Pickupskifte

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.933
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Eg har ei grei samling av pickupar. Eigentleg burde eg klare meg med ein svinaktig god til same pris som dei eg har til saman, men eg har aldri greidd å bestemme meg. Og når eg er i humør til å høyre på ulike musikksjangrar, eller skal prøve ut ein ny riaa, er det godt å kunne byte på litt. Men no ser eg at alder og sjukdom gjer at det vert mykje styr med pickupskift. Før gjekk dette lett, men i dag brukte eg nesten ein time på å få det rett. No gjekk eg frå gamle, gode Denon 103
til den mykje betre AudioTechnica AT33 SA. Og no vert det lenge til eg skiftar. Topp-pickupen min er Kiseki Blå (nyutgåva) som eg normalt brukar når det er påske, jul eller anna langtidsfri der eg kan fordjupe meg. Så har eg nokre andre gode pickupar som sjeldan brukast.
Er det andre med mange pickupar som dei skiftar på? Eller satsar de på ein de likar veldig godt?

t-roten

Emigrant…
Ble medlem
30.09.2015
Antall liker
15.788
Sted
London
Må si at mitt valg av Technics spiller, er delvis fordi den kommer med arm med løst headshell. Har ikke tålmodighet og fingerferdighet for å drive å justere på arm om og om igjen. Har selv bare tre pickuper i dag og bytter ikke ofte, men et bytte tar under fem minutter.
Gjetter at bytte til arm med denne muligheten ikke er aktuell?

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.167
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Ja, her skiftes det mellom tre. Ortofon Windfeld, Cadenza Bronze og Koetsu Rosewood Signature. Kan virke råflott, men jeg har fortsatt glede av å oppleve forskjellene på disse. Hvis jeg måtte klare meg med en av dem ville det bli Bronze, men nå tenker jeg heller å gå motsatt vei. Jeg har jo fremdeles tre spillere, og Denon DL110 står på en Kenwood-spiller på loftet. Jeg har aldri eid en AudioTechnica pickup, og vurderer nettopp AT33SA som ekstra reserve.

Sist redigert:

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.913
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
AT33SA er å få tak i enn så lenge. Arvtakeren heter AT33xMLB.

Utbyttbart hodeskall her og. AT33PTG/II til alt unntatt gamle monoplater der en AT-VM510CB gjør jobben, og en AT-VM95SP spiller steinkakene.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.933
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Må si at mitt valg av Technics spiller, er delvis fordi den kommer med arm med løst headshell. Har ikke tålmodighet og fingerferdighet for å drive å justere på arm om og om igjen. Har selv bare tre pickuper i dag og bytter ikke ofte, men et bytte tar under fem minutter.
Gjetter at bytte til arm med denne muligheten ikke er aktuell?
Eg har ekstra shell til Kuzma 12" armen min, men er ikkje så stø på handa, og ser ikkje så godt som før. Og så har eg ikkje råd til tilsvarande god arm med standard shell. Men god lyd, det har eg.

PederP

Æresmedlem
Ble medlem
27.04.2019
Antall liker
31.702
Sted
Nordvest på Jæren
Torget vurderinger
8
Fleire platespelarar og RX-1500 med fleire armar gjer det litt enklare å høyre på ulike pickuppar når eg måtte ønske, men eg har jo 10+ gode mc-pickuppar på reservebenken som nå og då får litt speletid. Fleire av dei er montert i headshell og tilpassa ein av armane, så då er bare å justere sporingskraft og antiskating. Dersom det er ein som kjem frå eska, er det bare å ta seg god tid med godt lys, gode briller og ein protraktor. Heldigvis er eg rimeleg stødig på hendene enda.

Topp Bunn