Primare sine venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Er det torsdag? Ja, men også ny Primare I32-dag.

    * Innnom Posten på vei hjem * :)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Ny Primare I32 hentet, bruksanvisning lest, koblet opp og musikk spilt i 3 timer. Primare hevder at ett døgn er nok innspilling, og deretter små forandringer etter ytterligere tre døgn. Mao. nesten samme råd som EC og Abrahamsen.

    Førsteinntrykk?

    Overraskende. Positivt overraskende. Hvorfor? Fordi jeg hadde forventet at ørene skulle "blø" med kald og uinnspilt forsterker på Klipsch RF-63. Vel, ikke en gang i nærheten!

    Ørlittegran boxy lyd i starten. Men hardt? Nix.

    Stemmer fremstår utrolig behagelig, og lyden er naturlig varm. Jeg må gjenta det der for det hadde jeg aldeles ikke forventet.

    Så, håpet er at I32 beholder de gode førsteinntrykkene selv etter noen dager, og åpner seg litt.

    Designmessig så følger den tradisjonen slik jeg husker det fra mine Primareprodukter fra noen år tilbake; solid. Den lille menyen i forsterkeren med de valgene som er der er bare en kjekk bonus.

    Flørten ga mersmak, som flørt ofte gjør. :)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    ... og et par ting til.

    Førsteinntrykkene er med en Abrahamsen DAC V6.0 koblet balansert til I32. Faktisk er både enkelte Abrahamsen og nye ECI-5 mer "åpne" i diskanten.

    Skal førsteinntrykket være balansert med noe på nedsiden, så må det være at lyden (ennå) ikke er exciting. Lyden er vel hva man kan kalle polert. ::)
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Primare har fått til klasse d ja. Tipper den er noe av det samme som min kombo. Verdt pengene kan man vel si det er. :D


    Geir Arne
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Mye som tyder på at dette blir kun en flørt. Koblet tilbake Abrahamsenkoponentene og engasjementet i lydbildet var tilbake. Exitment ... Jepp!

    Primare låter omtrent fullstendig 100% rent, men uten driv. Stemmer og klang fra strengeinstrumenter er upåklagelig. Blir man engasjert av den grunn? Nope.

    Synd.

    Kan jeg finne på noe kreativt / match som forlenger flørten? Tja...
     

    vins666

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2009
    Innlegg
    155
    Antall liker
    1
    Hmmmm....
    Hadde du forventet at den skulle høres ut som et abrahamsen/ec produkt?


    Mvh Vins
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Nei. Men hadde forventet at den var mer morro å høre på. Litt for polert, rent og pent, men uten noe driv. En erfaring rikere.

    I32 spiller utrolig rent og man kan spille farlig høyt da man ikke stoppes av forvregning. Jeg er da tydeligvis de som liker litt forvregning.

    Men, har ikke helt gitt opp ennå. Finne en kilde som matcher...
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    Finne en kilde som forvrenger så mye at det overstyrer Primare sin renhet slk at det låter bra i dine ører.
    Det kalles matching. Nuvel :-\
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Loevhagen skrev:
    Har du et forslag? Takk. :)
    CD32? :p

    Selvfølgelig litt feil måte å se ting på, men det er ikke høyttalerne dine du ikke liker lyden på da? Det er godt driv i min Primare med tilsvarende effekt i allefall. Jeg har riktignok ikke testet mot Abrahamsen, men mot EC til 4 ganger prisen ville jeg valgt Primare på mine høyttaler. På ganske vanskelige høyttalere låter det uanstrengt og mye "kraftigere" enn 150/300W skulle tilsi.

    Kan jo ikke si at Primare ikke låter bra i en Primare-tråd. :D


    Geir Arne
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Har ikke sagt den ikke låter bra. Ingen forsterkere kan alt, alle kan noe. Jeg har vært balansert. I32 spiller rent, pent, polert men litt kjedelig. Men, gir ikke opp I32 uten kamp. ;) Utfordringer mtp. matching adds spice to the hifi-life...

    Denne vennetråden, og alle de andre, er fulle av personer som mener det ene merket er det beste ... For deretter å skifte til noe annet. ;)

    Skal aldri si aldri, men mine RF-63 bli stående uansett. De høyttalerne er ikke kjedelige, for å si det slik. De er derimot såpass transparante at forskjeller mellom forsterkere er særdeles merkbart.

