Greit. Synes bare Aurora sprer så ufattelig mye negativitet i nesten alle tråder. Greit å være uenig, men han er bare en sur bedreviter som rakker ned på alt som har med high end å gjøre. Men dette vet du nok veldig godt allerede.La oss holde Stromtank utenfor diskusjonen, og nødaggregat er temaet i denne tråden![]()
Helt grei begynnelse.1,6 kW, bensindrevet. Kan holde liv i frysebokser og ladere i noen uker. Det får være nok for nå. Neste prosjekt er å kjøpe et par jerrykanner til, og få et lite (rullerende) lager med bensin og diesel.
Mvh
Har du vakuumpakket det eller? Kjøtt mister smak og fettet harskner i fryser etter en tid. Ett år eller noe for viltkjøtt. 40 kg er jo helt spinnvilt mye.Tror ikke at jeg rekker å spise opp 40 kg rent hjortekjøtt på 3-4 dager, gitt, nesten uansett hvor mange jeg inviterer på (enkel) middag.....
Mvh
Det er vakuumpakket, ja.Har du vakuumpakket det eller? Kjøtt mister smak og fettet harskner i fryser etter en tid. Ett år eller noe for viltkjøtt. 40 kg er jo helt spinnvilt mye.
Vilt holder fryktelig mye lengre enn et år i fryseren i alle fall. Valumpakking en selvfølge.Har du vakuumpakket det eller? Kjøtt mister smak og fettet harskner i fryser etter en tid. Ett år eller noe for viltkjøtt. 40 kg er jo helt spinnvilt mye.
For ikke så lenge siden fant jeg en vakuumpakket svinestek årgang 2023 i frysen. Den ble fortært, og den var like god.Vilt holder fryktelig mye lengre enn et år i fryseren i alle fall. Valumpakking en selvfølge.
Loncin eller Gebe? Svært mange kina-produsenter bruker motorer som er knockoff av Honda.Vilt holder fryktelig mye lengre enn et år i fryseren i alle fall. Valumpakking en selvfølge.
vi har også kjøpt aggregat. Husker ikke hva det het men det er en knockoff av Honda men mye billigere. Svigerfar er min autoritet på slikt - han som kjøpte det for oss - og han sa at man skulle bruke 98 oktan og kjøre det en gang i året.