BT skrev:
kasol skrev:
Muller presiserer at de som ikke har kommet frem ser sant: Han sa følgende
Mandag ble Mueller sparket etter å ha kommet med seksuelle trakasseringer overfor landslagsløperen Haugli i forbindelse med en middag i Berlin 31. oktober.
Det har kommet forskjellige versjoner på trykk i norske aviser, men ifølge Mueller stemmer ingen av disse. Dette hevder Mueller i et stort intervju i Se og Hør i dag.
Avviser tidligere sitater
- Det er direkte løgn det som er kommet frem i media til nå. Jeg vil ved en eventuell rettssak kunne bevise eksakt hva som ble sagt - og av hvem. Foranledningene for mine utsagn ved middagsbordet, var noe løperne tidligere hadde fleipet med om Maren. Jeg sa ordrett til Maren: «I heard you are good at sucking cock?», og så la jeg til: «So are you?», sier Mueller i et intervju med Se og Hør som kom på gaten i dag.
ja dette var jo myyyye bedre enn det som har kommet frem før
Syntes han vra høflig som gnei det inn med å kreve ett svar.......som prikken over i'en liksom
Mistet han jobben på grunn av dette?
Enkelte damer tåler bare ikke å få skryt.
Jeg kunne til nød skjønt det dersom han hadde sagt at hun var dårlig til dette.
Dersom dette stemmer med virkeligheten er det kanskje ikke så rart at enkelte antyder at det kan forekomme vikarierende motiver. .
Det ER sosialt sett
totalt uakseptabelt at en trener forholder seg på denne måten til en ung, kvinnelig utøver. Og det ser ut som BT er om lag like nedsnødd. Det må kunne gå an å ha to tanker i huet samtidig. Utøveren har, så langt jeg ser det, ikke gjort NOE SOM HELST galt i den situasjonen. Det kan være mange grunner til at hun reagerte som hun gjorde, og en reprimande var helt i orden overfor den gamle grisen.
Så ditt patetiske forsøk på humor faller platt til jorden, BT.
Men jeg finner det uansett urimelig å sparke en trener for å være en gammal gris.
Jeg finner det dog betydelig mer urimelig å henge ut Maren Haugli. hun er jo utsatt for rene hetskampanjen blant enkelte. Dessverre underbygger jo dette at det må stauteres visse eksempler for å klargjøre at menn fortsatt har langt igjen før de blir voksne nok til å omgås kvinner uten maktarroganse.
Honkey