    Jakter derfor på en kildematch til I32.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Hva skjer om du kobler araberbamsene på pre-out på I32 da? Er du i nirvana igjen da, eller låter det fremdeles litt tamt?

    Siste kommentaren i forige innlegg var en "tullekommentar". Du har lov til, og det er din "plikt" å fortelle om de negative sidene også. :D Beklager om det kom litt feil ut.


    Geir Arne
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    ganilsen skrev:
    Hva skjer om du kobler araberbamsene på pre-out på I32 da? Er du i nirvana igjen da, eller låter det fremdeles litt tamt?

    Siste kommentaren i forige innlegg var en "tullekommentar". Du har lov til, og det er din "plikt" å fortelle om de negative sidene også. :D Beklager om det kom litt feil ut.


    Geir Arne
    Som Rjel er inne på, så handler det mest om matching av komponentene, ikke verre enn det. ;)
     

    audiomur

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.01.2005
    Innlegg
    422
    Antall liker
    6
    Hvordan er lyden i I32 i forhold til den gamle 100 watteren? Kan den sammenlignes?

    Jeg kan jo legge til at jeg vurderer RF-7 mkII og hadde i grunn håpet på at Loevhagen fikk en bedre match med Klipsch. Hadde tidligere en A30.1 som jeg testet et par Klipsch RF-32 på, det syns jeg var en veldig god match.
    Jeg har nå dac V6.0, A32 og PRE30. Kommer nok til å prøve uansett men.
     

    journeyman

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.04.2005
    Innlegg
    61
    Antall liker
    1
    Loevhagen skrev:
    Har du et forslag? Takk. :)
    Hva med en Naim kilde/dac koblet til I32? Det lille jeg har hørt av Nami har gitt meg rocketfot...
     

    vins666

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2009
    Innlegg
    155
    Antall liker
    1
    Loevhagen skrev:
    Jakter derfor på en kildematch til I32.
    Har du prøvd ut digitalinngangene på I32?


    edit. Med litt lavere lesehastighet ser jeg at digitalmodulen selges løst :-[

    Vins
     

    vins666

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.04.2009
    Innlegg
    155
    Antall liker
    1
    Hørte forresten noen rykter om at primare har de dac på gang.
    Ikke offisielt, men kilde pleier å være informert han :p

    Mvh vins
     

    Doc.G

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    31.01.2009
    Innlegg
    434
    Antall liker
    16
    Sted
    Steinkjer, Nord Trøndelag
    vins666 skrev:
    Hørte forresten noen rykter om at primare har de dac på gang.
    Ikke offisielt, men kilde pleier å være informert han :p

    Mvh vins
    De må nesten ha en DAC på gang da det skal bli mulig å kjøpe modul med digitalinnganger til I32
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    I32 spiller så utrolig flott på alle andre måter. Nydelig glød i lydbildet, stemmer er vanvittig flott presentert, lydbildet nøyaktig OG omsluttende. Ikke en tone som stikker av i en eller annen uorganisert retning. Det er som alle trommeslagere og gitarister spiller i smoking. Med NuForce DAC ble det litt mer fart i forsterkeren, så trommisen har kastet tversoversløyfa...

    Jeg flørter videre. 8)
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Jeg er da bigamist. Lykkelig sådan. :D

    Primare I32 beholdes. Den overrasker stort på fløyelsmyk presentasjon.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Loevhagen skrev:
    Jeg er da bigamist. Lykkelig sådan. :D

    Primare I32 beholdes. Den overrasker stort på fløyelsmyk presentasjon.
    Har du lyst har du lov. :)


    Geir Arne
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Har satt opp anlegget med I32 og DAC som kilde fra Mac med AyreWave som avspiller. Himmel! For et lydbilde. Sanger jeg før ikke har kunnet plukke ut plassering av svake supplementære stemmer i lydbildet, er nå presentert med den største selvfølgelighet.

    OK, det mangler litt driv. Men, å sitte å lytte til "rolig" musikk er som å bade i fløyel. I32 gjør nok sitt. AyreWave bidrar. Sammen så er dette så mykt og naturlig at det er ren terapi.

    Og, jeg har beredskapsvakt så inntrykkene er opplevd uten kunstig stimuli. 8)
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Godt å høre at det fungerer bra hos deg.

    Kan forøvrig se ut som om mitt sett er på vei bort. Du trenger ikke tilfeldigvis den store fjernkontrollen og DVD26 som drivverk? :p

    Geir Arne
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Takk for tilbudet. :) Har hatt DVD26 i "gamle dager", så de som er ute etter et Primaredrivverk bør sjekke ut ditt salgsobjekt. Jeg er nå kun på HDD-avspilling.
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Bilder i en vennetråd spriter opp, så her er noen bilder til fra min Primaretid noen år siden og fra et annet rom enn jeg benytter i dag.

    Komponentene den gang var: SPA21, DVD26, A30.2 og A30.5. :) Husker jeg var VELDIG fornøyd. Solide komponenter, god lyd og eierglede i massevis.

    Det nest siste bildet var et once lykketreff. En CD på toppen av DVD26 ble truffet av ei tynn stripe solstråler via persiennene i kjellervinduet. :)
     

    Vedlegg

    Hmmerc

    Medlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    37
    Antall liker
    0
    Oppgrader SPA22 eller???

    Her SPA22 som jeg vurderer å oppgradere med HD audio kort. Bruker PS3 som Blueray kilde men savned HD lyd.
    Har forstått at det koster ca 4k. Tidliger var det varslet et nytt videokort m oppskalering og flere HDMI innganger. Er dette kansellert?

    Alternativ blir å bytte reciveren med en ny denon eller Onkyo med flere HDMI innganger og HD audio.

    Vurderer også ny Blueray spiller med HD dekoding integrert.

    Setter pris på innspill fra Primare brukerne ;)

    Mvh Helge
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Hmmerc skrev:
    Her SPA22 som jeg vurderer å oppgradere med HD audio kort. Bruker PS3 som Blueray kilde men savned HD lyd.
    Har forstått at det koster ca 4k. Tidliger var det varslet et nytt videokort m oppskalering og flere HDMI innganger. Er dette kansellert?
    4k for HD oppgradering ja.

    Videokortet er vel under arbeid, men tror de fikk "problemer" når folk pluttselig skulle ha 3D.

    Hmmerc skrev:
    Alternativ blir å bytte reciveren med en ny denon eller Onkyo med flere HDMI innganger og HD audio.
    Har ikke testet disse lymessig mot Primare, men vil tippe den er bedre på musikk. På en annen side kan det hende du har mye glede av romkorreksjon.

    Hmmerc skrev:
    Vurderer også ny Blueray spiller med HD dekoding integrert.
    Billigste og enkleste løsning. :)


    Geir Arne
     

    Hmmerc

    Medlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    37
    Antall liker
    0
    Takk for innspill Geir Arne :)
    Er i tenkeboksen på hvordan jeg skal angripe. Videokort til SPA 22 er antydet til 10k. Syns det blir drøyt til mitt bruk. Savner dog flere HDMI innganger på SPA 22. Kun 3 der.. Min gamle DVD har component direkte i Pioneer plasmaen. Kan og ev bruke den ene ledige HDMI på tv (KRP500M) til den minst brukte HDMI kilde og koble lyden digitalt til Primaren. Brukervennligheten er ikke akkurat der jeg ønsker da nei..

    På flere måter er nok en ny Denon, Onkyo el. en løsning som er aktuell.
    Pluss vil være tilstrekkelig antall HDMI innganger og dermed bedre brukervennlighet.
    Romkorreksjon kan jo være nyttig..
    Videoprosessorer.

    Minus er mulig tap av lydkvalitet ved nedgradering..
    Hyppige modellskifte og dermed verditap.

    Ikke lett å gi slipp på kvalitetsfølelsen Primare har gitt meg i mange år. Først med SPA20 å de siste årene med SPA22.
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Sliter med det samme selv. Vil ikke kvitte meg med Primare sette om jeg vil angre på det i lange tider.

    Det største ankepunktet for meg er at det ikke har romkorreksjon. Det gjør det vanskelig å få til et oppsett i en stue hvor lyd ikke er 1. pri.

    Men, alt må jo testes. Anbefaler deg å måle head2head med en direkte konkurent. Er musikk viktigst er sjangsen stor for at Primare blir stående. :)


    Geir Arne
     

    ulf

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.11.2008
    Innlegg
    81
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    50% rabatt på I30 hos Soundgarden nå!!
     

    Knudder

    Medlem
    Ble medlem
    03.01.2011
    Innlegg
    13
    Antall liker
    0
    ulf skrev:
    50% rabatt på I30 hos Soundgarden nå!!
    Og jeg var en av de som stod parat kl.10 i dag og sikret seg en. :) Jeg har testet et lite knippe forsterkere i prisleiet +/-20k den siste tiden uten å klare å sette to streker under svaret, men dette var et så bra tilbud at det var verdt å gjøre et forsøk uten å ha testet I30 først. Har kun hørt såvidt på lillebroren for et drøyt år siden.

    Den driver et par SA Mantra 60 som jeg har hatt ett års tid og førsteinntrykket er at dette kan bli en bra match. Mantra 60 er ganske lettdrevne, men etter min smak trenger de en forsterker som sparker kontant for å få litt pondus i lyden også ved normale eller litt lavere volum. :) Førsteinntrykket er at I30 har litt å gå på på det området, men at den virker å ha en varm klang som forhåpentligvis bare blir bedre med tiden.
    Kan jeg forvente vesentlige endringer i lyden utover de neste dagene? Trenger den lang tid på å bli varm i trøya?

    I øyeblikket får den signalet fra Squeezebox Duet som spiller av FLAC. Det blir nok en runde for å teste diverse dac'er kommende eller neste helg for å se hvilken som blir den beste kombinasjonen. Kanskje jeg bør vente enda litt lenger for å bli fortrolig med hvordan I30 låter på egenhånd (?), men det klår jo litt i fingra... :)

    Ser ikke bort fra at jeg kan bli hekta på Primare jeg også, for de første sju timene har vært oppløftende.

    Mvh,
    Knudder
     

    ulf

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    24.11.2008
    Innlegg
    81
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    1
    Knudder,
    gratulerer med knallkjøp, og velkommen i vennegjengen!

    Har hatt min I30 i snart 2 år, og kan ikke si at lyden har forandret seg fra ny. Best låter det rundt 42-46 her hjemme.
    Dac her jeg ikke prøvd mange av, eneste en Benchmark Dac1 som en kompis har. Veldig bra den. Den får du for rundt 5 på brukten har jeg sett. Kanskje billigere også.
    Jeg bruker også Duet , den her jeg koblet sammen med Beresford Caiman Dac, en dac jeg kjøpte bla. for å få hodetelefon utgang. I30 manger jo det!
    Du kan jo sjekke ut den hvis du vil ha en billig Dac med gode tilkoblings muligheter. Gir et løft i forhold til Dac`n i Duet. Men head amp delen er ikke all verden synes jeg.
    Uansett ikke mye i bruk.
    Skal det lyttes til musikk, er det CD som gjelder her i huset!!

    mvh.
    Ulf
     

    Knudder

    Medlem
    Ble medlem
    03.01.2011
    Innlegg
    13
    Antall liker
    0
    ulf skrev:
    Knudder,
    gratulerer med knallkjøp, og velkommen i vennegjengen!
    Takker, Ulf!

    På grunn av tilgjengelighet her jeg bor blir det dac'er fra Soundgarden og Hi-Fi Klubben jeg vil teste ut. Jeg har tidligere lånt Arcam rDac og Hegel HD10 under tester av forsterkere, så det blir nok disse pluss DacMagic og muligens EC PD1 jeg vil be om å få låne med nå også. Blir spennede å se hva resultatet blir - og ikke minst lydopplevelsen. :)

    K
     

    k_s

    Medlem
    Ble medlem
    22.02.2009
    Innlegg
    10
    Antall liker
    0
    Føler jeg må melde meg inn i klubben.
    Er eier av Primare pre30 og A31.2 koplet til Dynaudio Focus 140. Har selvfølgelig også den lekre fjernkontrollen C32. De 2000kr den koster er verdt prisen kun i pur eierglede.

    Ble nysgjerrig på I32. Var innom Soundgarden i dag og forhørte meg litt.
    Lekker sak.Ble hjemlån av denne til i morgen. Skal få hørt på det i kveld.
    Soundgarden hadde ikke fått pris på media/digialmodulen ennå.
    Skrev en mail til Primare ang. denne. De hadde selvfølgelig ferie, men skulle få svar 11.Januar.
     

    k_s

    Medlem
    Ble medlem
    22.02.2009
    Innlegg
    10
    Antall liker
    0
    Knudder skrev:
    ulf skrev:
    Knudder,
    gratulerer med knallkjøp, og velkommen i vennegjengen!
    Takker, Ulf!

    På grunn av tilgjengelighet her jeg bor blir det dac'er fra Soundgarden og Hi-Fi Klubben jeg vil teste ut. Jeg har tidligere lånt Arcam rDac og Hegel HD10 under tester av forsterkere, så det blir nok disse pluss DacMagic og muligens EC PD1 jeg vil be om å få låne med nå også. Blir spennede å se hva resultatet blir - og ikke minst lydopplevelsen. :)

    K
    Utvilsomt at du har fått en god kombinasjon her. SA og Primare er jo skapt for hverandre. Ang. DAC tror jeg du vil bli positivt overrasket over Cambridge. En knall DAC som jeg bruker selv i hodetelfonoppsettet mitt. Gir utrolig mye for pengene. rDAC har også fått mye skryt, synd den mangler balanserte innganger. Håper og tror Primare kommer med en DAC snart, men den blir nok ikke billig. Jeg bruker selv Squeezebox i mitt oppsett, og det er ingen tvil i at lytteopplevelsen vil stige mange hakk uansett hvilken DAC du skulle velge.
     

    Knudder

    Medlem
    Ble medlem
    03.01.2011
    Innlegg
    13
    Antall liker
    0
    k_s skrev:
    Utvilsomt at du har fått en god kombinasjon her. SA og Primare er jo skapt for hverandre. Ang. DAC tror jeg du vil bli positivt overrasket over Cambridge.
    Jo takk, det virker ganske så lovende så langt! Litt mer snert i lyden er derimot ikke å forakte. :)

    rDAC falt litt gjennom mot Hegel HD10, men det må også sies at HD10 ble kjørt med xlr 80% av tiden jeg hadde de i hus. Testet de to mot hverandre på Hegel H70 (også mot H70s interne dac) og NAD M3, som jeg hadde på hjemlån. Dette er nå 3-4mnd siden, så det skal bli bra å få frisket opp inntrykkene på en annen forsterker.

    Jeg er spent på DacMagic, ja. Tester virker lovende og rent økonomisk håper jeg at den skal overraske stort, men med tanke på at jeg gjorde et varp på forsterkeren kan jeg legge mer i potten på en dac hvis det viser seg å være verdt det. Prøver derfor å stille med åpne øyne og ører til denne testen.

    Jeg er ikke helt happy med C22-fjernkontrollen. Enten så vil den bare ikke skifte kilde eller så må jeg jaggu lese bruksanvisningen til slutt, for skifte kilde gjør den uansett ikke nå. ;) Heldigvis er kvalitetsfølelsen på knottene på Primaren så utsøkt at det ikke er en eneste sur mine å spore når jeg må fram for å skifte manuelt. ;D
    Mvh,
    K
     

    k_s

    Medlem
    Ble medlem
    22.02.2009
    Innlegg
    10
    Antall liker
    0
    Knudder skrev:
    Jeg er ikke helt happy med C22-fjernkontrollen. Enten så vil den bare ikke skifte kilde eller så må jeg jaggu lese bruksanvisningen til slutt, for skifte kilde gjør den uansett ikke nå. ;) Heldigvis er kvalitetsfølelsen på knottene på Primaren så utsøkt at det ikke er en eneste sur mine å spore når jeg må fram for å skifte manuelt. ;D
    Mvh,
    K
    Har en mistanke at du må skifte input på fjernkontrollen. Denne kan styre flere apparater og står kanskje valgt med feil input. Prøv å trykk 1 gang på knappen"amp", og se om det funker da. Anbefaler deg uansett å skifte til C32 hvis det skulle dukke opp noe på brukten. Ga vel 900kr for min. Synes den fjernkontrollen som følger med ødelegger hele kvalitetsfølelsen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn