Politikk, religion og samfunn President Joe Biden - A New Hope!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    11.015
    Antall liker
    8.202
    Torget vurderinger
    1
    At utlendinger er skumle...

    Det gir tilgang til folk som er villige til å selge sin arbeidskraft billig for å bli endel av den amerikanske drømmen (som uansett bare er humbug). En av grunnene til at vanlige folk har redusert sin kjøpekraft. Glem minstelønn. Ingen reell interesse for det. Trump versjon 2 dukker nok opp etterhvert....
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.472
    Antall liker
    7.993
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Biden, is the best the democrats , had to come up with, nothing are going to be done, and the establishment, have status qui,!

    And the swamp, can continue to resive , the corruption money.

    God luck Amerika.

    Man burde unnlate å bruke fremmedspråk inntil eller med mindre man faktisk kan dem.

    Biden er en joke og katestrofe,- for demokratiet, Mental, og Hjerne skadet, olding, med det ene ben i graven.

    Det samme gjelder forøvrig ens morsmål.
     

    Hi-rex

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.05.2012
    Innlegg
    2.541
    Antall liker
    781
    Sted
    Etne
    Torget vurderinger
    4
    Du gjør så godt du kan for å fremstå som mindre begavet, og jeg må si at jeg lar meg overbevise.
    Har de haft tidligere nyvalgte presidenter som er så degraderte at de ikke er i stand til at møte pressen direkte?

    Come one man:sleep:,

    Schumer, Pelosi, Hilery og Obama- slap a godt av med manu poleringen, av den demokratiske nominerings proses, men nu har realitetene innhente dem.
    Og det er direkte latterli at ha en person i det embedet som selv siger: Citat : Oh, What are i`am doing here.o_O

    Så stop det teater og få Kamila Insat som President, og så for vi nok Hilery som vise president , skal du se:eek:

    Demokrati,- rend mig i min bare Røv.
     

    OMF

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    15.845
    Antall liker
    8.830
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    14
    15 dollar ville jo være høyere enn det vi har i Norge.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    15 dollar ville jo være høyere enn det vi har i Norge.
    mer enn på sri lanka også
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.587
    Antall liker
    10.121
    Har de haft tidligere nyvalgte presidenter som er så degraderte at de ikke er i stand til at møte pressen direkte?

    Come one man:sleep:,

    Schumer, Pelosi, Hilery og Obama- slap a godt av med manu poleringen, av den demokratiske nominerings proses, men nu har realitetene innhente dem.
    Og det er direkte latterli at ha en person i det embedet som selv siger: Citat : Oh, What are i`am doing here.o_O

    Så stop det teater og få Kamila Insat som President, og så for vi nok Hilery som vise president , skal du se:eek:

    Demokrati,- rend mig i min bare Røv.
    QED
    Liten vits i å debattere det ovenstående, dessverre.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.472
    Antall liker
    7.993
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Liten vits i å forsøke å dechiffrere det også, for den del.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.211
    Antall liker
    2.638
    Sted
    Liten by
    Har de haft tidligere nyvalgte presidenter som er så degraderte at de ikke er i stand til at møte pressen direkte?
    Come one man:sleep:,
    Schumer, Pelosi, Hilery og Obama- slap a godt av med manu poleringen, av den demokratiske nominerings proses, men nu har realitetene innhente dem.
    Og det er direkte latterli at ha en person i det embedet som selv siger: Citat : Oh, What are i`am doing here.o_O
    Så stop det teater og få Kamila Insat som President, og så for vi nok Hilery som vise president , skal du se:eek:
    Demokrati,- rend mig i min bare Røv.
    De mest usammenhengende innlegg i manns minne. Det er godt gjort.

    Har vi med en QAnon tilhenger å gjøre her?
    1615192516030.png
    Tror du virkelig på teorien om at Trump er Biden...med maske? Isåfall, søk hjelp. Please?

    Og det er jo smått humoristisk å høre en Trump disippel snakke om hvordan å manipulere valg via Facebook...
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.587
    Antall liker
    10.121
    ^^ Litt problematisk med de der religiøse greiene, men resten av den noe sløve fremstillingen gir i det minste en viss mening, i motsetning til det latterlige rotet forrige president tømte ut av gapet og i skrifts form, ustanselig.

    Jeg finner det nærmest utrolig at man leter med lys og lykte etter slike lett diffuse meldinger fra Biden, mens man liksom later som om Trump er i nærheten av tilstede inne i sitt eget hode. Det gjør egentlig bare vondt verre for klovnen som fortsatt går rundt og innbiller seg at han vant et valg.

    EDIT: Les gjerne dette, for å få det hele noe klarere: https://www.dagbladet.no/nyheter/som-natt-og-dag/73414292
     
    Sist redigert:
    K

    Khanate

    Gjest
    Scott Adams prøver seg på en liten spådom vedrørende hvor lenge Biden holder koken (ca 3 minutter i begynnelsen av videoen):
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.587
    Antall liker
    10.121
    Scott Adams prøver seg på en liten spådom vedrørende hvor lenge Biden holder koken (ca 3 minutter i begynnelsen av videoen):
    Jada, og vi var mange som spådde at Trump ville være bak lås og slå i løpet av 2 år, men vi tok feil alle som en.

    Dessuten viser de første 3 minuttene av videoen at Scott Adams kanskje bør tenke litt mer på sitt eget hode, enn andres.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    "Imagine the kinds of things the press is hearing about Biden and not reporting."

    Jeg tror de hører at Biden faktisk står på vannski mellom slagene, men det kommer jo aldri frem til oss. De holder det hemmelig fordi de vet at det blir urettferdige forretningsfordeler for de som selger vannski.

    Jeg tror de hører at Biden faktisk er en svart kvinne. De kan jo ikke rapportere det, for da ville jo hele imaget hans falt sammen.

    Jeg tror de hører at Biden egentlig bare er 16 år men har på seg kostyme og maske.

    Jeg tror de hører at Biden løper maraton hver morgen. Det holder de tett om, for da ville jo folk trodd at han bruker masse tid på trening og sluntrer unna jobben.

    Det er en veldig effektiv twitter-strategi å blåse i hundefløyter. Men det er en tom og feig strategi.
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.211
    Antall liker
    2.638
    Sted
    Liten by
    Sterk og klar, som vanlig:
    Well, one of the things that will be really great, you know the word experience is still good. I always say talent is more important than experience. I’ve always said that. But the word experience is a very important word. It’s an — a very important meaning.

    I never did this before. I never slept over in Washington. I was in Washington, I think, 17 times. All of a sudden, I’m president of the United States. You know the story. I’m riding down Pennsylvania Avenue with our First Lady and I say, ‘This is great. But I didn’t know very many people in Washington. It wasn’t my thing. I was from Manhattan, from New York. Now I know everybody, and I have great people in the administration.”

    You make some mistakes. Like, you know, an idiot like Bolton. All he wanted to do was drop bombs on everybody. You don’t have to drop bombs on everybody. You don’t have to kill people.


    Hva med å begynne å tenke?
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Er dette en diskusjonstråd om Trump eller Biden? Spør for en venn.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    håp…
    That skepticism extends to Republicans in Congress. “We’re in a unique moment where there could actually be agreement between a segment of Republicans and progressive Democrats, in that they both want someone who isn’t a shill for Big Tech firms or any other concentrated industry, and who is going to take antitrust enforcement seriously and be aggressive about it,” says Senator Mike Lee of Utah, the top Republican on the Senate Judiciary Antitrust Subcommittee and a leading proponent of stronger action against concentrated market power.

     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.211
    Antall liker
    2.638
    Sted
    Liten by
    Er dette en diskusjonstråd om Trump eller Biden? Spør for en venn.
    Siden den meldingen kom etter mitt innlegg, så må jeg jo spørre, synes du virkelig at Biden er mere usammenhengende og uklar enn Trump? Spør ikke for en venn.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Biden er dessverre en skygge av seg selv. Jeg har sett han betydelig mer slagkraftig enn hva han er nå. Jeg tror det er mulig å bedømme Biden helt uavhengig av Trump, selv for folk som er fulle av hat overfor Trump. Spørsmålet er om Biden er dement eller ei. Hvor lenge tror dere han varer? Is he dead yet.jpg
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.317
    Antall liker
    3.478
    Torget vurderinger
    4
    Han varer fint i 4 år
     

    defacto

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2016
    Innlegg
    5.211
    Antall liker
    2.638
    Sted
    Liten by
    Biden er dessverre en skygge av seg selv. Jeg har sett han betydelig mer slagkraftig enn hva han er nå. Jeg tror det er mulig å bedømme Biden helt uavhengig av Trump, selv for folk som er fulle av hat overfor Trump. Spørsmålet er om Biden er dement eller ei. Hvor lenge tror dere han varer? Vis vedlegget 703918
    Hvem har noensinne sagt at de hater Trump her inne?
    Kan man mislike noens væremåte uten å hate? På tide å slutte med den typen retorikk, Khanate?
    Og du svarte ikke på spørsmålet mitt. Selvsagt.
     

    JMM

    Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Innlegg
    7.472
    Antall liker
    7.993
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Dyp, dyp avsky og forakt? Check. Hat? Nææ, det er noe helt annet og blir alt for slitsomt til at han er verdt innsatsen.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.317
    Antall liker
    3.478
    Torget vurderinger
    4
    Jeg forstår heller ikke alt dette hat pratet. Hater ingen, selv ikke en MU supporter :)
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.065
    Antall liker
    3.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Å skulle dra frem dement-kortet på enhver president begynner å bli gammelt. Man gjorde det med Trump også, uten at det så ut til å ha så mye å si det heller.
    "La oss anklage motstanderen for noe som er vanskelig å motbevise, hvor troen på at vi har rett er det eneste vi kan gå etter"

    Tipper man har mer enn nok faglig å kritisere Biden for, om man ikke må dra frem påstander om demens. Og er fyren dement så vil det vises i arbeidet. Ikke bare tonefall, ordvalg og uttale.
    Og om det isåfall kun er der det skorter, og arbeidet ikke tar skade av det, så er tydeligvis ikke demensen så farlig allikevel.

    Neste sak?
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.270
    Antall liker
    2.508
    Torget vurderinger
    1
    Det er da ikke Biden man kritisere når man omtaler hans demens, det er folkene rundt og spillet de bedriver.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.317
    Antall liker
    3.478
    Torget vurderinger
    4
    Han er gammel ikke dement.
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.270
    Antall liker
    2.508
    Torget vurderinger
    1
    Han er dement og varer ikke ut året....
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.317
    Antall liker
    3.478
    Torget vurderinger
    4
    Han er dement og varer ikke ut året....
    Da husker vi denne på nyåret. Han største risiko er vel at han blir alvorlig syk i den alderen eller brekker noe
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    hvordan noen får noe ut av skvaldret til scott adams er meg en gåte. etter 7 min var det fremdeles bare spinn i løs luft. men det er kanskje ikke food for thought en del ser etter…
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Han er dement og varer ikke ut året....
    Scott Adams spår at de forsøker å hale ut det hele ut til å vare i over ett år, slik at det som er opplagt ikke skal bli fullt så opplagt. Med tanke på hvor lite som skulle til av opptreden for at han skulle ville valget, med en historisk stor oppslutning, er det sikkert ingen som merker om han holder seg i kjelleren frem til Kamala tar over.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn