Det har dem. Ble utviklet til Peter Thomas sin 60 års dag.Visste ikke at dei hadde egne forsterkere. Det burde jo være bra til høytalerne skulle en tro.
Både Bladelius og Cayin (som jeg har mest erfaring med ) Fungerer utmerket. Naim gjør seg heller ikke bort! Kundene som har kjøpt den nye Prophecy serien har et stort spekter av forsterkere: Bladelius (inkludert spesialbygde 220W Klasse-A mono, Naim, Cayin, Devialet, Gryphon, Solution, ch precision, Burmester, Bryston mm.Har hørt rykter om at Bladelius skal være topp med Pmc. Det kan av og til være lurt å sjekke litt og teste litt forskjellig frem til en treffer med en super Match. Er fornøyd med det jeg har, men ser vel egentlig etter en bra integrert som kan erstatte mine separate komponenter. Må vel spare lenge for å få råd til det jeg ønsker meg. Rega Osiris hadde vært spennende å prøvd.
Jeg glemte å nevne McIntosh. Fungerer bra. Varm og lettflytende. Men er ikke dynamikens mestere. men tonalt så spiller det flott!Hei har tenkt lenge på at jeg vil bytte høyttalere og PMC har noen modeller av inntres prophecy 7 og 9
og med god mulighet for godkjenning av fruen i huset. jeg har en Mcinthos ma 352. er det noen som har noen erfaring med den kombo?
Vet ikke om du har sett annonsen? Men jeg har et par demo B-vare Prophecy 7 til salgs: https://www.hifisentralen.no/forumet/classifieds/b-vare-pmc-prophecy-7-sort.255905/Hei har tenkt lenge på at jeg vil bytte høyttalere og PMC har noen modeller av inntres prophecy 7 og 9
og med god mulighet for godkjenning av fruen i huset. jeg har en Mcinthos ma 352. er det noen som har noen erfaring med den kombo?