PMCs venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• M.B.S

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Antall liker
    902
    Torget vurderinger
    1
    merker at høytalerne liker det meste av musikk. Dei har også punch nok til at låter som Bury med Mire og Dybet med Lauge låter sinnsykt tøft.

Sist redigert:

M.B.S

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.04.2006
    Antall liker
    902
    Torget vurderinger
    1
    Kanskje ikke relevant i forhold til vennetråden, men verdt å skrive om. Slike tweaks som Nordost Sorte kones har jeg stort hell med for å få bedre fokus, samtidig som at alt blir mere behersket og avslappet. Setter desse helst under strømforsyningene. Nok med tre stk under hver komponent. Har kostet på meg argeste versjonen Tc.

IMG_2841.jpeg

IMG_2840.jpeg

Sist redigert av en moderator:
    • Liker
    Reaksjoner: nat

Dharmabum

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.03.2010
    Antall liker
    1.759
    Torget vurderinger
    14
    Takk for hyggelig vertskap med økologiske kanelboller og nydelig kaffe i dag @M.B.S ! Må si jeg ble veldig imponert over dine nye Prophecy1! Koste meg stort og med lukkede øyne var det dønn umulig å høre hvor høyttalerne var plassert-Tegner opp et stort og luftig lydbilde-Også med størrelsen tatt i betraktning, meget god pin point av informasjon/plassering i lydbildet, illusjonen om å ha musikerne i stua var der til de grader. Ekstremt oppløst og transparent uten å være klinisk, nei musikalitet var det hele veien. Tight og dyp bass, flott PRAT, nydelig mellomtone og diskant. Begeistret! Og det uten tilstrekkelig innspilling, kan høre tendenser til at de holder noe tilbake av den grunn, men overbevist om at det vil løsne etter egen erfaring med inspilling av nye høyttalere og de kvaliteter de viser etter selv bare ca 20 timers spilletid. En høyttaler man virkelig kan kose seg med, uanstrengt (ryddig/kontrollert/sort bakgrunn) og sååå behagelig å høre på !

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn