Musikk og Hi-Fi På tide med boikott av SPOTIFY?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • U

    Utgatt24668

    Gjest
    det beste imun forsvar man kan få, får man ved mosjon, kost og ha en hund. . kanskje ikke bøtte en del alkohol som en del nordemnn er glad i, helper på det og. tror det har mer effekt enn en vaksine noensinne vil på et imunforsvar. de eneste jeg kjenner i dag som har\er innlagte er vaksinerte helsepersonell. så jeg tror forsatt ikke på denne vaksinen. som sagt mitt valg og tro på hva jeg vil. . polio og andre utprøvde vaksiner er noe annet. det er min menig enten du liker det eller ikke. jeg kjenner til folk som har vært vaksinerte på min alder som også er døde.
    Takk for ærligheten din. Selv om du er skeptisk til vaksinen så vær fortsatt obs på at argumentene til Malone er på båten. Du trenger ikke å kjøpe det rått.

    Ja, flere har dødd med vaksinen - ikke av.
     

    vega jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2011
    Innlegg
    1.370
    Antall liker
    1.185
    Sted
    bærum
    Torget vurderinger
    3
    Takk for ærligheten din. Selv om du er skeptisk til vaksinen så vær fortsatt obs på at argumentene til Malone er på båten. Du trenger ikke å kjøpe det rått.

    Ja, flere har dødd med vaksinen - ikke av.
    jeg har ikke sett den episoden selv så. men jeg tror jeg skal stå over den . takk for info.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    I tilfelle noen føler at de har litt lite vann på mølla si i dag.

     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.174
    Torget vurderinger
    2
    Har Spotify redaktøransvar?
    Det finnes sannsynligvis gode argumenter både for og i mot. Det som er sikkert, er at Spotify i det minste har valgt å merke en god del sanger med "EXPLICIT" (i det senere kun en liten E), i fall det kunne komme til å støte det sarte amerikanske etablissement. At de så ikke har noen form av merking på sterkt kontroversielle podcaster, blir i en sånn sammenheng litt underlig, kanskje. Det er ikke bare artister som reagerer overfor valget av avtaler med leverandører av podcaster, også ansatte, leger og andre har presentert sine bekymringer.


    En ting som gjør det hele ekstra vanskelig, er den økonomiske modellen; mens enkelte får utbetalt en sum på intet mindre enn 100 millioner dollar (!!) uavhengig av popularitet, blir artistene avspist med knapper og glansbilder, direkte målt ut fra antall avspillinger. Jeg kan forstå at artistene blir forbannet av flere årsaker, egentlig. Spotify kan komme til å få en heftig bakrus, i fall dette artistopprøret sprer seg.
     
    Sist redigert:

    rolfb*123

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.08.2008
    Innlegg
    612
    Antall liker
    560
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Har Spotify redaktøransvar?
    Det finnes sannsynligvis gode argumenter både for og i mot. Det som er sikkert, er at Spotify i det minste har valgt å merke en god del sanger med "EXPLICIT" (i det senere kun en liten E), i fall det kunne komme til å støte det sarte amerikanske etablissement. At de så ikke har noen form av merking på sterkt kontroversielle podcaster, blir i en sånn sammenheng litt underlig, kanskje. Det er ikke bare artister som reagerer overfor valget av avtaler med leverandører av podcaster, også ansatte, leger og andre har presentert sine bekymringer.


    En ting som gjør det hele ekstra vanskelig, er den økonomiske modellen; mens enkelte får utbetalt en sum på intet mindre enn 100 millioner dollar (!!) uavhengig av popularitet, blir artistene avspist med knapper og glansbilder, direkte målt ut fra antall avspillinger. Jeg kan forstå at artistene blir forbannet av flere årsaker, egentlig. Spotify kan komme til å få en heftig bakrus, i fall dette artistopprøret sprer seg.
    Har aldrig likt Spotify, mest på grunn av dritt lyd:))
    Niel Young er sjef.

    Mvh.
    Rolf
     

    vega jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2011
    Innlegg
    1.370
    Antall liker
    1.185
    Sted
    bærum
    Torget vurderinger
    3
    ja lyden er som så på de fleste streaming tjenester og det beste man får er vel fysisk format:) selv leter jeg som regel etter 1 cd utgivelse når jeg vil ha noe. youtube er like god på lyd som spotify . og der finner man alt. slipper og skrive seg opp og slipper spam mails.
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.174
    Torget vurderinger
    2
    Har aldrig likt Spotify, mest på grunn av dritt lyd:))
    Niel Young er sjef.

    Mvh.
    Rolf
    Nja... Spotify Connect med full oppløsning via en god DAC, spiller faktisk overbevisende godt.
    Og jeg er veldig glad i en del av det Neil Young har gjort, jeg også. Enkelte av låtene tilhører den lille, eksklusive klubben med evig kjærlighet. :)
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.519
    Antall liker
    9.669
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Sannheten ligger nok et sted mellom de som lovpriser vaksinen og de som hater den.
    Den fungerer ikke mot smitte og reduserer behovet for sykehusinnleggelse men er i utgangspunktet ikke nødvendig med mindre du er skrøpelig og gammel.
    Forøvrig bidrar den til å forlenge pandemien, skaper grobunn for mutasjoner og generelt reduserer immunforsvaret til de som tar den.
    Så det du sier er at det beste er at alle dør med en gang? USA har passert 900.000 døde nå, 3 ganger så mange som i 2. verdenskrig. Og ca 6 ganger så mange dør ukentlig i i forhold til befolkning som Norge, hvor langt flere er vaksinert. Trippelvaksinerte har ca 1% så mye sjanse for å dø av omicron som uvaksinerte. Ja, vaksiner er jammen tvilsomme greier som vi bør benytte sjansen til å snakke ned i sosiale medier så ofte som mulig basert på tvilsom fortolkning av enkle fakta.
     

    Harry Stoteles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2020
    Innlegg
    2.620
    Antall liker
    2.742
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    0
    Typisk postmodernist. Alt er like greitt. Folk kan gjere det som fell dei inn, og ombestemme seg når som helst.
    Det er mulig det fins noen postmodernister som mener det du skriver her, men jeg er ikke sikker på hvem det skulle være. Faktisk har jeg aldri lest en postmodernist som mener alt er like greit og at ingenting er bedre enn noe annet.
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.713
    Antall liker
    11.174
    Torget vurderinger
    2
    ja lyden er som så på de fleste streaming tjenester og det beste man får er vel fysisk format:) selv leter jeg som regel etter 1 cd utgivelse når jeg vil ha noe. youtube er like god på lyd som spotify . og der finner man alt. slipper og skrive seg opp og slipper spam mails.
    Får aldri spam fra Spotify, og brukergrensesnittet er svært bra.
    Har ingenting i mot youtube, heller, men i bruk er det gaslight (i alle fall slik jeg opplever det) :)
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.519
    Antall liker
    9.669
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    jeg lurer på hvor mange her inne som angrer på at de kjører tesla nå???
    Jeg har to prinsipper når det gjelder elbil:

    Jeg kjøper ikke en miljøvennlig bil av en fyr som bruker penger han har tjent på de til å sende milliardærer ut i verdensrommet.
    Jeg kjøper ikke biler produsert av verdens mest forurensende industri i Kina.

    Har bestilt en Skoda Enyaq. Som nordmenn er vi ekstremt tjent med å støtte europeisk industri. Av samme grunn strømmer jeg fra franske Qobuz som både er europeisk og ikke eid av en drittsekk.
     
    Sist redigert:

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.695
    Antall liker
    5.877
    Jeg har to prinsipper når det gjelder elbil:

    Jeg kjøper ikke en miljøvennlig bil av en fyr som bruker penger han har tjent på de til å sende milliardærer ut i verdensrommet.
    Jeg kjøper ikke biler produsert av verdens mest forurensende industri i Kina.

