|
Jo, men da har jeg ikke mulighet til høre på spilleren det skal tas opp fra, slik at jeg kan finne starten på en melodi jeg ønsker å ta opp. Her er det altså ikke snakk om å kopiere hele kassetter over på ny kassett, bare enkelte melodier fra her og der.Hva med å bare plugge disse kassettspillerene inn i hverandre back-to-back?
Ut fra den ene (som idag går til forsterker) direkte inn i TapeIn på den andre spilleren.
Ok. Ikke så rett frem da nei.Jo, men da har jeg ikke mulighet til høre på spilleren det skal tas opp fra, slik at jeg kan finne starten på en melodi jeg ønsker å ta opp. Her er det altså ikke snakk om å kopiere hele kassetter over på ny kassett, bare enkelte melodier fra her og der.
Du vil vel få lyden fra spilleren det skal tas opp fra hvis du setter spilleren du skal ta opp på i Rec + pause ?Jo, men da har jeg ikke mulighet til høre på spilleren det skal tas opp fra, slik at jeg kan finne starten på en melodi jeg ønsker å ta opp. Her er det altså ikke snakk om å kopiere hele kassetter over på ny kassett, bare enkelte melodier fra her og der.
Så lenge du ikke har tape out buffer i preen ,, noe som var standard før i tida : (Ønsker å kopiere noe fra kassetter over på en annen kassettspiller via forsterker. Kan man koble pre out på forsterkeren direkte til tape in på en kassettspiller?
Å omtale en kassettopptaker som "record player" er å legge opp til misforståelser.Så lenge du ikke har tape out buffer i preen ,, noe som var standard før i tida : (
Da må record "kasset player ha rec out med egen buffer ( noe som flere tandberg hadde ) da koblet til pre in . Videre ,,, tape out fra kilde spiller til tape in på record player
Ja gedigen og , redigerte nå ,, godkjenner du ? : )Å omtale en kassettopptaker som "record player" er å legge opp til misforståelser.![]()
jo for den du tar opp på kobler du til forsterkeren din som vanligJo, men da har jeg ikke mulighet til høre på spilleren det skal tas opp fra, slik at jeg kan finne starten på en melodi jeg ønsker å ta opp. Her er det altså ikke snakk om å kopiere hele kassetter over på ny kassett, bare enkelte melodier fra her og der.
hva med magnetofonJa gedigen og , redigerte nå ,, godkjenner du ? : )