|
Jeg har lest at det faktisk er skikkelig gode saker, noe som jo er noget uvanlig til Biltema å være. Jeg har svært stor betalingsvilje for godt verktøy, men akkurat pipenøkkelsett er for meg såpass lite i bruk uansett at jeg gikk for Biltema sitt uten å vurdere alternativene.Pink_Panther skrev:Hvis du kjøper et slikt sett for å bruke det en gang iblandt så er Biltemasettet bra. Verktøyet fra Biltema med 10 års garanti holder god kvalitet.
Det finnes da faktisk folk med ordenssans, som tørker olje og skitt av verktøyet etter bruk, og som henger det pent tilbake på plassen sin etterpå, - syke syke mennesker !! ;DPink_Panther skrev:Det viktigste er å ha riktig verktøy. Verktøy skal brukes til det det er ment til, ikke henge på veggen til pynt. Noe av det latterligste jeg ser er dyrt, ubrukt verktøy sirlig plassert der hvor flest ser det i garagen/boden.
Jeg har hørt om slike mennesker. Ubegripelig.Spiralis skrev:Det finnes da faktisk folk med ordenssans, som tørker olje og skitt av verktøyet etter bruk, og som henger det pent tilbake på plassen sin etterpå, - syke syke mennesker !! ;DPink_Panther skrev:Det viktigste er å ha riktig verktøy. Verktøy skal brukes til det det er ment til, ikke henge på veggen til pynt. Noe av det latterligste jeg ser er dyrt, ubrukt verktøy sirlig plassert der hvor flest ser det i garagen/boden.
Hva med dyrt ubrukt hifiutstyr?Pink_Panther skrev:Det viktigste er å ha riktig verktøy. Verktøy skal brukes til det det er ment til, ikke henge på veggen til pynt. Noe av det latterligste jeg ser er dyrt, ubrukt verktøy sirlig plassert der hvor flest ser det i garagen/boden.
:-XGubra skrev:Hva med dyrt ubrukt hifiutstyr?Pink_Panther skrev:Det viktigste er å ha riktig verktøy. Verktøy skal brukes til det det er ment til, ikke henge på veggen til pynt. Noe av det latterligste jeg ser er dyrt, ubrukt verktøy sirlig plassert der hvor flest ser det i garagen/boden.
;D
Finnes det ???Gubra skrev:Hva med dyrt ubrukt hifiutstyr?Pink_Panther skrev:Det viktigste er å ha riktig verktøy. Verktøy skal brukes til det det er ment til, ikke henge på veggen til pynt. Noe av det latterligste jeg ser er dyrt, ubrukt verktøy sirlig plassert der hvor flest ser det i garagen/boden.
;D
Gubra skrev:Hva med dyrt ubrukt hifiutstyr?
;D