    Har bestilt en Skoda Enyaq. Som nordmenn er vi ekstremt tjent med å støtte europeisk industri. Av samme grunn strømmer jeg fra franske Qobuz som både er europeisk og ikke eid av en drittsekk.
    Og telefonen din er laget i hvilket land tror du?
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.519
    Antall liker
    9.669
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    I know. So what? Whatsaboutism. Skal det forhindre oss i å gjøre det vi kan når vi har et valg? Rett og slett et tåpelig argument. Valg er nettopp det det dreier seg om dersom vi ønsker å påvirke verden. Mener du for alvor at fordi verden er et jævlig sted skal vi bare drite i alt og legges oss på laveste mulige multiplum? Man støtter norske produkter når man kan. Og kan man ikke, støtter man europeisk, jeg ser etter Made in EU når jeg kjøper klær. Og kan man heller ikke det, ser man etter produkter laget i ett eller annet rimelig demokratisk land som trenger støtte.

    Det skjer heldigvis en del tilbakesourcing i disse tider, og neste gang jeg bytter telefon kommer jeg til å se litt på hva som er laget hvor. Og uansett, utslippet ved å lage en bil er av noe annen dimensjon enn ved å lage en telefon.
     
    Sist redigert:

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.695
    Antall liker
    5.877
    I know. So what? Whatsaboutism. Skal det forhindre oss i å gjøre det vi kan når vi har et valg? Rett og slett et tåpelig argument. Valg er nettopp det det dreier seg om dersom vi ønsker å påvirke verden. Mener du for alvor at fordi verden er et jævlig sted skal vi bare drite i alt og legges oss på laveste mulige multiplum?

    Det skjer heldigvis en del tilbakesourcing i disse tider, og neste gang jeg bytter telefon kommer jeg til å se litt på hva som er laget hvor. Og uansett, utslippet ved å lage en bil er av noe annen dimensjon enn ved å lage en telefon.
    Man har alltid et valg, Fairfphone er en bra europeisk tlf.
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.519
    Antall liker
    9.669
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Nemlig. Man har alltid et valg og det var hele mitt poeng.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.605
    Antall liker
    1.863
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Så det du sier er at det beste er at alle dør med en gang? USA har passert 900.000 døde nå, 3 ganger så mange som i 2. verdenskrig. Og ca 6 ganger så mange dør ukentlig i i forhold til befolkning som Norge, hvor langt flere er vaksinert. Trippelvaksinerte har ca 1% så mye sjanse for å dø av omicron som uvaksinerte. Ja, vaksiner er jammen tvilsomme greier som vi bør benytte sjansen til å snakke ned i sosiale medier så ofte som mulig basert på tvilsom fortolkning av enkle fakta.
    Vi snakker om promillesjanse her og det gjelder først og fremst hvis du har underliggende sykdommer og er gammel.
    Verden går inn i en eldrebølge og vi er for mange i verden.
    Så til det beste for hele menneskeheten hvis vi blir kvitt noen

    Og ja, trippelvaksinerte har kanskje 1% sjanse ift uvaksinerte, men når vi allerede er på promiller så kan det like så godt være en avrundingsfeil.
    Typisk mennesker å velge den enkleste veien, et stikk (eller tre) og alt blir bra.

    p.s USA er det mest medisinerte samfunnet by far, kanskje det har en sammenheng med dødstallene?
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.384
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Det er ganske mange som har underliggende sykdommer og/eller er gamle. Gamle er alle over 50 tror jeg vi fikk fastslått i den evigvarende coronatråden på off topic.
     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.519
    Antall liker
    9.669
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Tja. Kanskje i den grad de bruker medisiner til å dempe sin noe usunne livsførsel, så kan det være et poeng. Men plenty sunne, uvaksinerte, stryker også med, til ettertanke for de som satser på sunn livsstil. Lett å finne info om det. Hovedproblemet er for lav vaksinasjonsgrad, liten grunn til å lete etter andre forklaringer.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.106
    Antall liker
    9.413
    Pytt, pytt, det er jo bare noen ubetydeligheter av noen gamlinger som trekker seg ut. Ingen bryr seg om det.
     

    1/2 Tam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2015
    Innlegg
    6.695
    Antall liker
    5.877
    Man har alltid et valg, Fairfphone er en bra europeisk tlf.
    I know. So what? Whatsaboutism. Skal det forhindre oss i å gjøre det vi kan når vi har et valg? Rett og slett et tåpelig argument. Valg er nettopp det det dreier seg om dersom vi ønsker å påvirke verden. Mener du for alvor at fordi verden er et jævlig sted skal vi bare drite i alt og legges oss på laveste mulige multiplum? Man støtter norske produkter når man kan. Og kan man ikke, støtter man europeisk, jeg ser etter Made in EU når jeg kjøper klær. Og kan man heller ikke det, ser man etter produkter laget i ett eller annet rimelig demokratisk land som trenger støtte.

    Det skjer heldigvis en del tilbakesourcing i disse tider, og neste gang jeg bytter telefon kommer jeg til å se litt på hva som er laget hvor. Og uansett, utslippet ved å lage en bil er av noe annen dimensjon enn ved å lage en telefon.
    Ingen ting av spørsmålene dine har jeg sagt, snarere tvert i mot. Jeg gav et provoserende spørsmål med vilje for å understreke hvor vanskelig det er å følge prinsippet ditt.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Jeg tviler ikke på vaksiner, men jeg rasende på myndigheter som pusher vaksiner som løsningen når det ikke er løsningen.

    Å lage et samfunn med A og B-lag basert på om du er vaksinert er 100 % forkastelig.


    Neil Young holder på med selvpromotering overfor fansen.

    La han stikke av.
     

    Pål gundersen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2020
    Innlegg
    1.922
    Antall liker
    2.495
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    7
    Kunne godt boikottet TIDAL også for min del nå. Det mqa greiene ødelegger jo allt sammen. Hadde jeg hatt en annen preamp enn naden (med streamer) så hadde jeg funnet på noe annet. 🥵
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Det finnes opplagt en del man ikke liker på internet, internet bidrar til at folk kan spre feilinformasjon, propaganda og det som verre er. Den naturlige reaksjonen er naturligvis da å boikotte internet. Lykke på reisen folkens
     

    ymir

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2013
    Innlegg
    5.304
    Antall liker
    4.994
    Torget vurderinger
    2

    Veikt

     
    Sist redigert:

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.106
    Antall liker
    9.413
    .
     

    Ares

    Medlem
    Ble medlem
    23.10.2016
    Innlegg
    12
    Antall liker
    7
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Hva er egentlig problemet?
    Om Neil Young ikke vil ha musikken sin der så la han være. Personlige politiske standpunkt er ganske irrelevante.
    For min del hører eg ikke på musikken hans uansett.

    Om en tror på alt som er utgitt i NRK/VG etc er den fulle sannhet og ingenting annet, er man like naiv som 'konspirasjonsteoretikere' som er helt på motsatt side.
    Det er alltid to sider av en sak og flere måter å se ting på.

    Er man ikke voksen nok til å skjønne det, og akseptere at folk har forskjellige meninger, så søk om opptak i barnehagen, siden det er der en hører hjemme.

    Det er uten tvil mye søppel på internett om Corona, men ingen av sidene i den diskusjonen har rent mel i posen på noen måte
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.068
    Antall liker
    3.049
    Torget vurderinger
    2
    Det finnes opplagt en del man ikke liker på internet, internet bidrar til at folk kan spre feilinformasjon, propaganda og det som verre er. Den naturlige reaksjonen er naturligvis da å boikotte internet. Lykke på reisen folkens
    Dette er ikke et argument, alle vet at Internettet er fylt opp av mentalt søppel. Poenget er at Spotify kan velge å fjerne noe av det, men lar det være.
     

    superhkm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Innlegg
    4.068
    Antall liker
    3.049
    Torget vurderinger
    2
    Hva er egentlig problemet?
    Om Neil Young ikke vil ha musikken sin der så la han være. Personlige politiske standpunkt er ganske irrelevante.
    For min del hører eg ikke på musikken hans uansett.

    Om en tror på alt som er utgitt i NRK/VG etc er den fulle sannhet og ingenting annet, er man like naiv som 'konspirasjonsteoretikere' som er helt på motsatt side.
    Det er alltid to sider av en sak og flere måter å se ting på.

    Er man ikke voksen nok til å skjønne det, og akseptere at folk har forskjellige meninger, så søk om opptak i barnehagen, siden det er der en hører hjemme.

    Har ingenting med musikk/hifi å gjøre.

    Neste gang noen tar med seg de «personlige politiske standpunktene» sine og stormer en nasjonalforsamling skal jeg tenke på dette innlegget.

    Vi sitter her og spikker fliser om ytringsfrihet og redaksjonsansvar mens verdens største militærmakt er i en krise som absolutt ikke trenger flere Joe Rogans til å fyre opp.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Jeg tviler ikke på vaksiner, men jeg rasende på myndigheter som pusher vaksiner som løsningen når det ikke er løsningen.

    Å lage et samfunn med A og B-lag basert på om du er vaksinert er 100 % forkastelig.


    Neil Young holder på med selvpromotering overfor fansen.

    La han stikke av.
    tull på deg.

    han reagerer på fake news. og så bruker han/vi de midler vi har…

    megaavsporing!
     
    Sist redigert:

    t-roten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2015
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    10.071
    Sted
    London
    Hva er egentlig problemet?
    Om Neil Young ikke vil ha musikken sin der så la han være. Personlige politiske standpunkt er ganske irrelevante.
    For min del hører eg ikke på musikken hans uansett.

    Om en tror på alt som er utgitt i NRK/VG etc er den fulle sannhet og ingenting annet, er man like naiv som 'konspirasjonsteoretikere' som er helt på motsatt side.
    Det er alltid to sider av en sak og flere måter å se ting på.

    Er man ikke voksen nok til å skjønne det, og akseptere at folk har forskjellige meninger, så søk om opptak i barnehagen, siden det er der en hører hjemme.

    Det er uten tvil mye søppel på internett om Corona, men ingen av sidene i den diskusjonen har rent mel i posen på noen måte
    Skal prøve å være diplomatisk, men feiler sikkert. Og er helt sikker på at ikke kan få deg til å forandre oppfatning. Men jeg lytter til folk som har kunnskap og forståelse rundt virus, sykdom og epidemiologi før noen på YouTube som tror det er noe stort og stygt bak dette. Og jeg vet ikke hvem det er som skal tjene på at samfunnet over hele verden er delvis lammet pga Covid?
    Her i UK har vi nå nesten bare uvaksinerte i senger på intensiven av de som havner der pga Covid. De tar opp en seng som kunne vært brukt til andre som trenger den. Kapasitet på intensivavdelinger er ikke ubegrenset. I tillegg kan vi begynne å snakke økonomi. Hver dag en person ligger på sykehus, er kostnaden høy. Det er snakk om sykepleiere, doktorer og andre i helsesystemet som jobber døgnet rundt for holde liv i de som ikke vil vaksinere seg. Og videre kan vi jo snakke om de som fremdeles må skjerme seg fra samfunnet pga at de har nedsatt immunforsvar pga organdonasjon, kreftbehandling osv
    Mye av dette kan unngås i fremtiden ved hjelp av noen nålestikk i armen på alle mennesker verden over. Dessverre er vi ikke der ennå
    Og regner med at hvis de som hyler og skriker om at vaksiner er forferdelig vil finne at de allerede har mange vaksiner i kroppen som de har levd lykkelig med i mange år allerede.
    men hva f**n vet jeg - jeg har jo ikke sett alle idiotene på YouTube som spyr ut dritt fordi de er redd for både mørkemenn og menn i hvit frakk…
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    tull på deg.

    han reagerer på fake news. og så bruker han/vi de midler vi har…

    megaavsporing!
    Han har virkelig høye tanker om seg selv hvis han tror at han kan boikotte spotify til å sensurere andre folk.

    Enten er han en Bono med enormt oppblåst selvbilde eller så frir han til fansen... Eller begge deler.

    Pick your poison.


    Han velger å gå til amazon, så troverdighet i denne saken har han ikke.
     

    Dr_BASS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Innlegg
    4.605
    Antall liker
    1.863
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Skal prøve å være diplomatisk, men feiler sikkert. Og er helt sikker på at ikke kan få deg til å forandre oppfatning. Men jeg lytter til folk som har kunnskap og forståelse rundt virus, sykdom og epidemiologi før noen på YouTube som tror det er noe stort og stygt bak dette. Og jeg vet ikke hvem det er som skal tjene på at samfunnet over hele verden er delvis lammet pga Covid?
    Her i UK har vi nå nesten bare uvaksinerte i senger på intensiven av de som havner der pga Covid. De tar opp en seng som kunne vært brukt til andre som trenger den. Kapasitet på intensivavdelinger er ikke ubegrenset. I tillegg kan vi begynne å snakke økonomi. Hver dag en person ligger på sykehus, er kostnaden høy. Det er snakk om sykepleiere, doktorer og andre i helsesystemet som jobber døgnet rundt for holde liv i de som ikke vil vaksinere seg. Og videre kan vi jo snakke om de som fremdeles må skjerme seg fra samfunnet pga at de har nedsatt immunforsvar pga organdonasjon, kreftbehandling osv
    Mye av dette kan unngås i fremtiden ved hjelp av noen nålestikk i armen på alle mennesker verden over. Dessverre er vi ikke der ennå
    Og regner med at hvis de som hyler og skriker om at vaksiner er forferdelig vil finne at de allerede har mange vaksiner i kroppen som de har levd lykkelig med i mange år allerede.
    men hva f**n vet jeg - jeg har jo ikke sett alle idiotene på YouTube som spyr ut dritt fordi de er redd for både mørkemenn og menn i hvit frakk…
    Dette var samme tema i Norge for noen uker siden, viste seg å være dårlig tallmateriale og ble tilbakevist ganske fort.
    I UK burde man vel heller stille spørsmål om hvorfor BJ løser opp alle restriksjoner samtidig som at han får motbør for at han gir faen I hele korona og er under etterforskning for skremselspropaganda.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.002
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Han har virkelig høye tanker om seg selv hvis han tror at han kan boikotte spotify til å sensurere andre folk.

    Enten er han en Bono med enormt oppblåst selvbilde eller så frir han til fansen... Eller begge deler.

    Pick your poison.


    Han velger å gå til amazon, så troverdighet i denne saken har han ikke.
    hvorfor bable det hele avgårde. har lite med sensur å gjøre. det er som om folk ikke vet hva sensur er.

    men snakk med deph. han forstår slikt preik.

    det er så woke!
     

    t-roten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2015
    Innlegg
    2.702
    Antall liker
    10.071
    Sted
    London
    Dette var samme tema i Norge for noen uker siden, viste seg å være dårlig tallmateriale og ble tilbakevist ganske fort.
    I UK burde man vel heller stille spørsmål om hvorfor BJ løser opp alle restriksjoner samtidig som at han får motbør for at han gir faen I hele korona og er under etterforskning for skremselspropaganda.
    Hvor er dette motbevist. Gi noen kilder med vitenskapelig bevis.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn