PMCs venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• p-funk

Medlem
    Ble medlem
    15.06.2015
    Antall liker
    14
    Hei har tenkt lenge på at jeg vil bytte høyttalere og PMC har noen modeller av inntres prophecy 7 og 9
    og med god mulighet for godkjenning av fruen i huset. jeg har en Mcinthos ma 352. er det noen som har noen erfaring med den kombo?

• Liker
    Reaksjoner: nat

nat

Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.438
    Torget vurderinger
    7
    Har hørt rykter om at Bladelius skal være topp med Pmc. Det kan av og til være lurt å sjekke litt og teste litt forskjellig frem til en treffer med en super Match. Er fornøyd med det jeg har, men ser vel egentlig etter en bra integrert som kan erstatte mine separate komponenter. Må vel spare lenge for å få råd til det jeg ønsker meg. Rega Osiris hadde vært spennende å prøvd.
    Både Bladelius og Cayin (som jeg har mest erfaring med ) Fungerer utmerket. Naim gjør seg heller ikke bort! Kundene som har kjøpt den nye Prophecy serien har et stort spekter av forsterkere: Bladelius (inkludert spesialbygde 220W Klasse-A mono, Naim, Cayin, Devialet, Gryphon, Solution, ch precision, Burmester, Bryston mm.

nat

Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.438
    Torget vurderinger
    7
    Hei har tenkt lenge på at jeg vil bytte høyttalere og PMC har noen modeller av inntres prophecy 7 og 9
    og med god mulighet for godkjenning av fruen i huset. jeg har en Mcinthos ma 352. er det noen som har noen erfaring med den kombo?
    Jeg glemte å nevne McIntosh. Fungerer bra. Varm og lettflytende. Men er ikke dynamikens mestere. men tonalt så spiller det flott!
    352 er etter det jeg husker ikke utgangstrafoer? Så den vil nok spille mer dynamisk. Når det kommer til effekt. Så burde det være mer enn nok med krefter!

nat

Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.438
    Torget vurderinger
    7
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn