Stupedama
Vedlegg
-
40.3 KB Visninger: 302
|
Hvorfor ikke?Lyngen skrev:Hva er vitsen med slike nesten totalt unyttige tråder? Har du ikke heller noen musikalske godbiter å komme med Pedal?
Om aktiviteten på coveret til Buttshakers er sport? La oss nå se: Her er fysisk aktivitet, det kreves teknikk, utstyr, øvelse, den kan utøves i konkurranseform, resultatet er målbart og man må være flere enn én. Altså en typisk lagidrett. Kjør på!ErosLoveking skrev:Hvor langt drar vi "sports"-termen?? ;D ;D ;D
Wiki: Milli Jackson may be most famous in the internet age for her album covers, which frequently appear on "worst ever" lists. E.S.P. (Extra Sexual Persuasion) features Jackson peering into a crystal ball that accentuates her cleavage; Back to the Shit depicts Jackson on a toilet, straining to (presumably) defecate.Jaerbu skrev:En god tråd må alltid ha litt OT....
Synes faktisk at dette ble en veldig morsom tråd.Lyngen skrev:Hva er vitsen med slike nesten totalt unyttige tråder? Har du ikke heller noen musikalske godbiter å komme med Pedal?
Okei nok synes jeg. Men historeløsheten er beklagelig. Da The aller værstes album kom ut het pastillene "Saltpastiller" - og coveret på plata er da en ripp off av en saltpastilleske. I de senere år har man forandret navnet fra Saltpastiller (som var et meget godt navn på salte pastiller) til det helt idiotiske "Stupedama." TAV må rotere i sine graver med en hastighet på godt over 45rpm.Lyngen skrev:Hva er vitsen med slike nesten totalt unyttige tråder? Har du ikke heller noen musikalske godbiter å komme med Pedal?
Hæ? Her drar jeg frem kremen av min elemente samlig..Åsså insinuerer du att jeg har dårlig smak!? Fyttifaen, folk nå til dags....ErosLoveking skrev:@ Jaerbu. Hvis noe som helst av dette kommer fra din egen samling, blir jeg litt bekymret.......![]()
![]()
![]()