K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Ok. Takk for info. 1-9 gjelder
|
Takk. Glemte det i går, jeg.Finner bare en utgave jeg Who's Next by The Who on Spotifythe who`s next
tror de har denne i minst to utgaver. styr unna remastred og gå for orginalen. har ikke tilgang til spoty på noen dager. noen som gidder å poste en link. dazed? Please!
Vis vedlegget 225876
Spor 1-9 hører vel til orginalen, men det står remixed bak 4 av sangene.![]()
Jeg likte ikke forrige runde p.g.a. alt bråket rundt "Lyngen", men det som jeg fikk bakoversveis av var da Høvdingen slettet 16 innlegg, litt sånn uten videre med en glatt henvisning til regelverket. Helt harmløse saker. Og skal vi ta det bokstavelig, og det må vi jo, så er det en sterk innskrenkning av vår ytringsfrihet i denne tråden og dermed hele HFS. Og dét liker jeg dårlig.
Flg. har eksempelvis ikke blitt slettet (sitater hentet fra denne ukens diskusjon i en annen tråd og en omtale av en debattant):
"....en gjennomført 100% storkjeftet egoistisk drittsekk.".
"...., kanskje på tide å oppsøke en lege snart?".
Og det var ikke humoristisk ment, hvis noen trodde dét! Hvorfor slettes ikke dette og debattantene utestenges/gis en advarsel, Høvdingen? Dette kunne man aldri ha skrevet i noen publikasjoner i Norge, en slik omtale av andre mennesker.
Vel, for å gjøre det kort, jeg har kommet til den konklusjonen at det er bedre å være med og å kunne si sin mening, enn å melde seg inn i Østersklubben.
Tar denne, hvis den ikke har vært nominert tidligere:
Calvin Russell - A Crack in Time
Vis vedlegget 226101
Jeg er en av de som har syndet og nominert en plate som ikke er på WiMP. Jeg har bare gratis abonementet på Spotify selv og har i det lengste prøvd å finne noe som er både på Spotify og WiMP. Synd om du trekker deg på grunn av dette. Jeg skal finne noe som er begge steder neste gang, for jeg vet selv at de gangene jeg har trukket en plate som bare er på Spotify så får jeg ikke hørt så mye på den. Jeg får heller ikke hørt på den på anlegget hjemme om jeg da ikke gidder å koble på PC'en, men ungår heller ikke da reklamen. Karakteren kan da lett bli ett knepp og to dårliger enn den ellers kunne blitt, men jeg tar sjangsen denne gangen...Hadde tenkt å melde meg på,men tre av de nominerte platene er ikke å finne i wimp,så da tror jeg at jeg avventer til neste runde.(Har riktignok tre av de andre her på cd i samlinga,men kan jo ikke gutse på å få trukket akkurat de).Følger med fra sidelinja denne gangen.
mvh.s,
Nei du har ikke "syndet" Eviledorf.Reglene er klare,musikken til stafetten må finnes på Spotify.Nå valgte jeg wimp fordi jeg fikk kjøpt det som kontantkort hos Platekompaniet.Nå er slike kort for Spotify å få kjøpt for en hundrings for en måned på Kiwi.Så det er mulig jeg går for en slik løsning neste gang.Tiden blir litt knapp nå da jeg skal ut og reise i dag.Jeg er en av de som har syndet og nominert en plate som ikke er på WiMP. Jeg har bare gratis abonementet på Spotify selv og har i det lengste prøvd å finne noe som er både på Spotify og WiMP. Synd om du trekker deg på grunn av dette. Jeg skal finne noe som er begge steder neste gang, for jeg vet selv at de gangene jeg har trukket en plate som bare er på Spotify så får jeg ikke hørt så mye på den. Jeg får heller ikke hørt på den på anlegget hjemme om jeg da ikke gidder å koble på PC'en, men ungår heller ikke da reklamen. Karakteren kan da lett bli ett knepp og to dårliger enn den ellers kunne blitt, men jeg tar sjangsen denne gangen...Hadde tenkt å melde meg på,men tre av de nominerte platene er ikke å finne i wimp,så da tror jeg at jeg avventer til neste runde.(Har riktignok tre av de andre her på cd i samlinga,men kan jo ikke gutse på å få trukket akkurat de).Følger med fra sidelinja denne gangen.
mvh.s,
Jepp, vi legger det bak oss!Først: Jeg er enig i at det er uheldig, det som skjedde i forrige runde, men jeg velger å tro at det som ble gjort av redaksjonen, var på bakgrunn av vurderinger som stikker dypere enn HFS' regelverk. Jeg oppfordrer til å la det ligge og stoppe den diskusjonen her. Stafetten skal fortsette å være HFS' hyggeligste, morsomste og mest interessante tråd, hvis jeg frå det som jeg vil.
får jeg platen din, skal du få svi. Hvilket menneske er du som liker musikk med sølvfarvet gitar? For en hatt på coveret. Er det din og så videreJepp, vi legger det bak oss!Først: Jeg er enig i at det er uheldig, det som skjedde i forrige runde, men jeg velger å tro at det som ble gjort av redaksjonen, var på bakgrunn av vurderinger som stikker dypere enn HFS' regelverk. Jeg oppfordrer til å la det ligge og stoppe den diskusjonen her. Stafetten skal fortsette å være HFS' hyggeligste, morsomste og mest interessante tråd, hvis jeg frå det som jeg vil.
Stafetten er virkelig artig, med en masse forskjellige synspunkter som fremkommer. Og, er det ett område jeg har brukt energi på i diskusjoner de siste ca. 40 årene med mine gode barndomsvenner, så er det musikk. Vi har svidd av, og svir fortsatt av, massevis av kroner på vinyl (og HiFi). Dette er imidlertid bare utviklende, så lenge vi tar ballen (utgivelsen) og aldri mannen.
Har du en link? Jeg finner den ikke.jeg nominerer denne: Morgion - Solinari (1999)
Vis vedlegget 226203
Det er en gjenutgivelse som ligger på spotify; det er de 7 første spora på cd1 som gjelder.
glemte den; klikk på tittel....Har du en link? Jeg finner den ikke.jeg nominerer denne: Morgion - Solinari (1999)
Vis vedlegget 226203
Det er en gjenutgivelse som ligger på spotify; det er de 7 første spora på cd1 som gjelder.
Burde ikke være noe problem.Gulp.. Ser at jeg har glemt å legge ut link til albumet jeg nominerte, men det spørsmålet er vel avklart?
Er ikkje utenkelig at the reaper i meg må fram denne gangenDersom du ikke tåler å høre at andre misliker (kanskje hardt og intenst) skiva du nominerer, ikke meld deg på...
jeg er grettenHmmm
Ser det er mye "spennende" på menyen denne gangen, så eg tillater å sitere meg sjøl fra forrige runde, i et forsøk på å være proaktiv og å unngå muggen stemning
Er ikkje utenkelig at the reaper i meg må fram denne gangenDersom du ikke tåler å høre at andre misliker (kanskje hardt og intenst) skiva du nominerer, ikke meld deg på...
Ser fram til en runde med gode diskusjoner og solid takhøyde !
jeg er grettenHmmm
Ser det er mye "spennende" på menyen denne gangen, så eg tillater å sitere meg sjøl fra forrige runde, i et forsøk på å være proaktiv og å unngå muggen stemning
Ser fram til en runde med gode diskusjoner og solid takhøyde !