|
Svaret varHei, bor på Hof (Skøyen Oslo) postnr. 0280.. Har fått endel lapper med pakkehenting i posten... Står ingenting om hvor vi kan hente dem men det er post i butikk ca 70m (Rimi Hoff) fra der vi bor. På sendingsnr. står det at pakkene er sendt til coop marked Lilleaker som er nesten 6km fra der vi bor!! Hvorfor er det slik? mv
SådasåHei Odd Magnus. Det er korrekt at deres hentekontor er Lilleaker, og dette er ikke mulig å endre på. Det er styrt av bestemmelser og avtaler mellom matvarekjedene og Posten sentralt. Mvh Tove
Dette hører vel hjemme i tråden om global oppvarming.Pendler mellom Haugesund og Oslo og disponerer en leiliighet i Oslo på Skøyen.. Postnr 0280
Det er post i butikk 70m unna. Når vi får pakker må vi til Lilleaker som er 6km unna for å hente..
Spurte dette spørsmålet på posten.no's facebook side
Svaret varHei, bor på Hof (Skøyen Oslo) postnr. 0280.. Har fått endel lapper med pakkehenting i posten... Står ingenting om hvor vi kan hente dem men det er post i butikk ca 70m (Rimi Hoff) fra der vi bor. På sendingsnr. står det at pakkene er sendt til coop marked Lilleaker som er nesten 6km fra der vi bor!! Hvorfor er det slik? mv
SådasåHei Odd Magnus. Det er korrekt at deres hentekontor er Lilleaker, og dette er ikke mulig å endre på. Det er styrt av bestemmelser og avtaler mellom matvarekjedene og Posten sentralt. Mvh Tove
Hvis eg skal si én positiv ting om posten, og det er vanskelig nok, så er den appen de har fått utviklet ganske grei akkurat her. Da er det bare å scanne hentelappen, så slipper man bomturer til postkontoret. Den har i alle fall spart meg for mang en bomtur for å hente plater som ennå ikkje var ankommet...Fikk hentelapp i dag, men pakken var ikke kommet enda. Så de har ikke klart å frakte pakken 12 mil på et døgn...effektivt ja.
Har hendt at jeg har fått hentelapp, men forsendelsen var ikke kommet til det lokale postkontor...Hvis eg skal si én positiv ting om posten, og det er vanskelig nok, så er den appen de har fått utviklet ganske grei akkurat her. Da er det bare å scanne hentelappen, så slipper man bomturer til postkontoret. Den har i alle fall spart meg for mang en bomtur for å hente plater som ennå ikkje var ankommet...Fikk hentelapp i dag, men pakken var ikke kommet enda. Så de har ikke klart å frakte pakken 12 mil på et døgn...effektivt ja.
Brukervennlig er den også.
Og der ringte det jamen en til som hadde funnet nok en pakke med mitt navn i grøfta.Ble oppringt av noen i går som hadde funnet en pakke fra amazon med mitt navn på i veikanten.....!
Nå står det Bergen under ditt nick...Og der ringte det jamen en til som hadde funnet nok en pakke med mitt navn i grøfta.Ble oppringt av noen i går som hadde funnet en pakke fra amazon med mitt navn på i veikanten.....!
HA!!! Så du tror du er spesiell altså??!! Nei kom ikke her å tro noe!!Posten er artig da. For noen uker siden fikk jeg hente-sms. Tok på meg pen-dressen, kjemmet håret og gikk for å hente vinylen. Men den var dessverre levert ut til en annen kar. Jeg spurte litt beskjedent om han hadde samme navn som meg, men det hadde han ikke. Han pleide derimot å handle en hel masse fra samme firma. Heldigvis leverte han tilbake pakka, etter en tlf fra posten. Liker du litt spenning i livet? Bruk posten!