Greit. Synes bare Aurora sprer så ufattelig mye negativitet i nesten alle tråder. Greit å være uenig, men han er bare en sur bedreviter som rakker ned på alt som har med high end å gjøre. Men dette vet du nok veldig godt allerede.La oss holde Stromtank utenfor diskusjonen, og nødaggregat er temaet i denne tråden![]()
Helt grei begynnelse.1,6 kW, bensindrevet. Kan holde liv i frysebokser og ladere i noen uker. Det får være nok for nå. Neste prosjekt er å kjøpe et par jerrykanner til, og få et lite (rullerende) lager med bensin og diesel.
Mvh
Har du vakuumpakket det eller? Kjøtt mister smak og fettet harskner i fryser etter en tid. Ett år eller noe for viltkjøtt. 40 kg er jo helt spinnvilt mye.Tror ikke at jeg rekker å spise opp 40 kg rent hjortekjøtt på 3-4 dager, gitt, nesten uansett hvor mange jeg inviterer på (enkel) middag.....
Mvh
Det er vakuumpakket, ja.Har du vakuumpakket det eller? Kjøtt mister smak og fettet harskner i fryser etter en tid. Ett år eller noe for viltkjøtt. 40 kg er jo helt spinnvilt mye.
Vilt holder fryktelig mye lengre enn et år i fryseren i alle fall. Valumpakking en selvfølge.Har du vakuumpakket det eller? Kjøtt mister smak og fettet harskner i fryser etter en tid. Ett år eller noe for viltkjøtt. 40 kg er jo helt spinnvilt mye.
For ikke så lenge siden fant jeg en vakuumpakket svinestek årgang 2023 i frysen. Den ble fortært, og den var like god.Vilt holder fryktelig mye lengre enn et år i fryseren i alle fall. Valumpakking en selvfølge.