Politikk, religion og samfunn President Donald J. Trump - Quo vadis? (Del 2)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • I_L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Innlegg
    3.237
    Antall liker
    5.188
    Det fremstår enklere å ramse opp hvilke personlighetsforstyrrelser Trump ikke har, enn hvilke han har. Lista blir kortere i hvert fall.
     

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    493

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    493
    Å fortelle om og eksponere faktiske forhold er da virkelig ikke det samme som å sverte noen.
    Å tape et valg fordi du fanatisk prøver å sverte motstanderen og det viser deg at det du påstår er fabrikkert..?! Det er sverting i eksponensiell funksjon....dobbelt tap for deg selv. Snakker om svarteper 😄
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    "Everything that is bad" ?? Da ble det ikke plass til den sinnsyke hysteriske venstrevridde delen av AMERICA!?
    Trump er/var nok ille, men velger han lett fremfor.....Biden, Pelosi, Hillary...."grøss". Så er vel Biden & sønn sine ablegøyer lynraskt glemt når man bare fokuserer på å sverte Trump. Var vel slik Hillary tapte også 🙈
    Hva er det egentlig med Trump som du støtter? Vær gjerne spesifikk. Det er også interessant å høre hva Biden gjør som du anser som forkastelig. Dette er ikke et "gotcha" spørsmål, jeg er oppriktig interessert i å høre hva som tiltrekker når det gjelder Trump.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.681
    Antall liker
    1.921
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    De har alle svin på skogen, man kommer seg ikke opp og frem i politikken uten å være korrupt, kynisk og inneha psykopatiske trekk.
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Å tape et valg fordi du fanatisk prøver å sverte motstanderen og det viser deg at det du påstår er fabrikkert..?! Det er sverting i eksponensiell funksjon....dobbelt tap for deg selv. Snakker om svarteper 😄
    Er det Special Counsel investigation du tenker på her? Hvis du mener Trump kom godt ut der så tipper jeg du ikke har lest rapporten.
     

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    493
    Hva er det egentlig med Trump som du støtter? Vær gjerne spesifikk. Det er også interessant å høre hva Biden gjør som du anser som forkastelig. Dette er ikke et "gotcha" spørsmål, jeg er oppriktig interessert i å høre hva som tiltrekker når det gjelder Trump.
    Har ikke så mye til overs for Trump egentlig, men jeg finner hans motstandere og kritikere så mye værre. Dette blir så forkastelig at jeg ender opp med å støtte Trump i mangel på et fornuftig alternativ. Biden er en gammel dement løs kanon. Han kan jo ikke noe for dette selvfølgelig, men Trump fremstår oppegående i forhold. På toppen av det hele blir han mobbet og ledd av i Generalforsamlingen i FN, spesielt av den Tyske delegasjonen. Trump hadde 100% rett, og de samme Tyskerne ler ikke nå.....bare nekter å kommentere.
     

    Panama Red

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.08.2009
    Innlegg
    3.216
    Antall liker
    3.724
    Sted
    Landås
    Torget vurderinger
    1
    hva er det som er så ille med hans motstandere? Kan du prøve å være spesifikk til en forandring?
    Legg gjerne med noen linker, hvis du finner noen.
     

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    493
    hva er det som er så ille med hans motstandere? Kan du prøve å være spesifikk til en forandring?
    Legg gjerne med noen linker, hvis du finner noen.
    Trump hadde delvis rett i en enkelt ting.
    Fantastisk.
    Nei, på dette tidspunktet er mange her akkurat som den Tyske delegasjonen. Om Trump hadde løst alle problemene i verden tre ganger ville dere fortsatt ikke gitt han noe cred.
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Har ikke så mye til overs for Trump egentlig, men jeg finner hans motstandere og kritikere så mye værre. Dette blir så forkastelig at jeg ender opp med å støtte Trump i mangel på et fornuftig alternativ. Biden er en gammel dement løs kanon. Han kan jo ikke noe for dette selvfølgelig, men Trump fremstår oppegående i forhold. På toppen av det hele blir han mobbet og ledd av i Generalforsamlingen i FN, spesielt av den Tyske delegasjonen. Trump hadde 100% rett, og de samme Tyskerne ler ikke nå.....bare nekter å kommentere.
    Så du tror drumpen tenkte det ut på egen hånd - det ville vært et skup av dimensjoner

    Et forslag, les deg litt mer opp på amerikansk politikk før du karakteriserer de ulike presidentene. Presidenten står ikke alene, og akkurat det tyskerne lo av har vært amerikansk politikk siden det europeiske gasseventyret startet ( jeg antar at det er det du sikter til mht tyskernes humring overfør drump). Og det var lenge før drumpen kom inn
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Nei, på dette tidspunktet er mange her akkurat som den Tyske delegasjonen. Om Trump hadde løst alle problemene i verden tre ganger ville dere fortsatt ikke gitt han noe cred.
    Korrekt, ordet er om…. Men det gjorde han ikke, faktisk tvert om - han ødela utrolig mye relatert til verdensorden, og det sliter vi med nå og mange år fremover. Du ser det på skatteseddelen din, strømregninga, prisøkning og det hele. Bare vent til forsvarsregninga kommer i postkassen
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Jeg kan sikkert ikke så mye som deg. Disse folka står jo i valg med Trump
    Du er klar over at selv liberale Demokrater står politisk til høyre for den norske høyresiden?
    Har ikke så mye til overs for Trump egentlig, men jeg finner hans motstandere og kritikere så mye værre. Dette blir så forkastelig at jeg ender opp med å støtte Trump i mangel på et fornuftig alternativ. Biden er en gammel dement løs kanon. Han kan jo ikke noe for dette selvfølgelig, men Trump fremstår oppegående i forhold. På toppen av det hele blir han mobbet og ledd av i Generalforsamlingen i FN, spesielt av den Tyske delegasjonen. Trump hadde 100% rett, og de samme Tyskerne ler ikke nå.....bare nekter å kommentere.
    Hva er det Demokratene har gjort som er forkastelig?
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.681
    Antall liker
    1.921
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Korrekt, ordet er om…. Men det gjorde han ikke, faktisk tvert om - han ødela utrolig mye relatert til verdensorden, og det sliter vi med nå og mange år fremover. Du ser det på skatteseddelen din, strømregninga, prisøkning og det hele. Bare vent til forsvarsregninga kommer i postkassen
    Dagens
    Er denne såkalte krigen Trump sin skyld også nå?
    Inflasjonen er først og fremst skyldt av massiv pengetrykking, både Trump og Biden synder her.
     

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    493
    Du er klar over at selv liberale Demokrater står politisk til høyre for den norske høyresiden?

    Hva er det Demokratene har gjort som er forkastelig?
    Det er respektløshet for sine politiske motstandere. Bare se på ansiktet til Pelosi når hun snakker om Trump 😆
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.502
    Antall liker
    35.389
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Det er respektløshet for sine politiske motstandere. Bare se på ansiktet til Pelosi når hun snakker om Trump 😆
    Jeg har heller ingen respekt for the Donald. Han er en korrupt hvitsnippforbryter som burde vært bak lås og slå. Bare tyveriet hans av graderte dokumenter ville fått hvem som helst annen i fengsel uten videre seremoni. Jeg håper intenst lovens lange arm etterhvert manner seg opp til å gjøre det som burde vært gjort for lenge siden.

    Gjør det synspunktet meg til en «sinnsyk hysterisk venstrevridd», mener du?
     

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    493
    Jeg har heller ingen respekt for the Donald. Han er en korrupt hvitsnippforbryter som burde vært bak lås og slå. Bare tyveriet hans av graderte dokumenter ville fått hvem som helst annen i fengsel uten videre seremoni. Jeg håper intenst lovens lange arm etterhvert manner seg opp til å gjøre det som burde vært gjort for lenge siden.

    Gjør det synspunktet meg til en «sinnsyk hysterisk venstrevridd», mener du?
    Neida, du må se hvem du er og hvem Pelosi er 😉 Jeg får si som Bjørnemor sa til Morten Skogmus i Hakkebakkeskogen, "Hadde du ikke vært en liten mus, kunne du ha blitt noe stort" 😊
     

    noruego

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Innlegg
    6.562
    Antall liker
    7.089
    Hørte et intervju på BBC på veien hjem så fikk ikke med meg navnet. Men det handlet altså om en tidligere Fox News journalist som stiller i guvernørvalget i Texas siden Fox åpenbart har blitt for venstrevridd

    På spørsmål om 2020-valget var stjålet. Of course.

    På spørsmål om hvordan det kunne ha seg at alle 65 søksmål hadde blitt avvist, inklusive av Trump-utnevnte dommere. They didnt have the right evidence.

    javelnei.
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Dagens
    Er denne såkalte krigen Trump sin skyld også nå?
    Inflasjonen er først og fremst skyldt av massiv pengetrykking, både Trump og Biden synder her.
    Det skal du ikke se bort fra.
    Hans nesegruse beundring av Putin, hans forsøk på å undergrave egne institusjoner, hans forsøk på å svekke sanksjonene overfor russerne, hans forsøk på å presse ukrainerne… alt dette tolkes positivt av russerne som økte deres krigslyst og de klarte ikke å trekke seg ut fra den tanken, praten og retorikken - ingen vei tilbake
    Det kommer til å gå lang tid for enhver amerikansk president å rydde opp. Men drumpen har klart å jage alle republikanerne rett inn i QAnon land så det spørs om de noensinne kommer ut fra sine alternative virkeligheter.

    Pengetrykking kommer av feilet politikk, denne gangen i all hovedsak skapt av drumpen. Hvilken stand var amerikansk økonomi da han ble president?
     

    komfort

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2010
    Innlegg
    1.582
    Antall liker
    493
    Det skal du ikke se bort fra.
    Hans nesegruse beundring av Putin, hans forsøk på å undergrave egne institusjoner, hans forsøk på å svekke sanksjonene overfor russerne, hans forsøk på å presse ukrainerne… alt dette tolkes positivt av russerne som økte deres krigslyst og de klarte ikke å trekke seg ut fra den tanken, praten og retorikken - ingen vei tilbake
    Det kommer til å gå lang tid for enhver amerikansk president å rydde opp. Men drumpen har klart å jage alle republikanerne rett inn i QAnon land så det spørs om de noensinne kommer ut fra sine alternative virkeligheter.

    Pengetrykking kommer av feilet politikk, denne gangen i all hovedsak skapt av drumpen. Hvilken stand var amerikansk økonomi da han ble president?
    Du vet at du er på bærtur? Eller??? Noen må si det til deg🤷‍♂️. Det er veldig beleilig å skylde alt på Trump og Putin 🤡
     

    tjua

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.08.2012
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    1.740
    Sted
    Bergen
    Du vet at du er på bærtur? Eller??? Noen må si det til deg🤷‍♂️. Det er veldig beleilig å skylde alt på Trump og Putin 🤡
    Du vet at du er på bærtur? Eller??? Noen må si det til deg🤷‍♂️. Det er veldig beleilig å skylde alt på Trump og Putin 🤡
    Godt nivå på diskusjonen ser jeg. Dersom du har vettige motargument kan du kanskje prøve å argumentere istedet for å flåse avgårde. Ellers får du holde deg i potetåkern.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn