da. ca 40.
     

    ulf

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.11.2008
    Innlegg
    81
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Ulf-B eller andre som har hatt Primare noen år, lurer på noe her:
    Sitter med følelsen av at Primare skiller veldig på gode og dårlig innspillinger av cd. Kan dette stemme? Har noen cd`er her jeg ikke orker å spille lenger, flatt og lukket. Veldig rart, ikke lagt merke til dette før!
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hm.... Jeg har aldri lagt merke til det du nevner her. Min erfaring med Primare er at det spiller jevnt bra - men så har jeg kanskje ikke så mange ekstremt dårlige innspillinger. Det eneste jeg har erfart med Primares integrerte forsterkere (A20 og A30.1), er at det kan låte litt kjedelig og flatt når man spiller lavt - man må skru opp volumet for at det skal våkne til liv. I brukermanualen på min gamle A20, sto det at den spilte optimalt på et volum mellom 40 og 50 på skalaen - hvilket i mitt tilfelle var nummeret før øreproppnivå. Kan hende er det høyttalerne dine som skiller veldig på innspillingene - hvis det er de B&W805 som står i signaturen din, du bruker.
     

    ulf

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.11.2008
    Innlegg
    81
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Takker så mye for svar.
    Jo, det er riktig det du sier om volum. Spiller bedre på noe høyre volum. I30 min mener jeg det skjer noe med rundt 45.
    Har noen gamle Phil Collins og Dire Straits liggende, noe jeg har spilt mye, mener dette låter litt kjedelig og livløst uansett volum.
    Kanskje det gitt, at det er 805ene som ikke er helt fornøyd. Rart det også, at de skal skille så mye. For på enkelte plater kjøpt i senere tid mener jeg de spiller stort, med masse detaljer. Skal sjekke om jeg kan få tak i noe re mastered av utgivelsene. For å sammenligne.
    Takker igjen for svar.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Jeg tror ikke du skal ta det så tungt. Jeg spilte akkurat min versjon av Communique - en LP fra 1970-årene - og det låt ganske så kjedelig og søvndyssende på lavt volum i mitt anlegg nr. 1 i signaturen min. Med volumknappen et par store hakk høyere, låt det slett ikke verst - men ikke akkurat sprudlende. Jeg fikk omtrent samme opplevelsen da jeg svitsjet over til Communique på CD - jeg tror dette er en remastret versjon - uten at det hjalp noe. Det er mulig at det bare er en sånn dag i dag. Håper jo ikke det - men jeg ser ikke bort fra at platen faktisk bare er sånn.
     

    ulf

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.11.2008
    Innlegg
    81
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Kanske det er en sånn dag :-\
    Communique ja. klassiker, once upon a time in the west. Herlig på litt volum :)
     

    Terka

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2007
    Innlegg
    1.374
    Antall liker
    3
    Får vel melde meg inn her som "støttemedlem". Har kjøpt brukt Primare I20 og System Audio SA-10 og satt opp hos mine foreldre. Dette låter som en ganske bra match. Bruker SB Duet som kilde hos dem.

    Ble imponert over byggekvaliteten til Primare når den kom i hus. Det virker som solide saker!
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.852
    Antall liker
    4.281
    Disse komponentene ser nesten enda penere ut når man har hørt dem spille en stund. Og det sier ikke så rent lite.
     

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Melder meg inn her etter innkjøp av ny Primare i21 til anleggg nr 2 i lillerommet. Nå starter jakten på gode stativhøytalere.
    Jeg er på jakt etter høytalere som er gode allroundere. Spiller mye forskjellige musikk.
    Signalkilde blir Beresford Caiman DAC. Jeg er villig til å bruke 6-7000,-, gjerne også fra bruktbørsen hvis det dukker opp noen smykker. Noen tips???
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Du finner mange gode tips hvis du leser litt nøyere gjennom tråden. Jeg nevner i farten Dynaudio, Audiovector og B&W. Klipsch kan sikkert fungere bra også. Det finnes helt sikkert flere - Primare spiller bra på de fleste høyttalere som ikke er for fyldige eller diffuse i klangen i utgangspunktet.
     

    ulf

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.11.2008
    Innlegg
    81
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har bursdag i dag. Lunsj på burger king, etterfulgt av et lite besøk hos Soundgarden. Der dro jeg kortet, og puttet 1 stk. C32 i posen.
    Tung, fin og litt dyr. :)
     

    vins666

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2009
    Innlegg
    155
    Antall liker
    1
    ulf skrev:
    Jeg har bursdag i dag. Lunsj på burger king, etterfulgt av et lite besøk hos Soundgarden. Der dro jeg kortet, og puttet 1 stk. C32 i posen.
    Tung, fin og litt dyr. :)
    Den er et must, siden "følger med fjernkontrollene" mildt sagt er dårlige. Gjør vondt å miste den på tåa :'(
     

    Brian7500

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    433
    Antall liker
    4
    ulf skrev:
    Jeg har bursdag i dag. Lunsj på burger king, etterfulgt av et lite besøk hos Soundgarden. Der dro jeg kortet, og puttet 1 stk. C32 i posen.
    Tung, fin og litt dyr. :)
    Gratulerer :) Både med dagen og med den nye remote. Den er bare så lækker :)
     

    ulf

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.11.2008
    Innlegg
    81
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer :) Både med dagen og med den nye remote. Den er bare så lækker :)
    [/quote]

    Takker. Viktig å feire seg selv litt! :)
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Da ble det endelig Primare på meg. Var lenge usikkert da det ikke matchet i det hele tatt med uinnspillte høytalere, men etter en liten runde med Primare igjen ble det bra lydmessig også. Design har jo alltid vært bra og det som har gjort at det fristet.

    Det som er handlet foreløpig er SP32 og A32. Dette brukes på et par Audio Physic Scorpio II. På sikt skal det også komme en A30.3 eller tilsvarende. De kommer jo med en 7-kanaler, så en 3-kanaler av denne hadde vært noe for å få balansert "all-the-way". AP high end-centeren vi også bli handlet inn for å komplettere det hele.

    Så nå er jeg endelig fornøyd. :D

    Geir Arne
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    SP32 havner kan hende på handlelisten her også - vi får se..... Den har dessverre vokst på seg adskillig i høyden - sammenlignet med forgjengeren SP31 - og det kan bli et lite problem her hjemme.

    Er det noen som har gjort seg opp en mening om hvordan SP32 er som analog forforsterker - sammenlignet med SP31? Eller for dens saks skyld med Pre30 og andre dedikerte forforsterkere?
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Skal ikke si for mye ang SP31 utenom at jeg er enig i at den, dessverre, har vokst for mye. Men det måtte vel til for å få de modulære designet som gjør at man (forhåpentligvis) kan beholde den i mange år.

    Sammenlignet med PRE30 syntes jeg denne er mye bedre. 30'en blir litt grøtete hos meg. Litt for fyldig. Det er jo også en gammel pre. Det balanserte trinnet i SP32 skal også være der mye av vekten er lagt i utvikling av denne. Vil tippe denne spiller som en pre til rundt 20k. Resten, eller det ekstra om du vil, er en kostbar "bonus". Tviler på at jeg ville valgt SP32 som 2-kanals pre, men siden den kan surround også er den genial til prisen. Man skal heller ikke glemme at denne har en god innebygget dac.

    Geir Arne
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det er interessant, det du sier om Pre30. Jeg har inntrykk av at min SP31 har litt av klangsignaturen til Pre30 - og sånn sett er det ytterst velkomment dersom Primare har tatt et langt skritt videre med SP32.

    Selv i mitt anlegg nr. 2 - der SP32 eventuelt er aktuell - går det i stereo i over 95% av tiden. Sånn sett er det overkill med surroundprosessor - men det er både kjekt og moro å ha når anledningen byr seg.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Bør kanskje utdype litt. SP32 oppfatter jeg som strammere en Pre30. Samt lettere å få frem detaljer. Fokus og bredde virker også bedre, mens dybden er en av få ting PRE30 var best på. Det må også påpekes at når jeg hadde PRE30 på test så var dette på uinnspillte høytalere, og egnetlig kun som referanse i forbinnelse med test av rør-pre.

    En god venn av meg, som eide den Pre30'en og nå har SP32 er langt på vei enig. Han som anbefalte SP'en siden den er endel strammere. Og noe mer luftig.

    Men for all del, den er ikke verdt dobbelt så mye som PRE30 som stereo-pre. Du bør ha behov for de ekstra kanalene. Men vil du ha surround er det ikke noe bomkjøp. Har dog ikke testet mot andre prosessorer eller recievere i klassen.

    Om du har mulighet må du gjerne ta en tur til porsgrunn og få høre.

    Geir Arne
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Stramt og med detaljer - det høres ut som noe for meg. ProAc'ene mine trenger det.

    Dette er imidlerid ikke noe som jeg stresser med - størrelsen til SP32 er en ganske effektiv bremsekloss i så henseende. Jeg må først finne ut av hvordan jeg skal få plass til en - eventuell - ny boks. Én mulig utvei - som de unge i familien har vært inne på - er å kjøre all film fra harddisk, slik at jeg slipper en ekstra boks. Da smetter SP32 greit inn på den ledige plassen. En annen variant, som kan være like aktuell, er å kutte ut surround fullstendig - og gå for ren stereo, også når det gjelder film.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Hehe, det med plass er noe dritt.

    Måtte plassere A32'en på gulvet da den var aaaaalt for dyp og tung for hyllen jeg har komponentene i. :) Trodde tiden med "tung" hifi var forbi jeg. :p

    Geir Arne
     

    h2k

    Fersking
    Ble medlem
    17.11.2007
    Innlegg
    4
    Antall liker
    0
    Melder meg inn i klubben!

    Meget fornøyd eier av følgende primare:
    A30.1
    D30.2
    :D
     

    journeyman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.04.2005
    Innlegg
    61
    Antall liker
    1
    Noen som vet om Primare kommer med noen nye produkter snart? Hørte rykter om å konvertere til ICE i forsterkerne. Tenker da særlig på I30 som har vært på markedet en lang periode...
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Det som kommer nå relativt fort er en multikanal-forsterker (A30.7) som er digital (pris ca 30k). Så kommer det en BR-spiller med en god analog del til stereo (pris ca 30k). Det vil også komme noe som heter Media Connect senere, med usb, nettverk og noe annet. Pris og tilgjenglighet på sistnevnte vet jeg ikke.

    I30 som du nevner har ikke fått noen avløser ennå. Og Primare er heller ikke av de raskeste. Det vil på sikt komme en 60-serie i high-end segmentet, men har ikke fått spec på noen produkter i den serien.


    Geir Arne
     

    Brian7500

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    433
    Antall liker
    4
    ganilsen skrev:
    Det som kommer nå relativt fort er en multikanal-forsterker (A30.7) som er digital (pris ca 30k). Så kommer det en BR-spiller med en god analog del til stereo (pris ca 30k). Det vil også komme noe som heter Media Connect senere, med usb, nettverk og noe annet. Pris og tilgjenglighet på sistnevnte vet jeg ikke.

    I30 som du nevner har ikke fått noen avløser ennå. Og Primare er heller ikke av de raskeste. Det vil på sikt komme en 60-serie i high-end segmentet, men har ikke fått spec på noen produkter i den serien.


    Geir Arne
    Det lyder vældig spændende. Ved man noget om hvornår disse ting kommer? A30.7eren er lige introduceret.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    A30.7 er introdusert, og kommer vel for levering rundt september. Vil tippe BR-spilleren kommer før jul siden de allerede vet pris på den. Media Connect er usikkert både mtp pris og dato for release. Det samme med 60-serien.


    Geir Arne
     

    Brian7500

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    433
    Antall liker
    4
    ganilsen skrev:
    A30.7 er introdusert, og kommer vel for levering rundt september. Vil tippe BR-spilleren kommer før jul siden de allerede vet pris på den. Media Connect er usikkert både mtp pris og dato for release. Det samme med 60-serien.


    Geir Arne
    Hvad koster for eksempel en I30 i Norge? Bare for at få en ide om hvad den nye BR vil koste i Danmark.
     

    haber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    788
    Antall liker
    276
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    30
    Brian7500 skrev:
    ganilsen skrev:
    A30.7 er introdusert, og kommer vel for levering rundt september. Vil tippe BR-spilleren kommer før jul siden de allerede vet pris på den. Media Connect er usikkert både mtp pris og dato for release. Det samme med 60-serien.


    Geir Arne
    Hvad koster for eksempel en I30 i Norge? Bare for at få en ide om hvad den nye BR vil koste i Danmark.
    En I30 koster ny i Norge 20 000 Nkr.
     

    johns

    Medlem
    Ble medlem
    23.07.2010
    Innlegg
    14
    Antall liker
    8
    Primare sine venner.jeg melder meg meg inn i klubben da jeg er en stolt eier av

    nikosidis skrev:
    Jeg startet med primare I21. Den likte jeg godt, men ikke fullt så kraftig og transparent som jeg ønsket meg. Men bevares til kr 9000,- så er den kanon. Neste primare produkt ble DVD30, som jeg har hatt veldig lenge. det er på en måte den jeg har bygd opp anlegget rundt. Det er liksom ikke noen cd eller dvd spiller som har klart og overgå den. de fleste spillere jeg har testet har måtte sett seg slått av denne fantastiske spilleren. Etter en stund så måtte jeg kjøpe primare I30. Det angrer jeg ikke ett sekund på. De er skapt for hverandre.
    Jeg kan nevne at jeg sendte mail til primare for og spørre om hvor bra DVD30 er i forhold til CD31. Da fikk jeg svar at det var delte meninger om hvem som var best. Det sier litt om DVD30.
    De to i titan finish er lekkert, og lyden er enda lekkrere :)


    Har dere foresten sett i nyeste hifi-news at primare I30 vant gruppetesten, mot Arcam A32, Unison res...secondo, Roksan capstain og Creek destiny.

    In conclusion HIFI news says that ‘Primare’s I30 is ahead of the game. The fulsome, frighteningly realistic sound never fails to leave you begging for more, the build is exquisite and if you ever get tired of looking at the sumptuous fascia, best check you still have a pulse.’
     

    haber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    788
    Antall liker
    276
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    30
    Heisann!

    Som noen av dere kanskje har sett har jeg lagt ut alt Primare utstyret mitt for salg på bruktmarkedet. Dvs, jeg har lagt det ut med tanke på VURDERING for salg.

    Litt morsomt at jeg da ganske fort fikk en pm fra en annen Primarevenn, som lettere "sjokkert" lurte på hva jeg holdt på med ;). Synes dette egentlig var litt fint gjort, og fikk meg vel til å tenke litt over dette her. Jeg ønsker jo ikke å slutte som Primarevenn, og er slett ikke misfornøyd med produktene mine, så langt derifra. Men, det er rart med denne trangen til å stadig prøve noe nytt, og skal man selge så er det jo ofte en fordel å gjøre det før produktene blir altfor gamle...

    Ikke lett det her, men jeg lar meg gjerne overtale til å fortsette som aktiv Primarevenn :D

    Vi trenger jo litt fart i denne tråden her uansett ;D

    Mvh
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Jeg har skrevet om dette før. Primare er en av mine favoritter når det gjelder ikke altfor dyr hifi. Jeg har hatt et drøyt dusin Primare-bokser innom - men nå er det bare to igjen. Av forskjellige grunner. Behovene endrer seg - ingen grunn til ikke å tilpasse seg når det er nødvendig. Det må ikke bli slik at det blir noen slags identitets- eller lojalitetskrise fordi om man velger å selge litt utstyr. Primare har mye bra - og det har mange andre også. Man velger det som passser best til enhver tid. Litt troløshet, altså - men sånn må det være. Bare det beste er godt nok - og noen ganger er Primare best. Men ikke alltid. Dessuten er det - som Primare-venn - hyggelig å tenke på at solgt Primare-utstyr skaper nye Primare-venner.
     

    haber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    788
    Antall liker
    276
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    30
    Ulf-B skrev:
    Jeg har skrevet om dette før. Primare er en av mine favoritter når det gjelder ikke altfor dyr hifi. Jeg har hatt et drøyt dusin Primare-bokser innom - men nå er det bare to igjen. Av forskjellige grunner. Behovene endrer seg - ingen grunn til ikke å tilpasse seg når det er nødvendig. Det må ikke bli slik at det blir noen slags identitets- eller lojalitetskrise fordi om man velger å selge litt utstyr. Primare har mye bra - og det har mange andre også. Man velger det som passser best til enhver tid. Litt troløshet, altså - men sånn må det være. Bare det beste er godt nok - og noen ganger er Primare best. Men ikke alltid. Dessuten er det - som Primare-venn - hyggelig å tenke på at solgt Primare-utstyr skaper nye Primare-venner.
    Bare for å presisere meg selv litt, det lå altså ikke noe "kritikk" i pm fra nevnte Primarevenn, bare et vennlig innspill :)

    Så neida, jeg har ingen lojalitetskrise :)
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.084
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Hehe - jeg regnet ikke med at du hadde noen problemer. Innlegget mitt var nok mer myntet på han "sjokkerte" Primarevennen din.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn